VIN – dowiedz się więcej o swoim samochodzie (vide pierwszy post).
prztłumaczylem sobie te dane co były ale nie wszystko rozumiem jeżeli mi ktoś pomoze będe wdzieczny co znaczy ECE,W/DSC i czy niema możliwości dowiedzieć się czegoś o histori tego samochodu jaki ma pezebieg lub czy był po wypadku?
- Od: 21 cze 2009, 22:26
- Posty: 4
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 6 1.8 benzyna
klima10 napisał(a):prztłumaczylem sobie te dane co były ale nie wszystko rozumiem jeżeli mi ktoś pomoze będe wdzieczny co znaczy ECE,W/DSC i czy niema możliwości dowiedzieć się czegoś o histori tego samochodu jaki ma pezebieg lub czy był po wypadku?
W/DSC to znaczy without DSC, czyli bez DSC. Wyjaśnienie ECE znajdziesz na forum, niestety nie pamiętam. Jeśli masz auto po 2005 roku, powinno być w ogólnoeuropejskiej historii serwisowej. W innym wypadku musisz mieć jakieś wpisy w książce z namiarami poprzedniego serwisu i tam zadzwonić, by zdobyć info o przebiegu. Powodzenia
Witajcie
Znalazłem następujące autko:
http://209.85.129.132/search?q=cache:SA ... clnk&gl=pl
Numer VIN JMZCP19R201131902
Bardzo proszę, pomóżcie w ustaleniu przebiegu i parametrów tego samochodu. Myślicie, że warto się tym egzemplarzem interesować?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
Znalazłem następujące autko:
http://209.85.129.132/search?q=cache:SA ... clnk&gl=pl
Numer VIN JMZCP19R201131902
Bardzo proszę, pomóżcie w ustaleniu przebiegu i parametrów tego samochodu. Myślicie, że warto się tym egzemplarzem interesować?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
-
rudi777
Globy napisał(a):Jeśli masz auto po 2005 roku, powinno być w ogólnoeuropejskiej historii serwisowej. W innym wypadku musisz mieć jakieś wpisy w książce z namiarami poprzedniego serwisu i tam zadzwonić, by zdobyć info o przebiegu. Powodzenia
Witam,
Zatem przy aucie z 2004 roku nie jestem w stanie uzyskać potwierdzenia danych serwisowych u polskiego dealera?
Czy ktoś kiedyś kontaktował się z serwisami z Niemiec i nie miał problemu z uzyskaniem danych na temat auta które było u nich serwisowane ?
To chyba różnie, napisz mejla do polskiego dealera, a w Niemczech (jeśli masz pieczątkę danego punktu) bez problemu powinni Ci udzielić informacji. To bardzo dobra forma sprawdzenia, czy dokumenty wozu są prawdziwe.
Dzięki za szybką odpowiedź,
Numer nadwozia będę miał jutro, auto oglądał mój wujek, a ściągał je jego znajomy, okazja cenowa to żadna ale auto w przyjemnym stanie, mam nadzieje że sprawdzenie tych danych to tylko formalność ale nie omieszkam jej wykonać.
Dziękuję za wskazówki, podzielę się informacjami z rozmów z serwisem w Niemczech
Numer nadwozia będę miał jutro, auto oglądał mój wujek, a ściągał je jego znajomy, okazja cenowa to żadna ale auto w przyjemnym stanie, mam nadzieje że sprawdzenie tych danych to tylko formalność ale nie omieszkam jej wykonać.
Dziękuję za wskazówki, podzielę się informacjami z rozmów z serwisem w Niemczech
..::Born To Rise Hell::..
Powodzenia Teraz lepiej omijać cenowe okazje, a książki mimo wszystko sprawdzać – szczególnie w przypadku diesli. Czekamy na nowego Maździarza.
Witam,
Mam VIN JMZGY19T201150159 po przez te dekodery ustaliłem jedynie ze auto wyprodukowano w 2003 4 09, czy auto wyprodukowane w tym czasie wychodziły na rynku europejskim jako auta z 2004 roku?
czy ktoś mógłby mi jeszcze pomóc w odkodowaniu info o aucie?
Jutro będe dzwonił do serwisu w Niemczech, musze tylko dorwać native speekera w ich pogańskim języku :-D.
Serdecznie dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam,
Marcin
Mam VIN JMZGY19T201150159 po przez te dekodery ustaliłem jedynie ze auto wyprodukowano w 2003 4 09, czy auto wyprodukowane w tym czasie wychodziły na rynku europejskim jako auta z 2004 roku?
czy ktoś mógłby mi jeszcze pomóc w odkodowaniu info o aucie?
Jutro będe dzwonił do serwisu w Niemczech, musze tylko dorwać native speekera w ich pogańskim języku :-D.
Serdecznie dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam,
Marcin
JohnnyB napisał(a):auto wyprodukowano w 2003 4 09, czy auto wyprodukowane w tym czasie wychodziły na rynku europejskim jako auta z 2004 roku?
chyba masz jasne info – data produkcji 4 września 2003. Jeśli ktoś twierdzi że to 2004 to zwyczajnie oszukuje. Nie można daty pierwszej rejestracji podawać jako rok produkcji.
A okres od wyprodukowania do dostarczenia do salonu nie przekracza 2 miesięcy.
JohnnyB napisał(a):czy ktoś mógłby mi jeszcze pomóc w odkodowaniu info o aucie?
to diesel 121KM, kombi, kolor lakieru 29Y Titanium Gray II metalic, kolor wnętrza GH6 Czarne.
JohnnyB napisał(a):Czy ktoś kiedyś kontaktował się z serwisami z Niemiec i nie miał problemu z uzyskaniem danych na temat auta które było u nich serwisowane ?
Witam
Ja przy kupnie swojej mazdy sprawdzałem dane w belgijskim serwisie. Bez problemu na maila podali daty przeglądów i przebiegi napisali że sprawdzili też w ogólnej bazie serwisowej. Poinformowali co mniej więcej było robione. Podałem tylko VIN i tyle.
Pozdrawiam
- Od: 18 cze 2009, 09:59
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2004 r, diesel 121KM
Witam wszystkich użytkowników.
Od tygodnia jestem właścicielem Mazdy 6 z 2002 roku, sprowadzonej z Niemiec.
Przeprowadziłem w ASO Mazdy test "przedzakupowy" – stan samochodu i przebieg z licznika (138 tyś), książki serwisowej wydaje się byś zgodny z historią w systemie na podstawie nr VIN (daty przeglądów/przebieg).
Ale doradca serwisowy nie udzielił mi ważnej dla mnie odpowiedzi na temat, jakie części do tej pory były wymieniane pod maską tego auta – tłumaczył, że nie umie odkodować symboli zapisywanych w "Historii gwarancyjnej" dla każdej wizyty poprzedniego właściciela w ASO?
Mam wielką prośbę do osób mających dostęp do systemu ASO o sprawdzenie po numerze VIN historii tej mazdy pod kątem wymienianych części – o ile jest to możliwe?
W szczególności jestem ciekawy czy wymieniany był w niej pasek rozrządu, a dalej newralgiczny zawór regulujący dawkę paliwa itd.
Nr VIN
JMZGY19T231117504
Z góry bardzo dziękuje za pomoc i wskazówki do postępowania w mojej sprawie.
To mój adres smialekpiotr@tlen.pl
---
Śmiały
Od tygodnia jestem właścicielem Mazdy 6 z 2002 roku, sprowadzonej z Niemiec.
Przeprowadziłem w ASO Mazdy test "przedzakupowy" – stan samochodu i przebieg z licznika (138 tyś), książki serwisowej wydaje się byś zgodny z historią w systemie na podstawie nr VIN (daty przeglądów/przebieg).
Ale doradca serwisowy nie udzielił mi ważnej dla mnie odpowiedzi na temat, jakie części do tej pory były wymieniane pod maską tego auta – tłumaczył, że nie umie odkodować symboli zapisywanych w "Historii gwarancyjnej" dla każdej wizyty poprzedniego właściciela w ASO?
Mam wielką prośbę do osób mających dostęp do systemu ASO o sprawdzenie po numerze VIN historii tej mazdy pod kątem wymienianych części – o ile jest to możliwe?
W szczególności jestem ciekawy czy wymieniany był w niej pasek rozrządu, a dalej newralgiczny zawór regulujący dawkę paliwa itd.
Nr VIN
JMZGY19T231117504
Z góry bardzo dziękuje za pomoc i wskazówki do postępowania w mojej sprawie.
To mój adres smialekpiotr@tlen.pl
---
Śmiały
- Od: 4 lip 2009, 20:27
- Posty: 9
- Skąd: Nowa Sarzyna/Rzeszów
- Auto: M6 GY; 2.0 CiTD, 121KM; X.2002
Witam,
Przebieg auta oraz historia serwisowa potwierdzona, nie udało mi się jedynie uzuskać dokadnej informacji co byla wymianiane przy serwisach, ale daty serwisow i prrzbiegi uzyskalem bez problemu.
Przy pierwszym podejsciu barierą cięzką do przebycia byl język, osoba z salony mazdy słabo z angielskim, ale bez problemu zweryfikowalem daty przeglądów. Później znajoma z dobrym niemieckim zadzwonila ale tu inna osoba w salonie nie chciala podac takich danych na telefon nie wlaścicielom, inaczej byłu z serwisem pogwarancyjnym tu wszyskie faktóry i dane zostały potwierdzone.
Auto obejrzane wyprobowane i kupione :–)
a co do produkcji w brifie jest jasno i wyraźnie 2004, cenowo moze i drogo ale auto wygląda i jeździ wspaniale, Oby tak dalej,
Dzięki za info i pomoc.
Marcin
Przebieg auta oraz historia serwisowa potwierdzona, nie udało mi się jedynie uzuskać dokadnej informacji co byla wymianiane przy serwisach, ale daty serwisow i prrzbiegi uzyskalem bez problemu.
Przy pierwszym podejsciu barierą cięzką do przebycia byl język, osoba z salony mazdy słabo z angielskim, ale bez problemu zweryfikowalem daty przeglądów. Później znajoma z dobrym niemieckim zadzwonila ale tu inna osoba w salonie nie chciala podac takich danych na telefon nie wlaścicielom, inaczej byłu z serwisem pogwarancyjnym tu wszyskie faktóry i dane zostały potwierdzone.
Auto obejrzane wyprobowane i kupione :–)
a co do produkcji w brifie jest jasno i wyraźnie 2004, cenowo moze i drogo ale auto wygląda i jeździ wspaniale, Oby tak dalej,
Dzięki za info i pomoc.
Marcin
..::Born To Rise Hell::..
Witam !
A jaj mam inny problem , mam VIN JMZGG14F241181303 dla auta z 2003 roku , a po zdekodowaniu dostaję min. informację że kraj przeznaczenia to Polska , a przecież Madza w Polsce oficjalnie jest od zeszłego roku chyba. Czy to błąd w dekoderze czy może VIN jest spreparowany
A jaj mam inny problem , mam VIN JMZGG14F241181303 dla auta z 2003 roku , a po zdekodowaniu dostaję min. informację że kraj przeznaczenia to Polska , a przecież Madza w Polsce oficjalnie jest od zeszłego roku chyba. Czy to błąd w dekoderze czy może VIN jest spreparowany
- Od: 2 lip 2009, 12:23
- Posty: 6
- Skąd: śląsk
- Auto: Mazda 6 GH 2.0, 2009
Witam
Jestem nowy wiec prosze o pomc, jutro przyjedzie Mazda 6 ( i chciałem ją kupić ) dostałęm nr VIN ale na rosyjskiej stronie wyświetla mi błąd. Prosze o pomoc w zdekodowaniu nr i podaniu mi informacji o tej Mażdzie z 2004 roku.
Nr VIN: JMZGY19R201149954
Z góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Jestem nowy wiec prosze o pomc, jutro przyjedzie Mazda 6 ( i chciałem ją kupić ) dostałęm nr VIN ale na rosyjskiej stronie wyświetla mi błąd. Prosze o pomoc w zdekodowaniu nr i podaniu mi informacji o tej Mażdzie z 2004 roku.
Nr VIN: JMZGY19R201149954
Z góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
-
KONIU3345
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości