MX-3 EC KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez brii » 3 lip 2009, 09:56

Nawet żona mi to powiedziała, ale nie widzę już sensu po roku prób dopadło mnie zwątpienie :(
Turbić na seryjnych gratach? Znając moje podejście dmuchałbym coraz więcej i szybko zabiłbym silnik...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez piwo » 3 lip 2009, 10:18

a lukster to co?jakis fart?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez brii » 3 lip 2009, 10:32

On nie zmieniał dołu i nie ma zamiaru dmuchać tyle co ja chciałem...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Dawidoski » 3 lip 2009, 12:48

brii napisał(a):On nie zmieniał dołu i nie ma zamiaru dmuchać tyle co ja chciałem...

No to dmuchnij tyle co on.No chyba,że nie zadowala Cię moc w okolicach 300+....
Nie poddawaj się. :)
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez xXx » 3 lip 2009, 13:33

Maciek, wysłałem Ci wiadomość na PW odnośnie zegarów... Rezerwuje, ponieważ EGT Greddy mi się wy****.


Co masz jeszcze ciekawego ? Napisz na PW, może na coś się jeszcze skuszę...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Loczek » 3 lip 2009, 17:11

Nasuwa mi sie pytani eile chcesz za wszystko mx3 plus silnik plus graty :0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez xXx » 3 lip 2009, 17:24

Mi to się wydaje, że Maciek MX-a zostawi wraz z seryjnym na nowo złożonym KL-ZE...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Loczek » 3 lip 2009, 17:26

Mi to sie wydaje ze maciek zlozy mxa i go sprzeda, i kupi trabanta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez noucamp » 3 lip 2009, 17:41

brii napisał(a):Jadę dzisiaj splanować mocno głowice i zaczynam zbierać na coś konkretnego z turbo.

oby nie kolejny nissan...;)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Pit » 3 lip 2009, 17:42

Brii, nie załamuj :) działaj, działaj... odpocznij i działaj
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez piwo » 3 lip 2009, 17:46

i wez tu sie zen. zeby po kieszeni ci grzebali i wybory jakies dokonywac.wez sie piwa napij to ci przejdzie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Sokool » 3 lip 2009, 18:06

Sprzedaj Loczkowi i kup coś, z czego zrobisz 500+ :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez radekkm » 3 lip 2009, 21:05

brii napisał(a):Turbić na seryjnych gratach?

nie ma sensu,wpakujesz tylko siano a pozniej i tak bedzies musial mx-a sprzedac bo wiecej niz 300-sta nie wyciagniesz jesli nie wlozysz kolejne 2x tyle co na turbo
szkoda bo to mogl byc niepowtarzalny mx ale czy za ta kwote warto??
zycze Ci bys w krotce mogl zasiasc za starami piekielnej maszyny
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Loczek » 3 lip 2009, 21:31

Jak da dobra cene to why not :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez weede » 5 lip 2009, 22:22

Świetny projekt...jak zaszedłes tak daleko to nie ma sensu się wycofywać. Zawsze możesz dmuchać do 0,5 bara i przy takim przygotowaniu głowicy nie powinno być problemów.

Trzymam kciuki!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez lukster » 6 lip 2009, 12:23

Brii. Za dużo matematyki, za mało praktyki. klze na 0,5 bara jedzie naprawdę godnie, jak długo czas pokaże. Szkoda, że się poddajesz.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez PLaster » 6 lip 2009, 12:30

brii nie poddawaj się, dasz radę chłopie!
daj kilka dni na luz i prześpij się, a potem przemyśl to jeszcze raz
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Jacek176 » 7 lip 2009, 12:26

Przyznam się, że nie znam się na K-series ale czy przypadkiem nie jest tak, że KL-ZE ma większą moc od KL głównie dzięki tłokom o większym stopniu sprężania?
Czyli jeśli nie chcesz soft turbo to chyba lepiej byłoby uturbić zwykłego KL'a. Wtedy mógłbyś więcej dmuchać bez kombinowania z wymianą tłoków na odprężające.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez PunkRock1986 » 3 wrz 2009, 22:57

Czy to nie z kolegą ostatnio mijałem się na wylocie/wlocie do Częstochowy ?? Ja wjeżdżałem do miasta a kolega w stronę – Brzeźnicy – Działoszyna?? dokładnie 29 sierpnia. Sobota wieczór.
<Virtus de paX>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2009, 10:33
Posty: 50
Skąd: Pajęczno
Auto: Mazda MX3 V6 24V DOHC '93r.

Postprzez brii » 4 wrz 2009, 08:27

PunkRock1986 – jeśli jechałem Legacy albo Vel Satisem to tak ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy