Założyłem turbo do MX-3

Postprzez Adriano_4G » 3 cze 2009, 13:50

Bogdan9999 napisał(a):Sprawdź czy wtryski od robe 2.2 turbo ci podejdą maja wydajność 330 cc i dostaniesz je w dobrych cenach.

w probe są top feed'y więc nie podejdą ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez lukster » 3 cze 2009, 14:21

Fiveopac napisał(a):łolaboga ale drutex diabelek a ja mialem wyrzuty sumienia ze troche objechalem pilnikiem swoje wtryski łoł

fakt, mod na 550cc to drut że hoho ;)
Ale sama modyfikacja listwy pod wtryski nic szczególnego, więc się nie czepiaj :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 3 cze 2009, 15:17

lukster napisał(a):fakt, mod na 550cc to drut że hoho oczko

No ba najczulszym miejscem wtrysku po papierze sciernym to hardcore :D

motorzeszow nie kombinuj z większymi wtryskami, przynajmniej na poczatek . Kup FMU 12:1 i masz z glowy powiekszanie wtryskow i kupowanie elektroniki by wystroic auto. FMU zadba o obydwie rzeczy na raz a kostzuje 10% powyzszych.
Jesli przyjdzie ci ochota na wieksza moc, kupisz elektronike i wtryski. Zacznij od FMU 12:1 a konkretnie :

takie cos
lub takie cos

lub poszukaj na allegro lub w ogloszeniach na streetracing.pl lub innych forach. Koniecznie 12:1 !

Ten osobnik napewno ci pomoze w kwesti montazu w silniku K ;) http://forum.mazdaspeed.pl/profile.php? ... le&u=12128
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 3 cze 2009, 15:56

ale należy pamiętać, że na seryjnych wtryskach z FMU 0,3bara to maxior :D

Widzisz motorzeszów jacy jesteśmy pomocni :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 3 cze 2009, 16:06

Posprztalem topic, prosze trzymac sie tematu. Zmienilem takze temat na bardziej wymowny – osiągalny przez wyszukiwarke.

lukster napisał(a):ale należy pamiętać, że na seryjnych wtryskach z FMU 0,3bara to maxior zeby

Eee tam, ja jezdzilem na 0,5 bara caly sezon na 17. letnich wtryskach i wszystko gralo pieknie. Do pol bara fmu daje rade z seryjnymi wtryskami.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez radekkm » 3 cze 2009, 16:07

czy klze bedzie latal na FMU i wtryskach nismo na 0.7 bara,AFR powiedzmy 11 i z moca w granicach 300 na silniku??

Fiveopac napisał(a):Do pol bara fmu daje rade z seryjnymi wtryskami.

wlasnie tez juz gdzies czytalem o kl turbo na 0.5 bara seryjne wtryski i FMU

wniosek :
wtryski millenii powinny dac rade na 0,7 + FMU <oczy>
Ostatnio edytowano 3 cze 2009, 16:12 przez radekkm, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Fiveopac » 3 cze 2009, 16:11

radekkm napisał(a):a co sadzicie o zestawie 0.5 bara wtryski millenii + FMU pytajnik

Jakie sa seryjnie wtryski w millenii a jakie w klze? musialbys dobrac nizsze ratio w fmu np 10:1 lub 8:1 i nie widze probllemu poza tym ze bys przelewal silnik ponizej doladowania.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 3 cze 2009, 18:21

Fiveopac napisał(a):Eee tam, ja jezdzilem na 0,5 bara caly sezon na 17. letnich wtryskach i wszystko gralo pieknie. Do pol bara fmu daje rade z seryjnymi wtryskami.

radekkm napisał(a):wlasnie tez juz gdzies czytalem o kl turbo na 0.5 bara seryjne wtryski i FMU

No to powodzenia w przypadku KL, czy KLZE
Rozumiem że między B6T a K-series można postawić znak "=" ? :D
A jeszcze rok, dwa lata temu wszyscy twierdzili że k-seria nie do zaturbienia bo zaraz wybuchnie. Dziś fmu, serjne wtryski, 0,5bara i heja !!!
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 3 cze 2009, 18:40

No to powodzenia w przypadku KL, czy KLZE
Rozumiem że między B6T a K-series można postawić znak "=" ? zeby

Imputujesz ze K sa gorsze? <diabełek>

A jeszcze rok, dwa lata temu wszyscy twierdzili że k-seria nie do zaturbienia bo zaraz wybuchnie. Dziś fmu, serjne wtryski, 0,5bara i heja !!

a widzisz jak obrodzilo w tym roku.... nawet na seryjnych wtryskach i fmu ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 3 cze 2009, 18:58

Fiveopac napisał(a):Imputujesz ze K sa gorsze? diabelek

Dobrze wiesz, że nie o to chodzi ;) Inne konstrukcje i tyle.
Nie znam żadnego jeżdżącego projektu KL 7,5psi na fmu. Znam natomiast parę "wybuchniętych"
Mądrale zza oceanu nie dmuchają więcej niż 5psi, powyżej tylko MS i większe wtryski.
Teoria często mija się z praktyką.
Fiveopac napisał(a):a widzisz jak obrodzilo w tym roku.... nawet na seryjnych wtryskach i fmu oczko

Ja piszę o 2,5 ty odnosisz się do 1,8 walker_1, widać jest różnica między tymi setupami albo walker ma sporo szczęścia ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 3 cze 2009, 19:05

Ja bym nawet nie próbował myslał o 0,7bara na seryjnych korbach – naprawdę strach się bać o te patyczki...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez motorzeszow » 3 cze 2009, 20:29

poluje na wtryski od milleni wiec chcial bym je widziec u siebie, mogli byscie mi dokladniej opisac zasade dzialania tego FMU i jakie bedzie potrzebne przy wtryskach od milleni?? wyglada mi to jak regulator cisnienia paliwa ale dokladnie nie znam jego zasady dzialania.... wybaczcie :) naprawde teraz podoba mi sie, duuuuzo idzie si edowiedziec no i postepy ida do przodu autko odstawilem poluje na wytryski :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez lukster » 3 cze 2009, 20:35

Na wtryskach z millenii daje się 10:1 bo na 12:1 strasznie zalewa na wolnych obrotach. FMU działa tak że wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania FMU podnosi ciśnienie paliwa na listwie.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 3 cze 2009, 21:09

Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Fiveopac » 3 cze 2009, 21:35

lukster napisał(a):FMU działa tak że wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania FMU podnosi ciśnienie paliwa na listwie.

I dlatego własnie fmu 10:1 oraz 12:1 na wtryskach od millenii bedą zalewaly dokaldnie tak samo jako ze na podcisnieniu nie ingerują w cisnienie na listwie ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez radekkm » 3 cze 2009, 22:15

z tego wynika ze FMU wpinany jest w powrot za seryjnym regulatorem,ktory przy pelnym doladowaniu jest otwarty na maxa z racji wysokiego cisnienia w kolektorze ??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez hopek » 3 cze 2009, 22:18

radekkm napisał(a):hopek jak jestes taki wielki w temacie to opowiedz nam o twoich doswiadczeniach,opisz swoje projekty i prosimy o udzielenie paru rad

po pierwsze panie radku czytaj ze zrozumieniem i jak nie pytam ciebie to nie odpisuj , oki?? a po drugie to autor oferował pomoc wiec dlatego pytałem
koniec ot :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez motorzeszow » 3 cze 2009, 22:19

panowie a co sadzicie o sposobie pana Grabowskiego?? dodatkowe wtryski w kolektorze? czujnik cisnieniowy, emulator lpg na sondy do tego, i jakis sposob na podawanie przez emulator zuborzonej mieszanki do kompotera, np przez zastosowanie slabszego sygnalu na przewodzie z emulaotra, za pomoca renzystora?? widze mnóstwo prokejktów z pełnym zadowoleniem po wykonaniu tej czynnosci, przy sofcie to w zupelnosci wystarcza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2009, 19:56
Posty: 37
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda Mx3 2.5 KL Turbo

Postprzez radekkm » 3 cze 2009, 23:03

chyba piwo jezdzil na takim setupie,troche narzekal na brak mocy
moze czas na kompendium wiedzy o uturbianiu serii K <oczy>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Fiveopac » 3 cze 2009, 23:12

motorzeszow napisał(a):panowie a co sadzicie o sposobie pana Grabowskiego??

Dla mnie drut straszny z cała masą słabych ogniw w ukladance, ktora moze i powinna byc duzo prostsza. No i skazanie z gory na doladowanie 0,5 bara.

hopek prosilem o nierobienie OT nie dotarło? Uwagi do Radka mogles skierowac na PW!
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje