Centralny zamek na pilota

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez SponeR » 6 cze 2009, 21:45

tego to ci nie powie prawie nikt :P sam musisz sprawdzić rozebrać deche i podpiąć sie pod awaryjne
pod jak chcesz sie podpiąć pobok bezpieczników to wiesz :D tam dużo tych kabli jest
ja musze tez to zrobić więc może jutro ci powiem gdzie co i jak (jak nie bedzie padać)
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez czarny-29 » 6 cze 2009, 22:38

pod bezpieczniki to może sobie podpinać. jak nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj. pod awaryjne też nie podłączy bez dodatkowego przekaźnika. z centralki idzie sygnał + a awaryjne uruchamia sygnał masy, twoja rada i ma zwarcie. rozkręć obudowe pod kierownicą z lewej strony masz złącze. weż zwykłą żarówke podołączaj do niej kabelki, zapłon , włącz kierunek i jeden z kabelków od żarówki do masy a drugi kolejno do przewodów w złączce, zamruga żarówka i masz jedna strone, zmieniasz kierunkowskaz na przeciwny, robisz to samo i masz drugą strone, ściągasz izolacje, dolutowujesz sie do tych przewodów i mruga. Nie pamiętam kolorów przewodów, ale jak nie poradzisz to ściągne obudowe i zerkne
Początkujący
 
Od: 6 mar 2009, 18:51
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Auto: mx-3 1.6 92r, mx-3 1.8 V6 97r

Postprzez wonski » 7 cze 2009, 14:57

dzieki za wsyzstkie info mogl bym prosic o fote dokladna pod jaka koste i pod jakie kable podlaczyc te kierunki pzd!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 11:36
Posty: 98
Skąd: Gorzów Wlkp./Okolice
Auto: mx3

Postprzez czarny-29 » 7 cze 2009, 23:36

jutro ci napisze dokładnie co i jak.
Początkujący
 
Od: 6 mar 2009, 18:51
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Auto: mx-3 1.6 92r, mx-3 1.8 V6 97r

Postprzez czarny-29 » 8 cze 2009, 00:13

kurde chłopie dopiero dopatrzylem sie że z koło gorzowa jesteś, podjedź to ci podłącze i grosza nie wezme, mój tel 889 800 580
Początkujący
 
Od: 6 mar 2009, 18:51
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Auto: mx-3 1.6 92r, mx-3 1.8 V6 97r

Postprzez KrystianR » 9 cze 2009, 14:59

czarny-29 napisał(a): jak nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj. pod awaryjne też nie podłączy bez dodatkowego przekaźnika

dokladnie, jak nie masz pojecia to nie doradzaj..

bo ja wlasnie mam podlaczone pod awaryjne od dwoch lat i chodzi ok, przy awaryjnych niema jakiegos wielkiego pradu wiec zbedny jest przekaznik..ktory kabelek nie pamietam mozna uzyc metody prob i bledow za ktoryms razem sie uda tylko zaopatrz sie w dodatkowe bezpieczniki :)
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez SponeR » 9 cze 2009, 17:36

pod awaryjne mozna i przy wiązce można, przkaźnik wonski ma pewnie wbudowany
(bynajmniej ja tak mam) wystarczy otworzyć zamek i posłuchać czy KLIKA w centralce
a zeby zrobic migacze to zrobić trzeba się tylko zaopatrzyć w miernik (30zł topex a i sie przyda na przyszłość)
i pomierzyć gdzie + a gdzie – podczas właczania migacza/y
obojętnie czy na awaryjnych czy pod przewodami
a nie wyjeżdzać z tekstem
czarny-29 napisał(a):jak nie masz o czymś pojęcia to nie doradzaj

jak sie wyrobie z czasem i zrobie to w końcu wonski to cykne fote
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez wonski » 9 cze 2009, 22:34

DZIEKUJE wszystkim juz udalo mi sie podlaczyc :) podlaczylem sie pod przekaznik <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 11:36
Posty: 98
Skąd: Gorzów Wlkp./Okolice
Auto: mx3

Postprzez czarny.marcin » 14 cze 2009, 21:00

Mam taka centralkę bx10
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

zapoznałem się z kilkoma tematami dotyczącymi montażu i rozebranie drzwi , montaż siłownika czy przeciągnięcie przewodów nie będzie stanowiło problemu.
Problem tylko że pomimo takiego schematu dołączonego do centralki oraz zapoznaniu się z tematem http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13158&postdays=0&postorder=asc&start=240
mam problem który przewodzik z którym i gdzie ? czy ktoś pomoże
opisujecie ze niebieski do kierunków albo swiateł pozycyjnych czy mijania a w tym przypadku to brązowy ? czy kierunki w mx3 sterowane są + czy –
Ktoś pomoże zlokalizować te kable w samochodzie poda kolory i co do czego.
Mx3 94' deska po lifcie już .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2009, 04:58
Posty: 27
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: mx-3 V6
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca

Postprzez gregorius 323 F » 14 cze 2009, 23:07

Marcinie montuje często te zestawy w zakładzie, wybierasz schemat D Co do kierunków sterowanie + do tego potrzeba jeszcze 2 diody 2 A za 4pln i podpinasz je do przewodów kierunków w progu albo za skrzynką bezpieczników i łączysz je w taki Y podłączasz do brązowego przewodu i to tyle .
Do tego podpowiadam że z tej centrali nie działa master siłownik i w drzwi ciągniesz 2 kable niebieski i zielony i to wszystko
Do boju Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez czarny.marcin » 14 cze 2009, 23:28

gregorius 323 F napisał(a):do tego potrzeba jeszcze 2 diody 2 A za 4pln i podpinasz je do przewodów kierunków w progu albo za skrzynką bezpieczników i łączysz je w taki Y podłączasz do brązowego przewodu i to tyle .
Do tego podpowiadam że z tej centrali nie działa master siłownik i w drzwi ciągniesz 2 kable niebieski i zielony i to wszystko
Do boju Pozdrawiam


master nie będzie mi potrzebny i tak

gdybyś jeszcze mógł napisać jakis dokladny sybbol tych diód i jakiś szkic jak je zlutować do przewodu ,i razem do siebie i gdzie anoda gdzie katoda.
Gdybym zamiast kierunków chciał podłaczyc pozycyjne albo mijania to takze trzeba tych diód uzyć ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2009, 04:58
Posty: 27
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: mx-3 V6
Masz japońca jeździsz do końca
Masz japońca kręcisz do końca

Postprzez gregorius 323 F » 15 cze 2009, 20:12

Jeżeli chodzi o inne światła wystarczy przewód brązowy podłączyć do jednego przewodu danego obwodu świateł.
Co do diód zaraz narysuje schemat i go umieszczę.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez besthacker » 22 cze 2009, 12:00

Witam!!mam takie pytanie mianowicie założyłem sobie centralke carprotect BX 30 wszystko działa ok tylko nie wiem gdzie i jak podłączyć ten brązowy kabelek od sterowania awaryjnymi? gregorius 323 F BEZ URAZY ale niewiem jak u Ciebei ale nie zgodze sie z Twoim stwierdzeniem ze nie działa master siłownik sam podłączyłem takowy i jest ok:)
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2008, 03:05
Posty: 38
Skąd: Łódź
Auto: 323F 1.8 16V BA 95r Lpg-Sekwencja

Postprzez gregorius 323 F » 22 cze 2009, 15:10

Kolego ale ja się nie obrażam mamy tu wymieniać się radami i poglądami.
Powiedz jak podłączyłeś ten master skoro tam nie ma wejścia podania sygnału masy na 3 przewody tj(czarny biały i brązowy) z centralki, chyba że podpiąłeś się pod przewody od wkładki zamka a siłownikiem steruje centralka na zielonym i niebieskim przewodzie.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez besthacker » 22 cze 2009, 23:00

gregorius 323 F takich ludzi jak Ty lubie:)poprostu niechce sie zabardzo wychylać i negocjować wiedzę tych którzy takie rzeczy mają w jednym palcu.Ja to zrobiłem tak ze poprostu sie podpiąłem pod zielony i niebieski to częśc elektryczna a mechaniczna to siłownik połączyłem z cięgnem .centralka steruje siłownikiem , siłownik cięgnem a tam znajduje sie takic coś typu przekaźnik i on steruje dalszymi silniczkami.to taki naprostrzy i skuteczny schemacik zadnych przewodów z zamka nie uzywałem do podłączenia :)
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2008, 03:05
Posty: 38
Skąd: Łódź
Auto: 323F 1.8 16V BA 95r Lpg-Sekwencja

Postprzez gregorius 323 F » 23 cze 2009, 00:33

Jasne o tym myślałem ale żeś mnie zakęcił a diody robi się tak –<==I= to schemat taki dziadowski
Łączysz anody ze sobą w taki Y do skręconych końców podpinasz brązowy przewód a katody te z paskiem podłączasz do przewodów +12 pulsujący w progu (te przewody od kierunków)i to wszystko.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez besthacker » 23 cze 2009, 15:30

gregorius 323 F Proszę jeśli mozesz to napisz prościej bym był wdzięczny:)
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2008, 03:05
Posty: 38
Skąd: Łódź
Auto: 323F 1.8 16V BA 95r Lpg-Sekwencja

Postprzez Kaina » 29 lip 2009, 22:57

witam.. jestem posiadaczka Mazdy 323c.. poprzedni wlasciciel mial problemy z immo i je odlaczyl a przy okazji odlaczono mu centralny zamek otwierany z pilota.. pilot normlanie jest orginalny ale nie dziala.. gdzie znajdue sie bezpiecznik albo gniazdo ktore odpowiada za centralny zamek i polaczenie z pilotem?? musze to znalesc bo pozyczam czesto auto siostrze a zanim ona otworzy samaochod jezdzi kluczukiem po drzwiach. no zero szacunku dla mojej Madzi . . .




Ratujcie mnie i moją Mazde przed malowaniem :/
bo ja lubię zapier...........dzielać hihihi
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lip 2009, 15:47
Posty: 5
Skąd: Rzeczyca
Auto: Mazda 323c 16V

Postprzez adis555 » 21 wrz 2012, 15:20

http://allegro.pl/nissan-almera-mazda-m ... 85481.html

Odświerzam temat. Już jakiś czas temu znalazłem na allegro taki oto zestaw podobno działający bezpośrednio do mx-3. Jest instrukcja do naszej madzi jak wszystko podłączyć. Wszystko fajnie tylko się zastanawiam jak to jest sterowane, bo w drzwiach kierowcy nie ma siłownika podobno. Czyli wychodzi na to że ten gotowy zestaw opiera się na centralce, przewodach i jednym siłowniku. Co myślicie o sens takiego zakupu? Z elektryką jestem raczej na średnim poziomie i nie ukrywam najbardziej na tej aukcji podoba mi się instrukcja montażu ze zdjęciami bezpośrednio do naszego autka. A chciałbym coś takiego zrobić sam. Może ktoś już kupował zestaw z tej aukcji??

http://allegro.pl/alarm-powiadomienie-d ... 30696.html a może ma ktoś takie coś?
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Gared » 24 wrz 2012, 16:37

Na forum znajdziesz instrukcje jak zamontować centralkę praktycznie bez ingerencji w oryginalny układ. Niezależnie od tego co wybieresz siłownik w drzwiach kierowcy musisz tak czy tak zamontować. Teraz możesz albo pociągnąć zasilanie siłownika bezpośrednio z centralki (wersja nie ingerujaca w oryginalny układ) albo wykorzystac oryginalny układ. Podmienić wbudowaną centralkę na coś kupionego, podobnie uczynić z kablami idącymi do siłownika drzwi pasażera.

Możesz jeszcze pokusić się o wymianę obu siłowników na "master". Wtedy ręcznie zamykając/otwierając jedne drzwi automatycznie to samo stanie się z drugimi drzwiami. Jeśli nie będziesz ingerował w oryginalny układ to ruszanie blokadą drzwi pasażera zamknie/otworzy tylko drzwi pasażera, zaś ta sama czynność przy drzwiach kierowcy będzie działać na oba zamki (czyli tak jak to jest obecnie).
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323