Problem gasnącego silnika przy wyrzucaniu na "luz' w czasie jazdy.

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez JimmyK » 6 sty 2005, 20:52

Kurcze czytam i czytam i ja mam coś podobnego, czyli przy spadaniu z wys. obrotów na obroty jałowego najpierw spadają do ok 500 i dopiero wzrastają do normalnych ok 750 obr/min i później trzyma :| Dzieje się to na postoju i podczas jazdy. Ach i na benzynie jest to samo, damn :(
Pozdrawiam, JimmyK™ Obrazek
________________

!!! Sprzedam alufelgi !!!
________________
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2004, 16:10
Posty: 235
Skąd: Lublin
Auto: 626 GE FS sedan

Postprzez guinness77 » 8 sty 2005, 01:43

Co do tematu, to powiem tylko tyle, że u mnie nie można nic przerobić i dla tego nie wrzucam na luz, bo gażnie przy większych prędkościach.... a co do "bumbum" pod maską, to trafiło się raz... od tamtej pory zamiast kawałka pudełka które miało tłumić szmery silnika (czy jak to się zwie) mam wmontowany drugi zawór bezpieczeństwa... i teraz autko może sobie kichać do woli ;)
polskie drogi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2004, 20:59
Posty: 34
Skąd: Szczecin
Auto: ------------------------------

Postprzez liberum » 19 maja 2009, 15:42

Odświeżam stary temat.
Problem zaczął się 3 dni temu, przy dojeżdżaniu do świateł zwalniam na biegu do powiedzmy 1,2tys obrotów wrzucam na luz i gaśnie, to samo dzieje się gdy przy 20km/h w górę wrzucam na luz to obroty spadają do 1tys na chwilę następnie staną chwilę przy 700-800 no i całkowicie w dół i gaśnie, wyczyściłem rozdzielacz, wymieniłem filtr gazu i zastanawiam się co jeszcze można z tym zrobić, a ciężko jest jednocześnie trzymać na zakręcie hamulec, redukować bieg i przytrzymywać pedał gazu by nie zgasł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 12:22
Posty: 105
Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec

Postprzez Koniol & Pati » 20 maja 2009, 20:17

Liberum. Przeczyść przepustnicę! jeśli tego nie robiłeś to masz winowajce! U mnie poskutkowało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 21:34
Posty: 73
Skąd: Poznań
Auto: mazda 626 2.0 16v GE

Postprzez zelek31 » 31 maja 2009, 12:14

Mam pytanie: czy po odwróceniu wlotu powietrza o 180 stopni kiedy już powietrze nie będzie wdmuchiwane, czyli będzie go mniej, auto może stać się mniej dynamiczne?

Po przeróbce wydaje mi się że auto jest mniej dynamiczne. Nie wiem czy nie wrócić do fabrycznych ustawien dolotu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 sty 2009, 00:14
Posty: 21
Skąd: Opole
Auto: Mazda 626 GE 1.8 '94 (htb)

Postprzez hf1965 » 1 cze 2009, 00:46

U mnie gaz sprawował się bardzo dobrze.Teraz mam problem bo obroty spadają i po chwili silnik gaśnie .Dzieje się tak po wymianie węzy od porownika.Wymieniłem węże tylko od płynu chłodzącego.Mam instalację II generacji.Niewiem jaka jest przyczyna bo nigdy nie miałem problemów z gazem.Proszę o pomoc
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 00:39
Posty: 31
Skąd: Mielec
Auto: Mazda Premacy 1,8 Benzyna 2004

Postprzez wloczykij » 4 cze 2009, 16:44

sprawdził bym silnik krokowy , swiece ,kable , plus moze mieszanka gazu


mialem 2 samochody na gaz i gdy sie cos dzialo z obrotami to tylko i najczesciej wyzej wymienione rzeczy były przyczyna spadania obrotow silnika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2009, 21:39
Posty: 41
Skąd: gliwice
Auto: mazda 626 2.0 115K kM benzyn

Postprzez marakus » 4 cze 2009, 18:31

A u mnie problem z obrotami był jak padała mi pompa wody i parownik był niedogrzany, tyle że częściej nie dawał się wkręcać na wyższe obroty, a na niskich falował albo przerzucał się na Pb. Po wymianie pompy wodnej wszystko OK, dodam, że pompa ciekła więc łatwiej było znaleźć sprawcę.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy LPG