Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
potwierdzam opinie "Grzyba"
-2.0 w benzynie to najlepszy wybor,
-i nie warto szukac z BOSE...
– unikaj kupna z Nawigacja (originalna),
bo nie dziala w PL.
auta po lifcie tez maja problem z korosja powierzchowna,
ale jest to usuwane przez serwisy bezplatnie,
sedan nie jest czesto spotykany i niepraktyczny,
dlatego polecam FLH lub kombi..
pozdr.
E.
-2.0 w benzynie to najlepszy wybor,
-i nie warto szukac z BOSE...
– unikaj kupna z Nawigacja (originalna),
bo nie dziala w PL.
auta po lifcie tez maja problem z korosja powierzchowna,
ale jest to usuwane przez serwisy bezplatnie,
sedan nie jest czesto spotykany i niepraktyczny,
dlatego polecam FLH lub kombi..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Trochę mnie denerwuje granie tylnej półki na dziurach:P Chyba że tutaj tak nie jest. Zresztą jak pisałem mamy już jednego liftbacka także jak coś większego to mozna go wziąć:P No ale skoro mówisz że ciężej sedana znaleźć to i taką opcję trzeba przemyśleć. Kombi sądzę że odpada w przedbiegach bo poprostu do niczego się nie przyda.
- Od: 1 cze 2009, 14:28
- Posty: 21
- Skąd: Otwock
- Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
przyznam tobie racje, że sedan
jest cichszy, wygląda zgrabnie/ bardziej sportowo...
ale jest mniej spotykany, mniej praktyczny
i przez to też mniej popytny....
w kombi i FLH nie ma większych problemów za skrzypiniami deski....
ale to twoja decyzja...
E.
jest cichszy, wygląda zgrabnie/ bardziej sportowo...
ale jest mniej spotykany, mniej praktyczny
i przez to też mniej popytny....
w kombi i FLH nie ma większych problemów za skrzypiniami deski....
ale to twoja decyzja...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
W dość dobrym stanie sprzedają nowe
A tak poważnie to np klocki przód to 270zł orginały. Iinncy reczy nie wymienialem przez 3lata. Nie licząc oleju i płynu do spryskiwaczy
A no i dość czesto trzeba było tankować – ale to był 2.3 LPG wiec nie było tragedii 
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Łącze z tematem "opinie"
Z tymi nowymi to i różnie bywa:P Jak zaczniemy szukać to mam nadzieję, że trafi się coś rozsądnego. Albo najelpiej może ktoś z zagranicy przyprowadzi. Na forum widziałem kilka kontkatów do osób, które się tym zajmują. Jak pewna osoba to może grata nie sprzeda
.
A tam częste tankowanie raz na 2-3dni:P Tak wogóle to ilo litrowa butla się zmieści w miejscu na koło tak żeby podłoga nieodstawała? Trzeba coś przyciąć,jakąś piankę itp?(wiem że niektórzy tak robią jak im butla wypychała do góry płytę maskującą koło).
A tam częste tankowanie raz na 2-3dni:P Tak wogóle to ilo litrowa butla się zmieści w miejscu na koło tak żeby podłoga nieodstawała? Trzeba coś przyciąć,jakąś piankę itp?(wiem że niektórzy tak robią jak im butla wypychała do góry płytę maskującą koło).
- Od: 1 cze 2009, 14:28
- Posty: 21
- Skąd: Otwock
- Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
To ja sie w takim razie zapytam w ktorym miejscu podkleic ten filc? Próbowałem kombinować i różne rzeczy podklejać, ale mam wrażenie, że ta półka żyje własnym życiem. Fajnie jakby ktoś wrzucił zdjęcia gdzie ma filc podklejony.
Co do opini io aucie, to mam 2.0 w benzynie po lifcie – silnik do 4 tysiecy bez szalenst, później robi sie bardzo ciekawie. Spalanie – jeżdżąc delikatnie osiągam wynik ponizej 8 litrow (latem), ale z drugiej strony mocno trzeba sie starać, żeby przekroczyc 9 w jezdzie mieszanej. Samochod jest niestety glosny. I jesli twierdzicie, ze przed lf bylo glosniej to wspolczuje. Zmienilem opony i jest lepiej, ale to wciaz nie to, niestety.
Co do opini io aucie, to mam 2.0 w benzynie po lifcie – silnik do 4 tysiecy bez szalenst, później robi sie bardzo ciekawie. Spalanie – jeżdżąc delikatnie osiągam wynik ponizej 8 litrow (latem), ale z drugiej strony mocno trzeba sie starać, żeby przekroczyc 9 w jezdzie mieszanej. Samochod jest niestety glosny. I jesli twierdzicie, ze przed lf bylo glosniej to wspolczuje. Zmienilem opony i jest lepiej, ale to wciaz nie to, niestety.
Ostatnio edytowano 7 cze 2009, 13:59 przez t-que, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 lut 2009, 23:30
- Posty: 10
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 GJ
2.0 SkyActive-G, 165 km SkyPassion
Sportkombi JetBlack
t-que napisał(a):I jesli twierdzicie, ze przed lf bylo glosniej to wspolczuje.
Pierwsza zasada alfisti – jeśli coś jest w aucie zbyt głośne, to zgłośnij sprzęt grający. Jeśli to nie wystarczy – należy wymienić sprzęt grający na głośniejszy. Jeśli to nie pomaga – Alfa nie jest dla Ciebie...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
U mnie problem był na samym końcu półki (od strony klapy) gdzie gumowe podkładki tarły o sam koniec plastikowej podpórki. Widać było nawet lekkie przytarcie. Tarcie było leciutkie ale bardzo głośne. Trochę mi zajęło żeby zlokalizować ale warto było.t-que napisał(a):To ja sie w takim razie zapytam w ktorym miejscu podkleic ten filc? Próbowałem kombinować i różne rzeczy podklejać, ale mam wrażenie, że ta półka żyje własnym życiem. Fajnie jakby ktoś wrzucił zdjęcia gdzie pa filc podklejony.
Zawsze można wrzucić żonę/dziewczynę do bagażnika, niech nasłuchuje
Mi się udało tego uniknąć
Grzyby napisał(a):t-que napisał(a):Samochod jest niestety glosny
a jaki problem wyciszyć?
No niby żaden, ale kupując auto z tego segmentu i za takie pieniądze można oczekiwać więcej. Szczególnie, że to nie są te pożądane dźwięki z silnika tylko hałas toczenia opon i opływania powietrza. A radio gra przeważnie dość głośno, ale to nie z tego względu
- Od: 5 lut 2009, 23:30
- Posty: 10
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 GJ
2.0 SkyActive-G, 165 km SkyPassion
Sportkombi JetBlack
hmmmm ja mam po lifecie i nie powiedzial bym ze auto jest glosne napewno jest glosniej jak w sedanie ale jadac po trasie dopiero od 160 zaczyna sie robic glosno pozatym jak dla mnie jest bajka .... a jak chcesz sie pocieszyc przejedz sie pasatem albo audi a4 wtedy zobaczysz co to znaczy glosno
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Trec_Londyn napisał(a):jak chcesz sie pocieszyc przejedz sie pasatem albo audi a4 wtedy zobaczysz co to znaczy glosno
akurat te dwa auta są znacznie cichsze od 6... na pewno A4 które w tej konkurencji bije na łeb Mazdę. Bądźmy obiektywni...
Tak samo "Pasek" B5 i GFka. 626 jest znacznie głośniejsza.
Riki napisał(a):akurat te dwa auta są znacznie cichsze od 6... na pewno A4 które w tej konkurencji bije na łeb Mazdę. Bądźmy obiektywni...
Dokładnie, zwłaszcza Audi, które IMHO jest samochodem prawie idealnie wykonanym
(o A6 i A8 to już nie wspominam przez grzeczność).
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6