problem z mocą, od pewnego czasu spadek mocy.
Mialem podobne objawy. Okazalo sie ze to jedna swieca nie palila za kazdym razem i dlatego czasami
silniczek nie ciagnol. Koszt wymiany wszystkich swiec to 65zl i jak reka odjol.
Co do strumienicy. U siebie zalozylem bo kat. i tak juz byl do wywalenia (zgnil) przy okazji
ostani tlumik przelotowy i koncowka i jedyne co odczulem to ladniejszy dzwiek na wysokich obrotach no i moze (wielkie moze) troszeczke lepiej sie zbiera na niskich obrotach.
Tak wiec jesli wydech jeszcze nie odlatuje z powodu rdzy to nie ma sesu inwestowac w niego.
silniczek nie ciagnol. Koszt wymiany wszystkich swiec to 65zl i jak reka odjol.
Co do strumienicy. U siebie zalozylem bo kat. i tak juz byl do wywalenia (zgnil) przy okazji
ostani tlumik przelotowy i koncowka i jedyne co odczulem to ladniejszy dzwiek na wysokich obrotach no i moze (wielkie moze) troszeczke lepiej sie zbiera na niskich obrotach.
Tak wiec jesli wydech jeszcze nie odlatuje z powodu rdzy to nie ma sesu inwestowac w niego.
"Ćwiara"
Kąkolewo 27.04.2013
Best ET-17,645
Best ET+RT -18,085
Śpisz nie wygrywasz
Kąkolewo 27.04.2013
Best ET-17,645
Best ET+RT -18,085
Śpisz nie wygrywasz
Piszę tutaj, bo mam podobne objawy.
Wymienione zostały: kable, świece, kopułka, palce, filtr powietrza, filtr paliwa i sonda lambda.
Dalej nie ma mocy. Wygląda to mnie więcej tak, że jadę 140 km/h, próbuję przyspieszyć i Mazda stoi w miejscu, tzn. wskazówka prędkościomierza stoi na 140 i auto ani trochę nie chce przyspieszyć mimo, że pedał gaz jest wciśnięty do dechy.
Wymienione zostały: kable, świece, kopułka, palce, filtr powietrza, filtr paliwa i sonda lambda.
Dalej nie ma mocy. Wygląda to mnie więcej tak, że jadę 140 km/h, próbuję przyspieszyć i Mazda stoi w miejscu, tzn. wskazówka prędkościomierza stoi na 140 i auto ani trochę nie chce przyspieszyć mimo, że pedał gaz jest wciśnięty do dechy.
- Od: 23 paź 2008, 14:13
- Posty: 11
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 `97
witam mam podobny problem jak kolega wyżej również wszystko zostało wymienione filtry, przewody ngk, swiece ngk platynowane , tylko u mnie dochodzi do 130km/h i dalej jakby niebylo mocy. na benzynie szarpie bardzo jakby w ogóle nie miała siły na niskich obrotach na gazie spoko nie szarpie ale również prędkościomierz dochodzi do 130 i ani nie drgnie
baniol
- Od: 25 cze 2009, 13:44
- Posty: 6
- Skąd: warszawa
- Auto: 323 f bj 1999 1.5
damiand21 napisał(a):wymieniłem wszystkie świece i to samo – silnik wyje a zbierać sie nie zbiera ;/ przy przyspieszaniu czuc lekkie przerwy w mocy. Piszcie jak macie jakieś pomysły
diamond czy silnik wchodzi ci na obroty, a samochod nie przyspiesza?
baniol
- Od: 25 cze 2009, 13:44
- Posty: 6
- Skąd: warszawa
- Auto: 323 f bj 1999 1.5
Kurde kolego sprawdz aparat zapłonowy
Podmień od kogoś czy jak
Bo to na 100% to. Dlaczego każdy pisze tylko o siwecach i kablach,tpsach,błedach ecu.
! To jest wina aparatu. Jak chcesz to mozesz dalej wydawac kase na filtry itp.
Posłuchaj sie mnie a zobaczysz efekt 



- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
baniolek napisał(a): (...) tylko u mnie dochodzi do 130km/h i dalej jakby niebylo mocy. na benzynie szarpie bardzo jakby w ogóle nie miała siły na niskich obrotach na gazie spoko nie szarpie ale również prędkościomierz dochodzi do 130 i ani nie drgnie
U mnie wskazówka różnie się zatrzymuje, raz na 140, raz na 120. Najlepsze jest to, że czasem złapie i wtedy czuć jak autko powinno chodzić.
- Od: 23 paź 2008, 14:13
- Posty: 11
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 `97
Dobra chłopaki a ja wam dam taki pomysł.
Czy ktokolwiek z was regulował luz zaworowy w swoich autach???
ja wyregulowałem, miałem podparte 8 zaworów i spadła mi kompresja , mazda nie ciągneł słabo paliła rano max speed było koło 120.
Po robocie nie ten samochód- zrywny mniej pali a max speed bez problemu 160 dało się pocisnąć 175.
Jak najprościej sprawdzić:
Wyjmujesz i podłączasz po kolei wtyczki od wtryskiwaczy i słuchasz czy po wyjęciu poszczególnych wtyczek auto kuleje bardziej czy mniej.
jeżeli na którymś cylindrze mazda nie odczuwa braku wtrysku znaczy to że występuje tam spadek kompresji.
Powodzenia pozdrawiam
Czy ktokolwiek z was regulował luz zaworowy w swoich autach???
ja wyregulowałem, miałem podparte 8 zaworów i spadła mi kompresja , mazda nie ciągneł słabo paliła rano max speed było koło 120.
Po robocie nie ten samochód- zrywny mniej pali a max speed bez problemu 160 dało się pocisnąć 175.
Jak najprościej sprawdzić:
Wyjmujesz i podłączasz po kolei wtyczki od wtryskiwaczy i słuchasz czy po wyjęciu poszczególnych wtyczek auto kuleje bardziej czy mniej.
jeżeli na którymś cylindrze mazda nie odczuwa braku wtrysku znaczy to że występuje tam spadek kompresji.
Powodzenia pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Mam podobnie ratunku Witam. Mam Mazdę 323f 1.5 16V silnik i po przejachaniu 11km okolo niema mocy nie chce is wymienilem kable od swiec swiece .Wyczyscilem silnik krokowy przepustnice bylem w serwise badanie lamda i emisji spalin i nic co to moze byc obroty np spadaja na 500 jak przejade 10 km jak włacze na luz ratunku co robic
pomoze ktos co mam zrobic
Mówię wam sprawdźcie luzy zaworowe jak pozmienialiście i posprawdzaliście wszystko co siędało.
Ja miałem te same objawy rok temu, po regulacji zaworów jak ręką odjął
Pozdrawiam
Ja miałem te same objawy rok temu, po regulacji zaworów jak ręką odjął
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
damianmatrix na 99% cewka zapłonowa,jak ci się nagrzeje i traci moc to na bank to
MEFEK może są i inne tańsze ale ja polecam NGK,ostatnio zakupiłem takie,choć poprzednie nie wyglądały zle to po zmianie na takowe całkowicie znikło szarpanie na niskich obrotach,ogólnie same dobre opinie słyszałem
MEFEK może są i inne tańsze ale ja polecam NGK,ostatnio zakupiłem takie,choć poprzednie nie wyglądały zle to po zmianie na takowe całkowicie znikło szarpanie na niskich obrotach,ogólnie same dobre opinie słyszałem
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
Witam wszytkich potrzebuje pomocy sprawa jest taka po przejachaniu 10 km moja madzia niechce is tak jakby nie paliła na jedna swiece lub lewe powietrze . Z zwiazku z tym byłem w serwisie badanie lambda emisja spalin wyczyszczenie przepustnicy silnik krokowy ok wymiana swiec i kabli od swiec i nic to nie dało co teraz samochud po nagrzaniu obroty chodze troszke smutny nie wiem co jest
aparat zapłonowy chłopaki do wymiany
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości