Witam, jak w temacie mam takie male zapytanie odnosnie ssania w swoim autku.
No i tak moje pytanioe w takim wypadk – skoro mam gaznik to wyglada to inaczje. Czyli jak? Po dopaleniu autka z rana wskakuje mi na 1500 obrotow (okolo). Po jakiejs minucie spadaja do 800. Jesli brac pod wlos slowa @zeratul to u mnie obroty tak samo powinny nie przkeroczyc 1000 a tak nie jest. Wobec tego czy ktos moglbym mnie oswiecic bo nie bardzo to rozumiem. Moze jakies info czy to jest dobrze czy zle, czy mozna cos z tym zrobic?
Jak długo na ssaniu
1, 2
znaczy minute no moze wiecej, samo nie spadnie musze przegazowke delikatna zrobic i mala poprawka wskakuje na 2000rpm
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Nie rozumiem niepokoju. Zachowanie silnika jest normalne. Zawsze jak jest zimny, ustawia automatycznie wyższe obroty. Po uzyskaniu odpowiedniej temperatury schodzi do normalnych, wolnych obrotow t.j. ok 800 -900. Sorry mad_man ale to są podstawowe wiadomości na temat motoryzacji. Pozdro.
- Od: 1 maja 2005, 17:06
- Posty: 34
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F 1,8 : XII 1997
no spox, tylko pytam bo tak wlasnie z tego jednego postu dziwnie wywnioskowalem i mnie troche zdziwlo ze wskakuje na 2000rpm ze sobie tak dawkuje... i ze sama nie zejdzie tylko przegazowke trzeba zrobic, bo inaczej to z 7-8 minut trza by czekac
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
u mnie max 1500rpm i po przejechaniu 800m shodzi do 1000rpm a potem to juz kwestia 500m i juz jest przy normie
Teraz: Mazda 3 1.6 109KM
Poprzednia: Hania Civic Aerodeck 1.5 114KM
Kiedys: Madzia 323F BG 1.6 88KM
Japonki są najlepsze
Poprzednia: Hania Civic Aerodeck 1.5 114KM
Kiedys: Madzia 323F BG 1.6 88KM
Japonki są najlepsze
- Od: 27 cze 2004, 01:55
- Posty: 70
- Skąd: T.G. / Braunfels
- Auto: Mazda 3 1.6 2005r.
Witam
Maro323 napisal
Temat odpalania i ruszania byl juz gdzies poruszany.
Po odpaleniu ruszamy, a nie czekamy. Wyjatek: Zima – wtedy czekamy nie dluzej niz pol minuty.
Nie bede rozwijal tutaj tego tematu bo to nie ten watek. Powiem tylko ze takie sa zalecenia Mazdy w kazdej ksiazce obslugi.
Pozdrawiam MarcinR.
Maro323 napisal
Maro323 napisał(a):daj jej pochodzic ze dwie minuty i potem ruszaj.
Temat odpalania i ruszania byl juz gdzies poruszany.
Po odpaleniu ruszamy, a nie czekamy. Wyjatek: Zima – wtedy czekamy nie dluzej niz pol minuty.
Nie bede rozwijal tutaj tego tematu bo to nie ten watek. Powiem tylko ze takie sa zalecenia Mazdy w kazdej ksiazce obslugi.
Pozdrawiam MarcinR.
- Od: 25 paź 2004, 20:18
- Posty: 30
- Auto: mazda 6 cd top 2.0 100kW
U mnie takze za dlugo trzyma na ssaniu. W Lato, po odpaleniu silnika, bylo 2000 rpm i musialem przejechac minimum 5 km zeby spadlo ponizej 1000 rpm. Gdy jechalem noca do domu, to ogrzewanie zaczelo sprawnie dzialac po przejachaniu okolo 3-4 km. Takze podejrzewacie termostat? Jak mozna sprawdzic czy jest dobry ?
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
Witam panowie!
Czytalem wnikliwie forum i nie znalazlem rozwiazania na temat wysokich obrotow
Moje objawy to:
obroty po uruchomieniu w okolicach 2000, bez wzgledu czy w zimie czy teraz, gdy jest +10 stopi.
Poza tym spadaja bardzo dlugo, bo zwykle po kilkunastu minutach. Gdy spadna to tych nominalncyh 800 obrotow,to w niedlugim czasie rosna do ~1100 i tak sie utrzymuja, przy okazji troche faluja. Zostal wymieniony czujnik temperatury silnika, sprawdzalem tez przepustnice,ale byla czysta,wiec jej nie wyjmowalem. Takie objawy zaczely sie u mnie w zime 2005, gdy byly duze mrozy i zalalo mi swiece. Po ich wymianie zaczely sie powyzsze objawy oraz auto jakby o jakies 2 sekundy dluzej kreci zanim sie uruchomi przy zimnych silniku
Jakies pomysly ?
Czytalem wnikliwie forum i nie znalazlem rozwiazania na temat wysokich obrotow
Moje objawy to:
obroty po uruchomieniu w okolicach 2000, bez wzgledu czy w zimie czy teraz, gdy jest +10 stopi.
Poza tym spadaja bardzo dlugo, bo zwykle po kilkunastu minutach. Gdy spadna to tych nominalncyh 800 obrotow,to w niedlugim czasie rosna do ~1100 i tak sie utrzymuja, przy okazji troche faluja. Zostal wymieniony czujnik temperatury silnika, sprawdzalem tez przepustnice,ale byla czysta,wiec jej nie wyjmowalem. Takie objawy zaczely sie u mnie w zime 2005, gdy byly duze mrozy i zalalo mi swiece. Po ich wymianie zaczely sie powyzsze objawy oraz auto jakby o jakies 2 sekundy dluzej kreci zanim sie uruchomi przy zimnych silniku
Jakies pomysly ?
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
Moja 323 BG po wymianie termostatu, dość szybko się nagrzewa i na ssaniu zimą jechałem może z 5 minut!
-
Gość
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości