Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
hehe no wlasnie co ma branie oleju do instalacji gazowej NIC
instalacje zalozyc mozesz swoja droga nie ma sie nic do tego jesli na benie chodzi ok to kazdy normalny warsztat zalozy instalacje tak by chodzilo cacy
a poprostu mozesz jesli ci tego oleju bierze duzo miedzy czasie szukac mechanika co ci zrobi remont silnika czy tam drugiego silnika do przekladki a instalka nie ma sie nic do rzeczy raptem kilka srubek wiecej do odkrecania podczas takiej naprawy zaden mechanik nie zwraca uwagi na to czy jest czy nie ma instalacji jak robi remont co najwyzej beda ci zalecali jezdzic na dotarciu tylko na benzynie choc dla mnie to glupota trzeba jezdzic by nie katowac silnika i juz
ps jesli ktos ci zrobi remont pierscieni (koniecznie uszczelniacze na glowicy za jakies 1000-1500zl to lepiej to remontowac o ile fachowiec da gwarancje na to ze bedzie ok
instalacje zalozyc mozesz swoja droga nie ma sie nic do tego jesli na benie chodzi ok to kazdy normalny warsztat zalozy instalacje tak by chodzilo cacy
a poprostu mozesz jesli ci tego oleju bierze duzo miedzy czasie szukac mechanika co ci zrobi remont silnika czy tam drugiego silnika do przekladki a instalka nie ma sie nic do rzeczy raptem kilka srubek wiecej do odkrecania podczas takiej naprawy zaden mechanik nie zwraca uwagi na to czy jest czy nie ma instalacji jak robi remont co najwyzej beda ci zalecali jezdzic na dotarciu tylko na benzynie choc dla mnie to glupota trzeba jezdzic by nie katowac silnika i juz
ps jesli ktos ci zrobi remont pierscieni (koniecznie uszczelniacze na glowicy za jakies 1000-1500zl to lepiej to remontowac o ile fachowiec da gwarancje na to ze bedzie ok
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Właśnie nie wiem, gość w tym warsztacie mi powiedział, że nie założą bo bierze za dużo oleju i trzeba by co chwila przyjeżdżać regulować gaz bo by czasami nie chciała zapalić, za dużo gazu by brała itd.
- Od: 3 paź 2008, 14:49
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 1995 rok
rafal12322 napisał(a):Właśnie nie wiem, gość w tym warsztacie mi powiedział, że nie założą bo bierze za dużo oleju i trzeba by co chwila przyjeżdżać regulować gaz bo by czasami nie chciała zapalić, za dużo gazu by brała itd.

TORUŃ – miasto upadłych aniołów
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 30 wrz 2007, 20:53
- Posty: 803
- Skąd: Upadłych Aniołów (TORUŃ)
- Auto: mazda 323f z5/96-speedkosiara
peugeot 1.6 118KM+NITRO
ralf8484 napisał(a):zmien gazownika
wręcz przeciwnie
oczywiście, że da się zagazować każdego trupa ale żeby zrobić to DOBRZE silnik musi być w idealnej kondycji
Wtedy w razie szarpania, spadku mocy, itp – gazownik szuka przyczyny wyłącznie w konfiguracji/wystrojeniu instalacji gazowej.
Jeżeli silnik bierze olej – po zagazowaniu będzie go brał stopniowo coraz więcej – sprawdzone w praktyce.
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
ralf8484 napisał(a):to układ zapłonowy odpowiada w 90% za kłopoty z gazem
Co masz na myśli
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Niby tak. U mnie sekwencja rewelka. Zrobiłem 35 tys km. Jedyne co mnie drażni to aparat zapłonowy,który mam juz w swojej BA 3 . Czasem auto zasuwa a czasem tak muli,ze szok a wiem,ze to wina aparatu a raczej cewki
Co jeszcze moze byc powodem bo swiece ,kable kopulka i palce sa ok. A kable sam przymierzałem NGK z hurtowni
Czarna magia., Niewiem cewka dostaje za duze ciepło od silnika może 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
ralf8484
nie koniecznie uklad elektryczny
jesli gazujemy auto WARUNEK samochodzik musi chodzic idealnie na benzynie zero szarpan problemow z paleniem itp
jesli tego nie spelnim 99% przypadkach na gazie bedzie o wiele wiele gorzej i nigdy sie nie doprosimy juz by instalka byla dobrze poprawiona
!
Z gazownikami mozna sie klocic tylko jak sie odbiera auto jesli maja powod by zrzucic na wine auta bo i na benzynie nie chodzi to juz tego nie poprawia nawet jak zrobimy pozniej uklad PB to oni beda sciemiac sprobuja po regulowac gazem jak sie nie uda to i tak nic nie wymysla a czlowiek bedzie w [cenzura] na lpg ze cos nie tak i nietak pozniej opinnie ze gaz to zlo itp he he
ja mam 2generacje gazu 50kkm zrobione i ideal nic sie z tym autem nie dzieje
nie koniecznie uklad elektryczny
jesli gazujemy auto WARUNEK samochodzik musi chodzic idealnie na benzynie zero szarpan problemow z paleniem itp
jesli tego nie spelnim 99% przypadkach na gazie bedzie o wiele wiele gorzej i nigdy sie nie doprosimy juz by instalka byla dobrze poprawiona

Z gazownikami mozna sie klocic tylko jak sie odbiera auto jesli maja powod by zrzucic na wine auta bo i na benzynie nie chodzi to juz tego nie poprawia nawet jak zrobimy pozniej uklad PB to oni beda sciemiac sprobuja po regulowac gazem jak sie nie uda to i tak nic nie wymysla a czlowiek bedzie w [cenzura] na lpg ze cos nie tak i nietak pozniej opinnie ze gaz to zlo itp he he
ja mam 2generacje gazu 50kkm zrobione i ideal nic sie z tym autem nie dzieje
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
sps-snipers ja miałem tak samo szarpał i strzelał padnięta cewka koleś przerobił mi cewkę na taką od audi i teraz smiga bez problemów zrobiłem na niej już ok.30tys i działa dobrze organou mnie jak jeszcze jezdziłem na benzynie było dobrze a z chwilą załozenia gazu zaczeły się problemy i gazownik sciemniał ze to albo tamto nie działało i wymyslał pomysły
dopiero sam doszedłem co autu dolegało

- Od: 19 kwi 2008, 19:43
- Posty: 133
- Auto: była 323f jest avensis
Pytanko co do brania oleju tu jakis kolega mówił, że jesli samochod na gazie będzie brał oleju stopniowo coraz więcej. A co zrobic by to jakos ograniczyc. Jaki olej zastosowac. Powiem tak w przeciągu dwuch miesiecy może ponad około 2 l oleju mi poszło. W poniedziałek chce jechac olej wymienic i flitr i co byscie poradzili abym przekazał mechanikowi by zrobił?
Rzeczy do Wymiany:
Rozrząd – 15 września 2009 rok po 202.000 km wymieniłem pasek rozrządu
Filtr Powietrza – 21 września 2009 rok po 200.243 km wymieniony
Rozrząd – 15 września 2009 rok po 202.000 km wymieniłem pasek rozrządu
Filtr Powietrza – 21 września 2009 rok po 200.243 km wymieniony
- Od: 13 lis 2008, 22:45
- Posty: 55
- Skąd: Osielsko/Bydgoszcz/Poznań
- Auto: Mazda 323c 1,5
To głupoty ten ktoś pisze jak auto ma zamiar brac stopniowo olej na gazie
Miałem wcześniej Fiata Punto I i po 50 tys km na gazie brało jakieś 0,5l na 10 tys km. Brawa dla Włochów za dobre silniki
Czyli mieści si ew normie .A Mazdą juz naklepałem od remontu 30 tys km w gazie i jak brąło 1l na 1000 km tak bierze dalej. A post kiedy zakładałem
takze jak ktos się niezna to niech nie pisze pierdół. każdy silnik wraz z większym przebiegiem bedzie pobierał olej ale nie do przesady. 

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Nie oporność jest większa, tylko gaz potrzebuje większej energi iskry do zapłonu.Uzyskuje się to poprzez większy odstęp elektrod. Większy odstęp na elektrodach powoduje że w przypadku zużytych świec, przewodów ,kopułki iskra "szuka" sobie najłatwiejszej drogi i powoduje przebicia i wadliwą prace układu.organo napisał(a):tez jest prawda ze opornosc gazu jest większa przez co większa niż dla benzyny musi by sprawność układu zapłonowego jesli na benzynie wisi na wosku na na gazie napewno da ciala
- Od: 16 kwi 2009, 10:50
- Posty: 137
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323F 1.6L 16V 94r. BG
Mi te 2 litry to jakies 3 miechy ale jakies 8 tys przejechalem.
Rzeczy do Wymiany:
Rozrząd – 15 września 2009 rok po 202.000 km wymieniłem pasek rozrządu
Filtr Powietrza – 21 września 2009 rok po 200.243 km wymieniony
Rozrząd – 15 września 2009 rok po 202.000 km wymieniłem pasek rozrządu
Filtr Powietrza – 21 września 2009 rok po 200.243 km wymieniony
- Od: 13 lis 2008, 22:45
- Posty: 55
- Skąd: Osielsko/Bydgoszcz/Poznań
- Auto: Mazda 323c 1,5
Goral_Osielsko prawda jest taka że raczej żadnym olejem nie ograniczysz tego co ma nastąpić. Ja też kombinowałem z olejami; na początku miałem mobil 1,później midland i valvoline,na koniec nawet doktorka zalałem,a w końcu i tak musiałem zrobić remont bo z 0.3l na 1000km dobiło do 1 litra na 1000km i zaczął puszczać niebieskie chmury po odpaleniu
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
marchello
no wlasnie nie kolego mylisz troszkie to benzyna ma trudniejszy zaplon do niej jest potrzebna wieksza dluzsza iskra gdyz benzyna to ciecz ktora co bysmy w silniku nie zmodyfikowali wtryski itp nigdy nie bedzie tak dobrze i rownomiernie wymieszana jak gaz i do niej jest potrzebna duzo lepsza iskra . Do lpg wystarczy krotka mocna iskra wieszkosc gazownikow i producentow gazu do zaleca z miejszenie przerwy na swiece by iskra byla mocniejsza ale moze byc bardzo krotka poniewaz gaz jest dobrze wymieszany z powietrzem i praktycznie zawsze nastapi zaplon. niestety wlasnie mieszanka ppowietrzno-"gazowa" ma wieksza rezystancje niz powietrzno-paliwowa dlatego wlasnie tez ta eneria iskry jak napisales jest slabasza i czesto wlasnie przy slabszej instalacji WN iskra wali gdzies inna droga do masy silnika
ps wogole to nie mam pojecia czemu to wszystko jest w tym watku hehe
no wlasnie nie kolego mylisz troszkie to benzyna ma trudniejszy zaplon do niej jest potrzebna wieksza dluzsza iskra gdyz benzyna to ciecz ktora co bysmy w silniku nie zmodyfikowali wtryski itp nigdy nie bedzie tak dobrze i rownomiernie wymieszana jak gaz i do niej jest potrzebna duzo lepsza iskra . Do lpg wystarczy krotka mocna iskra wieszkosc gazownikow i producentow gazu do zaleca z miejszenie przerwy na swiece by iskra byla mocniejsza ale moze byc bardzo krotka poniewaz gaz jest dobrze wymieszany z powietrzem i praktycznie zawsze nastapi zaplon. niestety wlasnie mieszanka ppowietrzno-"gazowa" ma wieksza rezystancje niz powietrzno-paliwowa dlatego wlasnie tez ta eneria iskry jak napisales jest slabasza i czesto wlasnie przy slabszej instalacji WN iskra wali gdzies inna droga do masy silnika
ps wogole to nie mam pojecia czemu to wszystko jest w tym watku hehe
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości