problem z mocą, od pewnego czasu spadek mocy.
Witam. Mam Mazdę 323f 1.5 16V silnik, od pewnego czasu czuje jakby spadek mocy ;/ dałem przejechać się koledze który ma wcześniejszy model 323F z silnikiem 1.6 16V i powiedział mi że u mnie nie ma czym jechać. Co może powodować spadek mocy?? może powinienem wyciąć katalizator bo może jest zapchany i wstawić strumienice?? czekam na różne opinie 
Ostatnio edytowano 15 cze 2009, 13:14 przez damiand21, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 20 maja 2008, 21:33
- Posty: 24
- Auto: Mazda 323F 1995 1.5
tankowałem na orlenie i to samo na 98 wiadomo lepiej idzie, dolot nie ma pęknięć wiec chyba zostaje mi tylko katalizator ;/ nie wiem czy ma to znaczenie jeśli chodzi o moc mojej mazdy ale na pewno jest to również problem a mianowicie przy ruszani 1,2,3 bieg czuje lekkie przeskoki w mocy czyli zbiera się i nagle przestaje na pół sekundy i znowu ciągnie może jedno jest powiązane z drugim 
- Od: 20 maja 2008, 21:33
- Posty: 24
- Auto: Mazda 323F 1995 1.5
damiand21 napisał(a):może powinienem wyciąć katalizator bo może jest zapchany i wstawić strumienice?? czekam na różne opinie usmiech
a po co strumiennica? moze jeszcze taka za 150zl z allegro? jezeli myslisz ze doda Ci to 15 koni to blad!!!
damiand21 napisał(a):zbiera się i nagle przestaje na pół sekundy i znowu ciągnie może jedno jest powiązane z drugim pytajnik
a moze tak swieczki i kable wymienic? kiedy wymianiales te elementy? ja bym zaczal od tego
aparacik:)ps na 98 wcale lepiej nie idzie
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
konrad278 napisał(a):ps na 98 wcale lepiej nie idzie
i nie bedzie bo mapy do 98 by sie przydaly
bikus napisał(a):a moze tak swieczki i kable wymienic? kiedy wymianiales te elementy? ja bym zaczal od tego
Dołączam się to tego, kiedy wymieniałeś? No i jeszcze warto spojrzeć na filtry itd.
Na a strumienice możesz zapakować w jeden "worek" z magnetyzerami i innymi cudami z allegro
- Od: 4 cze 2009, 15:32
- Posty: 171
- Skąd: Czersk/Pruszcz Gdański/Gdańsk
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97
Black Edition :)
Bacon napisał(a):bikus napisał:
a moze tak swieczki i kable wymienic? kiedy wymianiales te elementy? ja bym zaczal od tego
Dołączam się to tego,
Co wy tak z tymi swiecami i kablami
I najlepiej to niech sobie jeszcze może tak kolega wyda 300 zł na kable z NGK bo inne to badziewie jak większośc pisze na forum
Sprawdz kable odpinając po kolei z kazdej swiecy ,jak bedzi eróznica to sa oki ,byleby wieczorem choinki nie było. Swiece to mozesz profilaktycznie wymienic. Auto masz w gazie? Jak nie to wymien filter paliwa. Sprawdz filtr powietrza również
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Mam to samo. Najbardziej odczuwalne przy wyższych prędkościach. Objawy to spadek mocy (nie ciągnie) i dziura w pedale gazu. Czasem złapie i wyrywa do przodu jak powinna, a tak to muli.
Tankuję tylko na Shellu. Wymieniłem filtr powietrza i paliwa, kable, świece, kopułkę i palec. Nie pomogło.
Tankuję tylko na Shellu. Wymieniłem filtr powietrza i paliwa, kable, świece, kopułkę i palec. Nie pomogło.
- Od: 23 paź 2008, 14:13
- Posty: 11
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 `97
Koledzy to nie będzie katalizator
Tylko aparat napiszcie do Tadziola z forum on regeneruje i zna te sprawe na wylot 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Napisze to juz w sumie chyba poraz trzeci lub czwarty na tym forum. U mnie problemem okazaly sie swiece. Ktore pewnie jezdzily w tym aucie ze 100 000 km od poprzedniej wymiany. Ja stawiam na uklad elektryczny albo swiece albo aparat. Jezeli sam zmieniales w aucie swiece i nie masz zrobione na nich wiecej jak 20 000km to swiece odpadaja. Mozesz pozyczyc tez kable od kogos, zeby wykluczyc ta opcje. Podjedz na spota do Krakowa albo umow sie z kims na szybka 5 minutowa podmianke. Po co masz sie ladowac w koszty i po omacku szukac przyczyny.
- Od: 16 paź 2007, 21:38
- Posty: 1035
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))
damiand21 jest trochę podobnych tematów, ale jak poprawisz ten na zgodny z regulaminem to nie wyląduje w koszu
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Jeslii chodzi o kable to jak mam specyfikacje to sprawdzam rezystancje – jesli w normie przeiwdzianej przez producenta to nie sensu kombinowac z kablami. Tak zrobilem w przypadku swojego aktualnego samochodu i nie pakowałem sie w wydatki.
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
damiand21 napisał(a):o co chodzi
O to, żebyś przeczytał regulamin tego forum i poprawił ten temat tak, żeby był z nim zgodny. Inaczej w ciągu 24 godzin trafi do kosza.
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości