Kilka rzeczy w aucie się zmieniło. Przede wszystkim zamontowane zostały amortyzatory Tokico Illumina i sprężyny Sprint. Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne, ale jak dla mnie te sprężyny są po prostu za miękkie. Auto zbytnio wychyla się w zakrętach (co absolutnie nie znaczy, że jest niestabilne, jest 15x lepiej niż na serii). Na ten sezon albo zostanie to co jest, albo na Illuminach wylądują springi Megan Racing... zobaczymy. W najbliższych planach są także lekkie 15" felgi oraz "nie – seryjne" przednie hamulce od Mazdy 6.
Porównanie prześwitu na poszczególnych zestawach:
![Obrazek](http://img19.imageshack.us/img19/15/caoprzed.th.jpg)
![Obrazek](http://img19.imageshack.us/img19/412/caoeibach.th.jpg)
![Obrazek](http://img19.imageshack.us/img19/3271/caosprint.th.jpg)
W silniku zmieniłem przewody na NGK, bo okazało się, że amerykańskiej technologii jeszcze bardzo daleko do Japońskiej. Przewody NOLOGY nie dość, że wypłowiały, to jeszcze miały przebicia. Ogromna jest też różnica w budowie obu przewodów – NGK to gruby, solidny rdzeń (drut), a NOLOGY to cienka spiralka owinięta wokół ... czegoś czego nie powinno tam być. Dolot zostanie przebudowany, a kolektor owinięty specjalną taśmą.