Niezalezny serwis Mazda Ford

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez okomar » 7 cze 2009, 11:04

Witam. Zapraszam do naszego niezaleznego serwisu zajmujacego sie tylko i wyłącznie naprawa samochodów marki Mazda i Ford. Prowadzimy usługi w zakresie elektronika, mechanika, klimatyzacja, układy wtryskowe diesla, wulkanizacja, pracujemy na urzadzeniach marki Bosch oraz posiadamy urządzenie diagnostyczne IDS (tester wyłacznie do Mazda Ford) Katowice ul. Żeleńskiego 108c tel. 602581951 Zapraszamy
okomar
 

Postprzez Gib » 7 cze 2009, 17:30

Zniżka na hasło Mazdaspeed albo dla klubowiczów?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez okomar » 8 cze 2009, 09:56

Jak najbardziej :)
okomar
 

Postprzez Retro » 8 cze 2009, 11:46

Zaryzykuje... a silnik Wankla serwisujecie ... ?;)
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2008, 08:49
Posty: 929 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: RX-8 GT

Postprzez okomar » 8 cze 2009, 19:19

Hehehe zeby tobie nie zabierac czasu i sobie przyznaje sie bez bicia nie mielismy stycznosci :P
okomar
 

Postprzez Pit » 9 cze 2009, 13:18

Retro napisał(a):Zaryzykuje... a silnik Wankla serwisujecie ... ?;)

haha :) żeś palnął <lol> byli i tacy kozacy, którzy mieli styczność, rozłożyli i polegli ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez PLaster » 9 cze 2009, 13:25

Pit napisał(a):
Retro napisał(a):Zaryzykuje... a silnik Wankla serwisujecie ... ?;)

haha :) żeś palnął <lol> byli i tacy kozacy, którzy mieli styczność, rozłożyli i polegli ;)

... i tacy co chcieli planować głowice i wymieniać uszczelkę <lol>
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Lucasek » 9 cze 2009, 14:02

mojej madzi do kompa nie podłączą :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2009, 13:32
Posty: 200
Skąd: Bytom
Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE

Postprzez Grzyby » 9 cze 2009, 14:05

A skąd wiesz? Byłeś?
A na marginesie – co niby miałoby Ci dać podpięcie do kompa poza stratą kasy?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Misiek-Bełchatów » 9 cze 2009, 15:23

Grzyby napisał(a):A na marginesie – co niby miałoby Ci dać podpięcie do kompa poza stratą kasy?


wykasowanie błędów z kompa ? :)
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Grzyby » 9 cze 2009, 15:26

Misiek-Bełchatów napisał(a):wykasowanie błędów z kompa ?

płacić za to? A od czego klemy i hamulec?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Misiek-Bełchatów » 9 cze 2009, 15:28

Grzyby napisał(a):płacić za to? A od czego klemy i hamulec?


Ale jeśli są jakieś błędy to warto je zidentyfikować pod TECH'em i usunąć ...
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Grzyby » 9 cze 2009, 15:36

a w czym gorsza dioda?
W tym że nie kosztuje stówki?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Misiek-Bełchatów » 9 cze 2009, 15:49

Grzyby napisał(a):a w czym gorsza dioda?
W tym że nie kosztuje stówki?


Pewnie w niczym nie gorsza, ale trzeba jeszcze wiedzieć gdzie wetknąć diode i jak odczytać kody błędów ...

u mnie podpięcie pod kompa to wydatek 30/50zł. (ale większe miasta to oczywiście większy wydatek)
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Grzyby » 9 cze 2009, 15:55

Misiek-Bełchatów napisał(a):Pewnie w niczym nie gorsza, ale trzeba jeszcze wiedzieć gdzie wetknąć diode i jak odczytać kody błędów ...

w końcu po coś się to forum przydaje :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lucasek » 15 cze 2009, 10:50

robilem tak
i pokazywal mi pikania, ale nie wszystkie dalo sie odczytac,
od jakiegos czasu nie pika wogole.
niewiem co mu sie stalo, humorzasty taki :)
no i wchodzi mi na wysokie obroty i nie schodzi.
A jak chcialem wyregulowac TPS to nie wlaczala mi sie chlodnica wogole.
Choc kod pokazywal ze jest blad na tym czujniku i na czujniku temperatury dolotu.
Chcialem to skonsultowac z warsztatem
nie bylem tam
ale dzwonilem
jak powiedzialem jaka to Mazda
to odpowiedziano mi, ze oni sie zajmuja od 2003 wzwyz i tyle :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2009, 13:32
Posty: 200
Skąd: Bytom
Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto