Nasze Modyfikacje

Postprzez sps-snipers » 8 cze 2009, 20:21

Dziś przetestowałem paste polerską do metali firmy lucas na własnej Madzi . Jeśli macie matowe felgi ,które kiedyś były polerowane to polecam do odświeżenia tym specyfikiem. Aha na innej fotce prosze zobaczyc jak te cudo czyści silnika raczej l jego lewą części a na innej jak spolerowałem bez uzycia papierów ściernych kolektor ssący a raczej jego kawałek :] Koszt 55 zł za poł litra to dużo ale sami oceńcie;
ObrazekObrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Groch24 » 16 cze 2009, 16:27

Witam jak już ktoś mówi o polerowaniu to ja się w to bawiłem grupa z Małopolski i Ślaska widziała jak to wyglądało po wstępnej polerce, Ja robię to papier ścierny , papier wodny pasta zaworowa 2, pasta zaworowa 0, i pasta wykończeniowa.

Zdjęcia robione telefonem wiec jakość nie za ciekawa ale wrzucę niebawem z cyfrówki

Obrazek

A tu zdjecie przed rozebraniem silnika :P i bez koncowej polerki :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2008, 21:37
Posty: 73 (2/0)
Skąd: Chrzanów-Luszowice
Auto: Mazda RX8 2004r

Postprzez asyriusz » 16 cze 2009, 23:10

super Ci to wyszło. też się przymieżam już od jakiegoś czasu do polerki ale zastanawiam się jak szybki i bez większego rozbierania silnika wymontować kolektor. I tu właśnie pytanie do Ciebie. Jak odkręciłeś ten kolektor czy da rade bez kanału????
i czy będziesz to jakoś dodatkowo lakierował bezbarwnie bo tak to pewnie po pierwszej zimie i naszych słonych drogach będziesz polerował jeszcze raz a szkoda Twojej pracy.
Zapraszam na moją stronkę z rękodziełami www.asyriusz.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2007, 17:01
Posty: 85
Skąd: Łódź, Belchatów
Auto: Mazda 323S BA 1994r

Postprzez Hvil » 16 cze 2009, 23:55

przyłączam sie do pytan tych:-D da rade bez demontażu pokrywy zaworów?:-D i... pełna nazwa tych past jak brzmi bym mógł zakupić? i jeśli możesz opisać po kolei jakie czynności czyniłeś co było używane?
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez vDaro » 17 cze 2009, 17:48

Panowie, a co sądzicie o tych brewkach?
Trochę odstają, bo nie są jeszcze przyklejone i dopasowane.
Nie jestem zwolennikiem hardcorowego tuningu, wole raczej coś stylowego z umiarem. Szczerze to się zastanawiam czy je montować, bo spodziewałem się trochę "innego" efektu

Obrazek
Początkujący
 
Od: 21 maja 2008, 14:00
Posty: 5
Auto: Mazda 323F 2001 16V 2.0

Postprzez Hvil » 17 cze 2009, 20:38

jak dla mnie słabo:–) lepiej zostaw bez:–) i tak śliczny wozik:–)
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Beny » 17 cze 2009, 21:15

vDaro odpuść sobie ;) Lepiej kierunki zmień bo widzę że pomarańcze masz
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Groch24 » 18 cze 2009, 10:25

asyriusz napisał(a):super Ci to wyszło. też się przymierzam już od jakiegoś czasu do polerki ale zastanawiam się jak szybki i bez większego rozbierania silnika wymontować kolektor. I tu właśnie pytanie do Ciebie. Jak odkręciłeś ten kolektor czy da rade bez kanału????
i czy będziesz to jakoś dodatkowo lakierował bezbarwnie bo tak to pewnie po pierwszej zimie i naszych słonych drogach będziesz polerował jeszcze raz a szkoda Twojej pracy.

możesz to bez rozbierania wyczyścić no efekt może być ciut gorszy bo nie wszędzie idzie dojść jeśli chodzi o kolektor ssący, a pokrywę klawy możesz bez ściągania zrobić ja tak
mam, a co do odkręcenia kolektora da się bez kanału zrobię pod wieczór coś w stylu fotorelacji. a co do lakierowania to nie będę to jest minus ze trzeba to pielęgnować ja co myje samochód to od razu przelatuje pasta i nie się nie dzieje:P
Po polerce pasta "Pasta do Zaworów 0 i 2 "
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2008, 21:37
Posty: 73 (2/0)
Skąd: Chrzanów-Luszowice
Auto: Mazda RX8 2004r

Postprzez ptaku » 21 cze 2009, 00:10

taki mały modzik :) mam mieszane uczucia ale jak juz jest to troche bedzie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez Radex » 21 cze 2009, 04:57

ptaku napisał(a):taki mały modzik :) mam mieszane uczucia ale jak juz jest to troche bedzie ;)

kojarzy mi sie z grillem w passatach, tez sa takie bez znaczka. ogolnie kozak, fajnie pasuje do felg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez W_o_j_T_e_K » 30 cze 2009, 11:04

Groch24 napisał(a):Ja robię to papier ścierny , papier wodny

jakiej granulacji używałeś??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 17:00
Posty: 101
Skąd: Rzeszów
Auto: Było:
VW Golf I
Opel Tigra
Honda Civic Coupe
Mazda 323F BA
Obecnie:
Audi A6

Postprzez asyriusz » 30 cze 2009, 22:44

a oto moja najnowsza modyfikacja. I jak się podoba???????????? jak będę miał jakieś inne zdjęcia lepszej jakości to wstawię.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zapraszam na moją stronkę z rękodziełami www.asyriusz.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2007, 17:01
Posty: 85
Skąd: Łódź, Belchatów
Auto: Mazda 323S BA 1994r

Postprzez ptaku » 5 lip 2009, 22:28

kolejny modzik :) mały a cieszy ;) spoilerek...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez Radex » 6 lip 2009, 07:12

ptaku ładne ładne :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez marcin_79 » 7 lip 2009, 08:44

no nieźle ptaku :D jeszcze przydałby się podwójny wydech jak w MPSie
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 23:13
Posty: 31

Postprzez ptaku » 7 lip 2009, 19:22

Dzięki za miłe słowa :) Szczerze mówiąc myślę nad adaptacją podwójnego wydechu z wersji 2.3 lub poliftowej. Na razie jest to w fazie rozmyślań ale może przez jesień się uda gdzieś znaleźć komplecik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez Tomek6 » 7 lip 2009, 23:26

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Lucasek » 11 lip 2009, 19:13

Musze przeprosić lakiernika. :) po założeniu chlapaczy tylnych stwierdzam, że lakier jest jednak ten sam.
Kolejny punkt zaliczony.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b36 ... a1059.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/655 ... 734ed.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fea ... ccf38.html

Madzia juz nie ma gołej pupy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2009, 13:32
Posty: 200
Skąd: Bytom
Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE

Postprzez ptaku » 14 lip 2009, 21:03

tak jak się już kiedyś odgrażałem :P przyszła pora na powrót do rexów :) przed Madzią jeszcze kilka modów ale jak na razie wygląda tak...
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (2/0)
Skąd: Doncaster/Sosnowiec
Auto: Mazda 6 2.5 Sport

Postprzez People_Hate_Me » 15 lip 2009, 13:02

moim zdaniem na rexach wyglada lepiej :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje