stuki podczas jazdy pod górę
Strona 1 z 1
mazda 6 diesel 2004 136 ps stuki podczas jazdy pod gore . Zimny silnik.Czestotliwosc stukania wzrasta wraz z dodawaniem gazu.Halas podobny do hydraulicznych popychaczy zaworow ktorych oczywiscie nie ma. Zawory regulowane egr sprawdzony.Proba jazdy bez paska osprzetu .Mam wrazenie ze w dni deszczowe stukanie jest mniej dokuczliwe. Po nagrzaniu wszystko ok .
-
anita
wtrysk-wtryski?!
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Tak jak i u mnie... Enduro, nie przejmowac sie, czy wymieniac (w obawie przed lejacymi wtryskami?)
PS. Dodam, ze kalibracja przebiegla ok...
PS. Dodam, ze kalibracja przebiegla ok...
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):nie przejmowac sie, czy wymieniac (w obawie przed lejacymi wtryskami?).
jak wtrysk "leje",
to wypali dziure w tloku!
–>do wymiany!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Czuje sie niepocieszony....
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Czuje sie niepocieszony....
pomysl o odczuciu,
jak mechanik odkeci glowice
a potem pokaze tobie
stopiony tlok, porysany cylinder, skrzywione zawory
i uszkodzony korbowod...
nie zycze...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):pomysl o odczuciu,
jak mechanik odkeci glowice
a potem pokaze tobie
stopiony tlok, porysany cylinder, skrzywione zawory
i uszkodzony korbowod...
nie zycze...
pozdr.
E.
ale mechanik będzie pocieszony
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
No ja wiem, ja wiem... Mowie tylko ze sie niepocieszony czuje, ze to moze byc jednak wtrysk. Ok, zakladam swoj watek i opisuje co dokladnie u mnie mozna zaobserwowac. Moze za malo info podaje na raz.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Yapa napisał(a):ale mechanik będzie pocieszony
jesli jest fachowcem,
bo jak, nie to wydrapie sobie troche piór z głowy
jak mu sie wiedza skończy!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6