Ecodriving
A to nie jestes?
[krzych robi jakies zapiski, skresla, wymazuje, dopisuje] Aaaaaa, nie jestes? No tak, przeciez nie jestes 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):diesle fe
bo są ;p
krzych napisał(a):eko cacy
mądre eko jest bardzo cacy
krzych napisał(a):a reszta to frajerzy
nie, resztę dzielimy na 2 grupy:
1. ci co mają akurat ochotę trochę przycisnąć (z głową) / wyjechali weekendowym autem
2. totalni frajerzy, patrz przykład Brii
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
A co z tymi co ciagle maja ochote przyciskac?
(i nie wiem jaki to ma zwiazek z zajezdzaniem, ja moge brii zajechac droge jadac 30km/h
)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
jest i metoda na tych co sie przepychaja – zjechac maksywalniedo srodka jezdni tak zeby nie widzieli czy cos z naprzeciwka jedzie. ojjjj wtedy te szybkie pajace sie tak wk**** ze az milo popatrzyc jak im gula skacze
jak sie przyjrzycie to wiekszosc zawodowych kierowcow wlasnie tak robi ale oni maja w zanadrzu dlugosc i szerokosc swojego tira/autobusu 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,672 ... ginal.html
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny

sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
- Od: 9 maja 2009, 18:27
- Posty: 45
- Skąd: Piastów / Milanówek / Glasgow
- Auto: Mazda 6 TS GY 136 KM
I wiekszosc takich du*kow tuz po tym jak ich wyprzedze zaluje ze zaczeli z szybszym... 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):i nie wiem jaki to ma zwiazek z zajezdzaniem
brii napisał o zajeżdżaniu ale chodzi ogólnie o bezmyślną, "agresywną" jazdę (nie wiem jak to nazwać
wiem krzychu, że Ci się strasznie nudzi w pracy, ale nie wypełniaj sobie tego czasu drocząc się na forum ;p odpal skype i mi na pytanie odpowiedz, to będzie pożyteczniejsze
krzych napisał(a):A co z tymi co ciagle maja ochote przyciskac?
zapraszam tutaj, od chyba 2 czy 3 strony zrobił sie straszny ot na ten temat ;p
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... cy&start=0
Ostatnio edytowano 18 cze 2009, 19:15 przez Inte, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
Inte napisał(a):wiem krzychu, że Ci się strasznie nudzi w pracy,
Nie bedzie z Ciebie proroka – w domu siedze o czym powinienes dobrze wiedziec skoro czesto gadamy
Inte napisał(a):zapraszam tutaj, od chyba 2 czy 3 strony zrobił sie straszny ot na ten temat ;p
Juz lece, bo tu emeryci sami
PS. Wlaczam skype'a, boj sie
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
brii napisał(a):MX3 KL-ZE, CBR 600 F3


krzych napisał(a):Ano od dluzszego czasu jakos tak diesle fe i eko cacy, a reszta to frajerzy
Diesle kopcą, eko jest nudne a frajerem trzeba być w ramach "Wszystkiego trzeba w życiu spróbować"


"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
mcgregor944 napisał(a):jest i metoda na tych co sie przepychaja – zjechac maksywalniedo srodka jezdni tak zeby nie widzieli czy cos z naprzeciwka jedzie
i to jest dobry sposób??? ile raz jedzie jakis busik (lub cos wiekszego) np. 70km/h w niezabudowanym i chce go wyprzedzic ale sku*****n jedzie srodkiem i nic nie widac ;/ a jeszcze przewaznie zostawia za soba kłęby dymu ktorymi ja sie mam dusic ;/
a cały ekodrajwing to dla mnie bzdura wtłukana w każdym numerze "motoru"....
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
W sumie to powiem, że EKO z EKOdrivingu u mnie jest skrótem od EKOnomicznie (rozsądnie) a nie od EKOlogicznie, chociaż chcąc nie chcą po części tak też wychodzi. Jeżdżąc eko (z głową) bez problemu zostaje mi paliwo na weekendowe szaleństwa. Co innego jeździć normalnie po drogach co innego wyskoczyć na tor i zaszaleć
I przy okazji – jestem zdecydowanym przeciwnikiem "uczenia" innych poprzez zajeżdżanie, utrudnianie i prowokowanie niebezpiecznych sytuacji.
I przy okazji – jestem zdecydowanym przeciwnikiem "uczenia" innych poprzez zajeżdżanie, utrudnianie i prowokowanie niebezpiecznych sytuacji.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):I przy okazji – jestem zdecydowanym przeciwnikiem "uczenia" innych poprzez zajeżdżanie, utrudnianie i prowokowanie niebezpiecznych sytuacji.
Zgadza się, najlepiej przepuścić i niech jedzie w cholerę jak najdalej od nas.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
w polsce aby jezdzic EKOnomicznie (rozsadnie) trzeba miec naprawde duzo cierpliwosci do tych co szaleja itp itd.no i trzeba byc bardzo spokojnym – ja do stylu polskich kierowcow przyzwyczajalem sie 2 tygodnie. mieszkam w UK ale bylem niedawno w polsce – zrobilem po niej jakies 2000km wiec wiem co mowie.
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,672 ... ginal.html
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny

sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
- Od: 9 maja 2009, 18:27
- Posty: 45
- Skąd: Piastów / Milanówek / Glasgow
- Auto: Mazda 6 TS GY 136 KM
bazyl wspaniały napisał(a):brii napisał:
I przy okazji – jestem zdecydowanym przeciwnikiem "uczenia" innych poprzez zajeżdżanie, utrudnianie i prowokowanie niebezpiecznych sytuacji.
Zgadza się, najlepiej przepuścić i niech jedzie w cholerę jak najdalej od nas.
Brii mial na mysli to co ja skomentowalem, ze wlasnie nie przepuszcza Ciebie.
Tez jestem daleki od uczenia, ale jesli widze wyrazna satysfakcje idioty, czasem nie moge sie pohamowac...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Brii mial na mysli to co ja skomentowalem, ze wlasnie nie przepuszcza Ciebie.
Niezatrybka z mojej strony-skrucha
krzych napisał(a):czasem nie moge sie pohamowac...
Ja również, ale tylko kiedy w nocy wracam z pracy.
A propos tego mojego spalania na mieście: zapomniałem dodać że Stalowa Wola to takie małe miasto więc łatwiej o dobre wyniki, w Wawie lub KRK raczej ciężko było by to uzyskać. Więc nieco cwaniak jestem z tym spalaniem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Na wstępie zaznaczam, że od ponad dwóch lat jestem fanem konkursowej jazdy Eco, więc moje wyniki raczej nie będą osiągalne w 'normalnej jeździe'. Wszystkie testy robione na Shellowskim paliwie premium lub Vpower, tankowanie pod korek z tego samego dystrybutora.
Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć na trasie to 4,4l (trasa 260km, 50% drogi dwupasmowe, 50% jednopasmówki, czas przejazdu 2h47min). Przy normalnej jeździe w trasie (czasy 20% krótsze) wychodzi o pół litra więcej.
Jazda w Krakowie jest oczywiście sporo droższa – przy jeździe codziennej (czyli myślę dokąd jadę i po co) mam powtarzalne 6,2l. Na testowych 200km przejechanych z pełną koncentracją na niskim spalaniu udało mi się osiągnąć 5,4l – cały dystans to 100% jazdy po mieście.
Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć na trasie to 4,4l (trasa 260km, 50% drogi dwupasmowe, 50% jednopasmówki, czas przejazdu 2h47min). Przy normalnej jeździe w trasie (czasy 20% krótsze) wychodzi o pół litra więcej.
Jazda w Krakowie jest oczywiście sporo droższa – przy jeździe codziennej (czyli myślę dokąd jadę i po co) mam powtarzalne 6,2l. Na testowych 200km przejechanych z pełną koncentracją na niskim spalaniu udało mi się osiągnąć 5,4l – cały dystans to 100% jazdy po mieście.
- Od: 8 paź 2011, 15:00
- Posty: 6
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 GH MZR-CD163 SEDAN 2011
Viridian napisał(a):Na wstępie zaznaczam, że od ponad dwóch lat jestem fanem konkursowej jazdy Eco, więc moje wyniki raczej nie będą osiągalne w 'normalnej jeździe'. Wszystkie testy robione na Shellowskim paliwie premium lub Vpower, tankowanie pod korek z tego samego dystrybutora.
Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć na trasie to 4,4l (trasa 260km, 50% drogi dwupasmowe, 50% jednopasmówki, czas przejazdu 2h47min). Przy normalnej jeździe w trasie (czasy 20% krótsze) wychodzi o pół litra więcej.
Jazda w Krakowie jest oczywiście sporo droższa – przy jeździe codziennej (czyli myślę dokąd jadę i po co) mam powtarzalne 6,2l. Na testowych 200km przejechanych z pełną koncentracją na niskim spalaniu udało mi się osiągnąć 5,4l – cały dystans to 100% jazdy po mieście.
po co tak sie katujesz jak masz taki samochód? dla mnie to celowe odbieranie sobie przyjemności z jazdy
- Od: 21 kwi 2011, 21:52
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.
Viridian napisał(a):echałeś kiedyś z kimś kto naprawdę potrafi jeździć Eco?
To moze wytlumacz nam na czym te eko polega w jezdzie miejskiej?
Pozdr
-
Grucha
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości