Założyłem turbo do MX-3

Postprzez motorzeszow » 4 cze 2009, 00:21

no tak fakt faktem mocy na tym nie przybedzie ale przynajmniej przy doladowaniu zedu 0,5 dawka paliwa jest odpowidnia i wskazania EGT sa w miare dobre, no i nie ma tyle zabawy w strojenia ktore nie sa moja mocna stroną niestety, bo nadal wkladajac wieksze wtryski bez ingerencji w kompa nic mi to nie da bo kompoter bedzie wiedzial ze paliwa jest za duzo i automatycznie bedzie skracal czas wtrysku, aha i jeszcze jedno, powiedzcie mi czy to ze wywalone zostaly wszystkie podcisnienia z kolektora to dobra sprawa?? bo tak wlasnie jest u mnie a teraz cos wyszytalem ze gdzies tam jest ten map sensor, mozecie mi powiedziec co to takiego i gdzie sie znajduje i czy jest potrzebny?? tzn jak najwiecej info na jego temat.... u mnie zostaly wyrzucone klapki wewnatrz koektora, i nie ma zadnych wezykow podcisnieniowych oraz tych czujnikow.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez Adaś » 4 cze 2009, 08:09

motorzeszow napisał(a):tzn jak najwiecej info na jego temat.... u mnie zostaly wyrzucone klapki wewnatrz koektora, i nie ma zadnych wezykow podcisnieniowych oraz tych czujnikow.

Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez lukster » 4 cze 2009, 08:19

Adaś napisał(a):Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?

I prawidłowo ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 4 cze 2009, 08:30

Adaś napisał(a):Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?

Przy turbo i tak nie jest potrzebny.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez radekkm » 4 cze 2009, 12:30

brii napisał(a):
Adaś napisał(a):Tzn. pozbyłeś się systemu VRIS ?

Przy turbo i tak nie jest potrzebny.

jesli kasuje sie v-risy trzeba sie liczyc z duzo wiekszym spalaniem,mam tu na mysli jazde bez uzycia turbo do 3tys obrotow,powyzej 4500 nie ma to znaczenia
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez walker_1 » 4 cze 2009, 12:48

Ja tam u siebie v-risów nie ruszałem ale tak jak piszą koledzy to chyba bez znaczenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez motorzeszow » 4 cze 2009, 12:51

podjolem wstepna decyzje, bede probowal sposobu pana Grabowskiego, zobaczymy jakie beda wskazania EGT i AFR. mysle ze 4 dodatkowe wtryski wystarcza, gdyz do doladowanie zedu 0,3 bara potrzebna sa dwa. aha no ale te V-risy maja jakies czujniki ktore podpina sie do instalacji, ja mam wszystko wyodpinane i zlikwidowane, czy to nie wpływa w jakims złym stopniu na dzialanie ECU?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez Fiveopac » 4 cze 2009, 12:58

Gratuluje wyboru najgorszej opcji ze wszystkich mozliwych :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez radekkm » 4 cze 2009, 13:03

motorzeszow napisał(a):bede probowal sposobu pana Grabowskiego

chyba taniej i prosciej uzyc fmu na seryjnych wtryskach do 0.3 bara i cieszyc sie moca w granicach 200km (jesli to kl)

motorzeszow napisał(a):ha no ale te V-risy maja jakies czujniki ktore podpina sie do instalacji, ja mam wszystko wyodpinane i zlikwidowane, czy to nie wpływa w jakims złym stopniu na dzialanie ECU?


napewno masz blad vris w ecu,na ogol jak cos zmieniasz na seryjnym ecu usuwasz mechanike a elektryka zawsze zostaje podpieta by uniknac bledow ECU
usunac V-risy znaczy zostawic otwarte caly czas lub usunac przepustnice calkiem a nie wypiac tylko wtyczki i podcisnienia bo przepustnice beda calyczas zamkniete co powoduje mniejsza pojemnosc kolektora ssacego = mniej powietrza = mniej mocy

walker_1 napisał(a):Ja tam u siebie v-risów nie ruszałem ale tak jak piszą koledzy to chyba bez znaczenia


ma znaczenie jesli masz turbo ktore dmucha max doladowaniem przed otwarciem sie v-risow
Ostatnio edytowano 4 cze 2009, 13:05 przez radekkm, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez motorzeszow » 4 cze 2009, 13:03

uzasadnij swoja wypowiedz?? z tego co sie orietuje mnóstwo auto na tym jezdzi i sa zadowoleni, a twoj powod to co? ze brzydko wyglada? opis dokladniej dlacego tak myslisz bo jak narazie napisales e to drut i tyle, nie uzasadnia to niczego. klapki ze srodka sa usuniete, problem w tym ze nie podpiolem samych czujnikow, ale dzis sie tym zajmę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez radekkm » 4 cze 2009, 13:09

ja znam uzasadnienie – kali wielki fucking tuner uzywa tej metody wiec jest do <dupa> :P
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez motorzeszow » 4 cze 2009, 13:13

ale tak szczerze, naprawde to sie nei sprawdza?? czy tylko to kwestia złego wygladu no i troche amatorskiego rozwiaania? bo sposob sam w sobie jest prosty i np mnie nic by to nie kosztowało oprocz kilku godin pracy, sposob wydaje sie prosty a wiec i wad nie powinien miec zbyt wiele, domyslam sie tylko ze moze byc problem z prawidlowym wyieszaniem sie mieszanki ale im dalej od przepustnicy tym lepiej a ja akorat mam mozliwosc zamontowania tego dosc daleko przepustnicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez radekkm » 4 cze 2009, 13:15

zastanow sie czy paliwo rozleje sie rowno po cylindrach ,jak na ktoryms z nich bedzie zbyt ubogo silnik powie papa

radekkm napisał(a):uzyc fmu na seryjnych wtryskach do 0.3 bara i cieszyc sie moca w granicach 200km


male koszta i max godzina dlubania z przerwa na drozdzowke szluga i siusiu :]
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez mlody1921 » 4 cze 2009, 13:26

Nasuwa mi sie na jezyk stwierdzenie, ze skoro wszystkie projekty turbo Kaliego sie rozsypały to chyba nie nalezy brać z niego przykładu.

Jest kolega na forum co do mx6 Kl podłączył kompresor eaton, on ma u siebie taką listwę możesz z nim pogadać.

Ale mi sie wydaje ze lepiej zakup inne wtryski załóż Fmu, może wieksze koszta ale przynajmniej będziesz miał wieksza pewność ze silnik jeździ jak należy.

Tak mi sie wydaje
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Fiveopac » 4 cze 2009, 13:32

Dlatego ze po to masz wtryski blisko w glowicy przy kazdym cylindrze aby dawka byla precyzyjna , natychmiastowa i taka sama dla kazdego garnka a nie wrzucasz 50 cm dalej dwa wtryski w nadziei ze kazdy cylinder dostanie taka sama dawke a paliwo dobrze zmiesza sie z powietrzem. Do tego kolejna listwa paliwowa, jakies czujniki cisnieniowe i inne druciarskie "patenty".
Masz wymienione dwa sposoby na ogarniecie twojego problemu a wyskakujesz z trzecim najbardziej zawodnym ktory nawet nikomu by przez mysl nie przeszedl ze w roku 200x ktokolwiek jeszce tak uturbia auta... rob jak chcesz. Twoj cyrk twoje małpy.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 4 cze 2009, 13:32

true!
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez piwo » 4 cze 2009, 14:19

ja mialem dodatkowe wtryski u siebie w kolektorze i powiem ze to szit nieszamowity.noie polecam.zaloz wieksze wtryski io tyle.czy to takie trudne.500zl moze kosztuja a problem rozwiazany bedzie.do tewgo swinka i daj komus do strojenia auto.lacznie moze dwa kafle wyjdzie.jak nie masz wez kredyt i po klopocie. :]
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4908 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Pit » 4 cze 2009, 14:49

radekkm napisał(a):kali wielki fucking tuner

Na tym forum staramy się nie obrażać nikogo, a już szczególne, jak obrażany jest kumplem admina ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez motorzeszow » 4 cze 2009, 15:13

czyli jednak odpada, no dobra, gdzie dopasc FMU?? czy gdzies na polskich aukcjach jest mozliwosc tego kupienia?? mozliwosc jest taka, wtryski od milleni i FMU 10:1 ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez Pit » 4 cze 2009, 15:28

motorzeszow napisał(a):czyli jednak odpada, no dobra, gdzie dopasc FMU??

Nawet nie staraj się szukać w PL. Wklep w Ebay'a USA lub Wielka Brytania hasło FMU. Wyskoczy Ci 535761253 ofert.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje