Rdza na śrubach
Strona 1 z 1
Witam – kupiłem niedawno Mazdę 6. Na tyle niedawno, że jeszcze męczę się z rejestracją. Zauważyłem jednak dziwną rzecz. Po podniesieniu tylnej klapy widać rdzę na siłownikach podtrzymujących klapę – przy mocowaniu do klapy. Pod maską silnika większość śrubek widocznych jest zardzewiała. Martwi mnie to trochę bo nie wiem co jest grane – wymieniać? Jeśli tak to gdzie? W serwisie? Samochód po przeglądzie w Mazdzie niemieckiej około 10000km. Przebieg prawie 90000km. 2006rok. Prosze o opinie. Pozdrawiam wszystkich.
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
kurcze nie straszcie – podoba mi się ten wóz
Tarcze są na razie ok – nie ma progu czy rantu czy jak się tam to mówi. Po wymianie klocków itd.
Przesiadłem się na niego z golfa 2
To tak jakby hmm... pewnie tak czuł się Gagarin jak go wsadzili w rakiete i posłali w kosmos
:D:D (w pozytywnym oczywiście
)
Przesiadłem się na niego z golfa 2
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
domin1979 napisał(a):Rdzewienie śrub pod maską jest normalne w M6
tez to potwierdzam. Mnie to jednak na tyle draznilo ze postanowilem rdze wyczyscic i pomalowalem wszystko na czarno i jak na razie jest ok.
-
Stivi
To zależy, bo w zimę akurat garaż daje bardziej w pipę. Cała sól się rozpuszcza i pięknie działa. Na mrozie tego nie ma. No ale wygoda garażu bezsprzeczna.Ja słyszałem taką ciekawostkę że jeśli samochód jest garażowany pod chmurką to śruby prędzej czy później zardzewieją.
Nie chodziło mi o same tarcze, a o ich śrubyTarcze są na razie ok – nie ma progu czy rantu czy jak się tam to mówi. Po wymianie klocków itd.
ok. Dzięki za odpowiedzi. Udam się jednak do blacharza – niech looknie i poprawi to i owo. Jest w paczce jakiś czarny lakier – pewnie do poprawek czy cóś – niech się zajmie tymi śrubami. Jednak troszkę drażnią
Poza tym jak na razie auto jest dla mnie wypas. Zobaczymy jak zarejestruję (może uda się jutro dobrnąć do miękkiego dowodu) i pośmigam
Już się nie mogę doczekać hehe
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
domin1979 napisał(a):Poczekaj na wymianę tarcz hamulcowych... u mnie był Meksyk.
u mnie też był gnój,
tarcza od strony kierowcy psikałem wszystkim czy możliwe,
naparzałem mlotkiem jak kowal
i dopiero pod ciśnieniem ściżgacza i energią masy młotka odskoczyła...
teraz mam wsio oczyszczone, przemalowane i na termosamr skręcone
a srubki sobie u mnie na prawie nowe wymieniłem, bo nie lubie jak mi czerwona armia sie panoszy..,tobie też polecam
P.S. sprawdz miejsce, gdzie jest przykręcony przedni błotnik
do progu...tam też jest kiepsko......
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
hejka, dzięki za porady,
na razie próbuję przebrnąć przez papierki. Może w poniedziałek wyjadę na 'szos'
Na pewno zajmę się tymi śrubkami i zerknę na słabe elementy. Tzn. nie ja tylko blacharz – ja jestem informatyk od siedmiu boleści 
na razie próbuję przebrnąć przez papierki. Może w poniedziałek wyjadę na 'szos'
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6