Założyłem turbo do MX-3
no tak fakt faktem mocy na tym nie przybedzie ale przynajmniej przy doladowaniu zedu 0,5 dawka paliwa jest odpowidnia i wskazania EGT sa w miare dobre, no i nie ma tyle zabawy w strojenia ktore nie sa moja mocna stroną niestety, bo nadal wkladajac wieksze wtryski bez ingerencji w kompa nic mi to nie da bo kompoter bedzie wiedzial ze paliwa jest za duzo i automatycznie bedzie skracal czas wtrysku, aha i jeszcze jedno, powiedzcie mi czy to ze wywalone zostaly wszystkie podcisnienia z kolektora to dobra sprawa?? bo tak wlasnie jest u mnie a teraz cos wyszytalem ze gdzies tam jest ten map sensor, mozecie mi powiedziec co to takiego i gdzie sie znajduje i czy jest potrzebny?? tzn jak najwiecej info na jego temat.... u mnie zostaly wyrzucone klapki wewnatrz koektora, i nie ma zadnych wezykow podcisnieniowych oraz tych czujnikow.

- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
motorzeszow napisał(a):tzn jak najwiecej info na jego temat.... u mnie zostaly wyrzucone klapki wewnatrz koektora, i nie ma zadnych wezykow podcisnieniowych oraz tych czujnikow.
Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?
Adaś napisał(a):Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?
I prawidłowo
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down

- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Adaś napisał(a):Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?
Przy turbo i tak nie jest potrzebny.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Adaś napisał(a):Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?
Przy turbo i tak nie jest potrzebny.
jesli kasuje sie v-risy trzeba sie liczyc z duzo wiekszym spalaniem,mam tu na mysli jazde bez uzycia turbo do 3tys obrotow,powyzej 4500 nie ma to znaczenia

- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
podjolem wstepna decyzje, bede probowal sposobu pana Grabowskiego, zobaczymy jakie beda wskazania EGT i AFR. mysle ze 4 dodatkowe wtryski wystarcza, gdyz do doladowanie zedu 0,3 bara potrzebna sa dwa. aha no ale te V-risy maja jakies czujniki ktore podpina sie do instalacji, ja mam wszystko wyodpinane i zlikwidowane, czy to nie wpływa w jakims złym stopniu na dzialanie ECU?

- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
motorzeszow napisał(a):bede probowal sposobu pana Grabowskiego
chyba taniej i prosciej uzyc fmu na seryjnych wtryskach do 0.3 bara i cieszyc sie moca w granicach 200km (jesli to kl)
motorzeszow napisał(a):ha no ale te V-risy maja jakies czujniki ktore podpina sie do instalacji, ja mam wszystko wyodpinane i zlikwidowane, czy to nie wpływa w jakims złym stopniu na dzialanie ECU?
napewno masz blad vris w ecu,na ogol jak cos zmieniasz na seryjnym ecu usuwasz mechanike a elektryka zawsze zostaje podpieta by uniknac bledow ECU
usunac V-risy znaczy zostawic otwarte caly czas lub usunac przepustnice calkiem a nie wypiac tylko wtyczki i podcisnienia bo przepustnice beda calyczas zamkniete co powoduje mniejsza pojemnosc kolektora ssacego = mniej powietrza = mniej mocy
walker_1 napisał(a):Ja tam u siebie v-risów nie ruszałem ale tak jak piszą koledzy to chyba bez znaczenia
ma znaczenie jesli masz turbo ktore dmucha max doladowaniem przed otwarciem sie v-risow
Ostatnio edytowano 4 cze 2009, 13:05 przez radekkm, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
uzasadnij swoja wypowiedz?? z tego co sie orietuje mnóstwo auto na tym jezdzi i sa zadowoleni, a twoj powod to co? ze brzydko wyglada? opis dokladniej dlacego tak myslisz bo jak narazie napisales e to drut i tyle, nie uzasadnia to niczego. klapki ze srodka sa usuniete, problem w tym ze nie podpiolem samych czujnikow, ale dzis sie tym zajmę

- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
ale tak szczerze, naprawde to sie nei sprawdza?? czy tylko to kwestia złego wygladu no i troche amatorskiego rozwiaania? bo sposob sam w sobie jest prosty i np mnie nic by to nie kosztowało oprocz kilku godin pracy, sposob wydaje sie prosty a wiec i wad nie powinien miec zbyt wiele, domyslam sie tylko ze moze byc problem z prawidlowym wyieszaniem sie mieszanki ale im dalej od przepustnicy tym lepiej a ja akorat mam mozliwosc zamontowania tego dosc daleko przepustnicy.

- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
zastanow sie czy paliwo rozleje sie rowno po cylindrach ,jak na ktoryms z nich bedzie zbyt ubogo silnik powie
male koszta i max godzina dlubania z przerwa na drozdzowke szluga i siusiu![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
radekkm napisał(a):uzyc fmu na seryjnych wtryskach do 0.3 bara i cieszyc sie moca w granicach 200km
male koszta i max godzina dlubania z przerwa na drozdzowke szluga i siusiu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Nasuwa mi sie na jezyk stwierdzenie, ze skoro wszystkie projekty turbo Kaliego sie rozsypały to chyba nie nalezy brać z niego przykładu.
Jest kolega na forum co do mx6 Kl podłączył kompresor eaton, on ma u siebie taką listwę możesz z nim pogadać.
Ale mi sie wydaje ze lepiej zakup inne wtryski załóż Fmu, może wieksze koszta ale przynajmniej będziesz miał wieksza pewność ze silnik jeździ jak należy.
Tak mi sie wydaje
Jest kolega na forum co do mx6 Kl podłączył kompresor eaton, on ma u siebie taką listwę możesz z nim pogadać.
Ale mi sie wydaje ze lepiej zakup inne wtryski załóż Fmu, może wieksze koszta ale przynajmniej będziesz miał wieksza pewność ze silnik jeździ jak należy.
Tak mi sie wydaje
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Dlatego ze po to masz wtryski blisko w glowicy przy kazdym cylindrze aby dawka byla precyzyjna , natychmiastowa i taka sama dla kazdego garnka a nie wrzucasz 50 cm dalej dwa wtryski w nadziei ze kazdy cylinder dostanie taka sama dawke a paliwo dobrze zmiesza sie z powietrzem. Do tego kolejna listwa paliwowa, jakies czujniki cisnieniowe i inne druciarskie "patenty".
Masz wymienione dwa sposoby na ogarniecie twojego problemu a wyskakujesz z trzecim najbardziej zawodnym ktory nawet nikomu by przez mysl nie przeszedl ze w roku 200x ktokolwiek jeszce tak uturbia auta... rob jak chcesz. Twoj cyrk twoje małpy.
Masz wymienione dwa sposoby na ogarniecie twojego problemu a wyskakujesz z trzecim najbardziej zawodnym ktory nawet nikomu by przez mysl nie przeszedl ze w roku 200x ktokolwiek jeszce tak uturbia auta... rob jak chcesz. Twoj cyrk twoje małpy.
Less roof, more fun


true!
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down

- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
ja mialem dodatkowe wtryski u siebie w kolektorze i powiem ze to szit nieszamowity.noie polecam.zaloz wieksze wtryski io tyle.czy to takie trudne.500zl moze kosztuja a problem rozwiazany bedzie.do tewgo swinka i daj komus do strojenia auto.lacznie moze dwa kafle wyjdzie.jak nie masz wez kredyt i po klopocie. ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
czyli jednak odpada, no dobra, gdzie dopasc FMU?? czy gdzies na polskich aukcjach jest mozliwosc tego kupienia?? mozliwosc jest taka, wtryski od milleni i FMU 10:1 

- Od: 31 sty 2009, 19:56
- Posty: 37
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje



