Numer VJ turbiny
Strona 1 z 1
Do czego potrzebujesz numer turbiny ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Turbina jest jedna od 2002 – 2005 po lifcie była inna ( optycznie to widac ) no i kto chce numery ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To jak widze goscie w ogole nie sa w temacie mazdy ..... jutro podam Ci namiary do ludzi z branzy – dzwonisz , mowisz rok produkcji auta czyli M6 CiTD i masz turbine .... a nie chcesz swojej regenerowac ? dostajesz nowe bebechy + uszczelnienia + rok gwarancji a z uzywanymi roznie jest ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Numer turbiny
VJ 320301
4V23776D
RF5C
Wszystko to co jest nabite na turbinie...
VJ 320301
4V23776D
RF5C
Wszystko to co jest nabite na turbinie...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zalezy od stanu zniszczenia , w dobrym serwisie ktory zajmuje sie turbinami od 20 lat do 1700 zł z roczna gwarancją , słyszałem ze są i tacy ktorzy to robią za 900 zł ale ..... nie wypowiadam się . Proponuję robic ją u siebie bo jak doliczysz koszty wysyłki to chyba na to samo wyjdzie .szumi12345 napisał(a):ile w polsce by to kosztowalo
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Mam problem, ostatnio w mojej 6 spadła moc po włączeniu turbo. Mechanik stwierdził że turbo działa i inne podzespoły mechaniczne też, że problem może być z komputerem, a dokładniej z regulacją przepływomierza.
Jeśli miał ktoś podobny problem to proszę o radę.
Witam ponownie!
Po podłączeniu do kompa pokazał się błąd P0093 – duży wyciek paliwa – brak ciśnienia paliwa (tak mi to przetłumaczył mechanik), więc opcja ze źle działającym turbo odpada.Po wykasowaniu błędu moja 6 przestała kopcić (wcześniej po wciśnięciu gazu w podłogę zostawiałem czarną chmurę), ale przyspieszenie nie wróciło.
Podobno problem może być spowodowany niedrożnością przewodów paliwowych, zapchanym filtrem, bądź źle działającymi czujnikami.
Od czego mam zacząć, miał ktoś podobny przypadek?
Jeśli miał ktoś podobny problem to proszę o radę.
Witam ponownie!
Po podłączeniu do kompa pokazał się błąd P0093 – duży wyciek paliwa – brak ciśnienia paliwa (tak mi to przetłumaczył mechanik), więc opcja ze źle działającym turbo odpada.Po wykasowaniu błędu moja 6 przestała kopcić (wcześniej po wciśnięciu gazu w podłogę zostawiałem czarną chmurę), ale przyspieszenie nie wróciło.
Podobno problem może być spowodowany niedrożnością przewodów paliwowych, zapchanym filtrem, bądź źle działającymi czujnikami.
Od czego mam zacząć, miał ktoś podobny przypadek?
- Od: 8 sie 2008, 19:01
- Posty: 21
- Skąd: Kurzyna (Stalowa Wola)
- Auto: Mazda 6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6