Nowy rekord spalania
Strona 1 z 1
SEBAJWACH napisał(a):Witam dla zainteresowanych nowy rekord spalania 14,1 na 100 km przy bardzo bardzo delikatnym wciskaniu gazu
Dochodzę do wniosku, że CX-9 to beznadziejny samochód – nie jest szybkie, a pali jak smok, z rozmiarami też jakieś super nie jest
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):SEBAJWACH napisał(a):Witam dla zainteresowanych nowy rekord spalania 14,1 na 100 km przy bardzo bardzo delikatnym wciskaniu gazu
Dochodzę do wniosku, że CX-9 to beznadziejny samochód – nie jest szybkie, a pali jak smok, z rozmiarami też jakieś super nie jest
CX-9 to samochód dobry, tyle, że eksploatacja potrafi wymęczyć człowieka. Zdecydowanie nie kupować jeśli ktoś ma na auto, ale nie na paliwo, opony itp.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Deniorek napisał(a):CX-9 to samochód dobry, tyle, że eksploatacja potrafi wymęczyć człowieka.
Widocznie jestem na to za miętki jeszcze – za bardzo przywiązuję wagę do ocen typu:
wszystko/cena
SEBAJWACH napisał(a):z tego co wiem to cx-9 ma tylko jeden silnik 3,7 v6 biorąc pod uwagę gabaryty podobne do jeepa lub h3 ktore pala min 18 to mazda jest ekonomiczna
Może i racja, ale ten typ samochodów wydaje mi się po prostu bezsensowny, ale cóż – o gustach się nie dyskutuje i już nie będę, każdy ma prawo lubić to co chce
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Gratuluje wyniku 14,1 chociaż wydaje się trudny do osiągnięcia. Mi w każdym razie się jeszcze nie udało, ale z drugiej strony korzystam tylko po mieście.
Odnośnie ekonomii to w swojej klasie uważam to auto jest ok. Do amerykańskich typu Jeep nie ma co porównywać, bo to zawsze były smoki. Ale zestawiając z podobnymi europeczykami siedmiomiejscowymi typu Audi Q7 czy Volvo XC90 (fakt, że duuuuuużo brzydszymi
nie ma się absolutnie czego wstydzić.
Odnośnie ekonomii to w swojej klasie uważam to auto jest ok. Do amerykańskich typu Jeep nie ma co porównywać, bo to zawsze były smoki. Ale zestawiając z podobnymi europeczykami siedmiomiejscowymi typu Audi Q7 czy Volvo XC90 (fakt, że duuuuuużo brzydszymi
- Od: 16 lut 2009, 14:31
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-9 Touring / 2008
No No 14,1 gratulacje. Ja oscyluje między15 – 16 l.
A co do wypowiedzi kolegów o beznadziejnym i niezbyt szybkim CX-9, (taka masa – ok 8 sek.
!) to nie będę się wypowiadał. Po prostu wystarczy się nią przejechać, a spalanie no cóż ja kupując to auto wiedziałem ile będzie paliło.
A co do wypowiedzi kolegów o beznadziejnym i niezbyt szybkim CX-9, (taka masa – ok 8 sek.

- Od: 21 lut 2009, 10:06
- Posty: 5
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda CX-9 2008
Przyśpieszenie to nie wszystko – prowadzenie jest ważniejsze – a taka masa + wyokość = nic dobrego... Ja nie lubię SUVów, ale o gustach się nie dyskutuje i tyle. Wg. mnie do CX-9 dobrze by pasował diesel 3.0 albo większy i tyle w temacie.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Czy jeździłeś chociaż jednym SUV'em że się wypowiadasz na temat prowadzenia!!! i co z nim jest nie tak ?
- Od: 21 lut 2009, 10:06
- Posty: 5
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda CX-9 2008
Jeździłem nie jednym SUVem, CX9 nie, ale sądząc po rozmiarach, masie i rozkładzie masy jest jeszcze gorzej niż w Foresterze... Ogólnie charakteryzują się dużą bezwładnością i kiepsko znoszą nagłą zmianę kierunku szczególnie w połączeniu z hamowaniem.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Gdy ktoś na co dzień jeździ małym sportowym autem, to żaden SUV nawet Porsche nie będzie mu odpowiadał, zresztą działa to też w drugą stronę. Osoba która polubi trochę "większe" auta nie będzie chciała jeździć autami, gdzie siedzi się prawie "na ulicy".
A co do spalania, to jak na tej wielkości auto i pojemność silnika wyniki poniżej 16l są całkiem OK.
Znajomego Range Rover z silnikiem diesla V8 spala średnio niewiele mniej, a np Subaru Forester z silnikiem benzynowym 2.0 bez turbiny podczas dynamicznej jazdy poza w trasie dochodzi do ponad 13
A co do spalania, to jak na tej wielkości auto i pojemność silnika wyniki poniżej 16l są całkiem OK.
Znajomego Range Rover z silnikiem diesla V8 spala średnio niewiele mniej, a np Subaru Forester z silnikiem benzynowym 2.0 bez turbiny podczas dynamicznej jazdy poza w trasie dochodzi do ponad 13
- Od: 26 sty 2008, 23:59
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa, Łódź
- Auto: M6 CiTD 2003 165KM (chip tuning)
my właściciele suw-ów mamy gdzieś miejskie dziury i krawężniki cx-9 ma bardzo fajne seryjne felgi które są nie do zadrapania po upadku z krawężnika czy coś w tym stylu a ty sportowy kolego na każdym garbie modlisz się żeby nie zgubic spojlerów i tłumika super ale czy ma to sens na codzień ponadto zapakój 5 osób i bagaż na wakacje do twej fury i jedź 500 km POWODZENIA w POWOŻENIU
- Od: 30 mar 2009, 19:21
- Posty: 40
- Skąd: inowrocław/POZNAŃ
- Auto: CX-9
raptor350 napisał(a):gratuluje
Nie wiem jak to robicie u mnie spalanie 95 >16 l gaz >17 l
- Od: 21 lut 2009, 10:06
- Posty: 5
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda CX-9 2008
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości