Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje
racja, tym bardziej ze to nie do konca pewny kraj (nie mnie ktos poprawi, kto tam byl)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
dla nas blizej na wschod niz do wloch, vtech radze sobie odpuscic, ostatnio byl kolejny watek o ich fachowosci na racingforum ;/
podjąłem decyzje o zakupie felg 18x9 rota g force kolor gunmetal, z tym, że et 30, opony nankang ns2 235 40 18 i pytam mądrzejszych
czy z tym et i eibach -30 (eibachy już czekaja jakis czas w piwnicy) bedzie wszystko grało, bo to róznie może byc
pozdr
pozdr
HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
kryystian napisał(a):podjąłem decyzje o zakupie felg 18x9
kryystian napisał(a):opony nankang ns2 235 40 18
na 9 cali zalecana jest opona 245 a najlepiej 255,przy 235 beda ranty wystawac i szybko je szlaban trafi.
kryystian napisał(a):z tym, że et 30
z tym et 30 to jest duzy skok,MPS ma fabryczne Et 55
Ja bym sie na Twoim miejscui zastanowil bo Et wysuniesz o 25mm na zewnatrz do tego chcesz zapakowac felge o szerokosci 9cali czyli 2 cale szersza od fabrycznej.
Osobiscie nie ryzykowalbym az tyle,mozesz miec problem z tarciem.
-
Stivi
Witam
Jak już przeczytałem to tomisko tj 83strony mogę się przywitać od jakiś 10 dni jestem właścicielem MPSa kolor titanium grey.
Parę uwag odnośnie samochodu:
kupiłem tak jak parę osób z forum dlatego, że wygląda prawie jak zwykła 6ka a zdążyłem paru kolesi ładnie zawstydzić
Samochód bardzo dobrze się prowadzi a do przyspieszeń już powoli się przyzwyczajam miałem 211km vectre wiec na prostym jakis mega porazajacych roznic nie ma ale za to w zakrętach... miodzio
Mam jedno pytanie w sumie dwa
jak ustwic by z panelu drzwi kierowcy otwierały się tylne szyby bo na forum nie znalazlem chyba ze czeka mnie serwis
a po drugie szukam jakiegos dobrego serwisu na południu Polski (Małopolska, Śląsk i to górny:)) może ktoś coś podpowie
Dzięki i pozdrawiam
Jak już przeczytałem to tomisko tj 83strony mogę się przywitać od jakiś 10 dni jestem właścicielem MPSa kolor titanium grey.
Parę uwag odnośnie samochodu:
kupiłem tak jak parę osób z forum dlatego, że wygląda prawie jak zwykła 6ka a zdążyłem paru kolesi ładnie zawstydzić
Samochód bardzo dobrze się prowadzi a do przyspieszeń już powoli się przyzwyczajam miałem 211km vectre wiec na prostym jakis mega porazajacych roznic nie ma ale za to w zakrętach... miodzio
Mam jedno pytanie w sumie dwa
jak ustwic by z panelu drzwi kierowcy otwierały się tylne szyby bo na forum nie znalazlem chyba ze czeka mnie serwis
a po drugie szukam jakiegos dobrego serwisu na południu Polski (Małopolska, Śląsk i to górny:)) może ktoś coś podpowie
Dzięki i pozdrawiam
- Od: 15 cze 2009, 15:23
- Posty: 12
- Skąd: Zakopane
- Auto: Stalowy MPS
Fidel napisał(a):jak ustwic by z panelu drzwi kierowcy otwierały się tylne szyby bo na forum nie znalazlem chyba ze czeka mnie serwis
Miałeś odłączony akumulator i szyby Ci się rozprogramowały. Jeśli mnie pamięć nie myli to:
1. Wylącz zapłon.
2. Włącz zapłon, ale nie uruchamiaj silnika
3. Opuść szybę maksymalnie w dół a następnie maksymalnie w górę. Przy podejściu szyby maksymalnie w górę przytrzymaj przycisk 2-3 sekundy, usłyszysz podwójne tyknięcie.
4. Operację z pkt. 3 wykonaj indywidualnie dla każdych drzwi.
Po tej operacji wszystkimi szybami powinieneś móc sterować z drzwi kierowcy. Mam nadzieję, że przycisk blokujący otwieranie szyb na drzwiach kierowcy sprawdziłeś?
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
A ja sobie "pomiary" wczoraj uskuteczniłem i tak mi na kołach wyszło:
Moc – 162 kW przy 5400 obr/min
Moment – 350 Nm przy 3200 obr/min
Korektę zrobiłem, bo złą wagę auta wprowadziłem. 6MPS z pełnym bakiem i pasażerem 48 kg waży dokładnie 1690 kg. Kosztowało mnie to 20 zł, więc każdy kto to czyta proszony jest o wniesienie stosowanej opłaty na moje konto
Nie wiem jakie są straty na napędzie, ale zakładając ok. 25% to zgadzało by się z tym na silniku:
Z tym, że od czasów 44tuning doszedł stożek (może dlatego taka zmiana momentu ?)
A no i przyspieszenie zmierzyłem i wyszło 6.2 do 60 mil/h, z tym, że ja startować nie umiem i sprzęgło troszkę zaśmierdziało
Moc – 162 kW przy 5400 obr/min
Moment – 350 Nm przy 3200 obr/min
Korektę zrobiłem, bo złą wagę auta wprowadziłem. 6MPS z pełnym bakiem i pasażerem 48 kg waży dokładnie 1690 kg. Kosztowało mnie to 20 zł, więc każdy kto to czyta proszony jest o wniesienie stosowanej opłaty na moje konto

Nie wiem jakie są straty na napędzie, ale zakładając ok. 25% to zgadzało by się z tym na silniku:

Z tym, że od czasów 44tuning doszedł stożek (może dlatego taka zmiana momentu ?)
A no i przyspieszenie zmierzyłem i wyszło 6.2 do 60 mil/h, z tym, że ja startować nie umiem i sprzęgło troszkę zaśmierdziało
Ostatnio edytowano 30 cze 2009, 08:48 przez fazer72, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
W mojej madzi takie spalanie w mieście jest możliwe jak nie przekraczam 2500obr.
a 10,5l w trasie udało mi się zrobić jak jechaliśmy na 3 auta w góry i przy 120 słyszałem, że mam tak nie gnać bo ich vany znosi z drogi
Co do wykresów to imponujące wyniki – byłem ostatnio na stronie 44tuning.pl, ale nie pytałem o to u nas na forum bo nie sądziłem, że ktoś robił tam chip tuning – dlatego mam pytanie
jaki jest koszt tej przeróbki i późniejsze rzeczywiste efekty (wykresy już widziałem) ? Czuć różnicę bardzo ? No i czy to spalanie jest przy delikatnej jeździe jak napisałem na wstępie, czy przy powiedzmy normalnym użytkowaniu
?
Co do wykresów to imponujące wyniki – byłem ostatnio na stronie 44tuning.pl, ale nie pytałem o to u nas na forum bo nie sądziłem, że ktoś robił tam chip tuning – dlatego mam pytanie
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
- Od: 30 paź 2006, 12:35
- Posty: 160
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo
co Wy z tym spalaniem
powtarzalne zuzycie paliwa na poziomie 8.0l/100 i zasieg 600km na zbiorniku jestem w stanie uzyskac przy jezdzie plynnej ale nie stajac sie zawalidroga
Fotki z normalnych drog na Istrii, jezdzone w ciagu dnia, w normalnym ruchu, tylko zgodnie z przepisami i bez szaleństw.
Przy jeździe autostradowej, zgodnej z przepisami 9l/100




powtarzalne zuzycie paliwa na poziomie 8.0l/100 i zasieg 600km na zbiorniku jestem w stanie uzyskac przy jezdzie plynnej ale nie stajac sie zawalidroga




Fotki z normalnych drog na Istrii, jezdzone w ciagu dnia, w normalnym ruchu, tylko zgodnie z przepisami i bez szaleństw.
Przy jeździe autostradowej, zgodnej z przepisami 9l/100
fazer72 napisał(a):A tak od 13 do 14,5 po mieście w korkach. W trasie przy normalnej jeździe (do 140 -150, w Polsce szybciej strach jeździć po drogach "niegłównych" a takimi jeżdżę bo więcej zakrętów jest) jakieś 10 litrów wciąga.
to mi chla przy 150 km/h ze 2 litry wiecej a w warszawskich korkach to ze 3 wiecej
ps Miśka to pewnie podjada coś jak on nie patrzy.
- Od: 31 mar 2008, 20:08
- Posty: 68
- Auto: 6MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości