Gwiżdże powyżej 4000 obr
Strona 1 z 1
Witam
Czy to gwiżdźenie wydobywa się zpod maski?
Mam podobny problem od 4000 obrotów zaczyna coś gwizdać pod maską, a raczej brzęczeć, co to moze być??
Czy to gwiżdźenie wydobywa się zpod maski?
Mam podobny problem od 4000 obrotów zaczyna coś gwizdać pod maską, a raczej brzęczeć, co to moze być??
- Od: 26 lip 2009, 16:27
- Posty: 4
- Skąd: Puławy
- Auto: Mazda 323f, 1997, 1,5, Z5
Na moje to gwizdanie to praca zaworów:) i stąd te gwizdy i bzyczenia

" MAZDA JEST JAK TYSKIE – PONAD WSZYSTKIE !! "
- Od: 1 mar 2010, 18:41
- Posty: 4
- Skąd: Czarnków
- Auto: Mazda 323F 1,5 16V
Jak na moje oko winny jest nieszczelny ukł wydechowy a najprawdopodobniej w okolicy łączenia kolektora z katalizatorem. (ja tak miałem w swojej madzi).
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Moja Madzia:)-------> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/86620
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
Moja była ----> http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/63167
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no ja mam tak samo. od jakichs 4k obr. zaczyna gwizdac
najsmieszniejsze jest to ze na poczatku (jakies 1tys km temu) bylo wszystko ok, cisza i wogole. teraz zaczalem hamowac biegami przy czym silnik nie raz wchodzi na 5k obr. no i na podlodze czuc dosc mocne drgania gdy silnik schodzi z obrotow (tak miedzy 3,5k a 3k obr.) – rura dosc mocno wpada w rezonans.
to jest norma w tych mazdach? kumplwi w 323f tak samo "buczy" miedzy 3k a 3,5k obr. ale nie ma takiego rezonansu odczowalnego na podlodze.
pozdro
najsmieszniejsze jest to ze na poczatku (jakies 1tys km temu) bylo wszystko ok, cisza i wogole. teraz zaczalem hamowac biegami przy czym silnik nie raz wchodzi na 5k obr. no i na podlodze czuc dosc mocne drgania gdy silnik schodzi z obrotow (tak miedzy 3,5k a 3k obr.) – rura dosc mocno wpada w rezonans.
to jest norma w tych mazdach? kumplwi w 323f tak samo "buczy" miedzy 3k a 3,5k obr. ale nie ma takiego rezonansu odczowalnego na podlodze.
pozdro
- Od: 13 lut 2010, 20:10
- Posty: 80
- Skąd: Galway - IRL
- Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow
co do tego rezonansu, sprawdźcie za kolektorem wydechowym a przed katem taka obejmę, często to ona wini
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości