Witam,
przejrzałem wątki i nie znalazłem informacji o bagażniku rowerowym do trójeczki. Czy macie może jakiś polecony, sprawdzony bagażnik.
Dzięki z góry i pozdrawiam
Bagażnik rowerowy
Strona 1 z 1
dla Waszej informacji bagażnik bazowy Thule na dach to koszt ok. 520-560zł. Konfigurator Thule na stronie www.thule.pl (automatyczne przekierowanie do thule.com po polsku) znajdzie dla nas zestaw składający się z Thule 753 (mocowanie), Thule 761 (belki metalowe – wersja aluminiowa droższa) oraz Thule kit 3069. Według informacji ze strony Thule bagażnik zawiera w cenie zamek. Niektórzy sprzedawcy liczą dodatkowo za zamek... Uchwyty rowerowe wahają się w cenach od 45zł poprzez ok. 200zł (Thule 530 – cena zamka nie jest wliczona) do sum sporo wyższych. Jeżeli ktoś ma jakieś spostrzeżenia proszę.
Wydaje się, że na Mazdę 3 sedan nie można założyć bagażników na tylną klapę (Thule nazywa je clipon).
Pozdrawiam,
Marcin
Wydaje się, że na Mazdę 3 sedan nie można założyć bagażników na tylną klapę (Thule nazywa je clipon).
Pozdrawiam,
Marcin
- Od: 29 paź 2008, 17:34
- Posty: 19
Ja mam bagażnik na tylna klapę i dwa rowerki wrzucam i jade gdzie chcę :–) Są plusy i minusy oczywiście ...
- Od: 9 wrz 2008, 19:50
- Posty: 38
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2006 2.0 150 KM
A możesz rozwinąć te plusy i minusy? Nigdy nie miałem żadnego bagażnika i zastanawiam się, który wybrać.
- Od: 9 kwi 2009, 19:46
- Posty: 15
- Skąd: Łódź
Plusy są takie że :
-Bagażnik ten pasuje prawie do większości samochodów
-Jest dosyć tani (około 400 pln(rok temu) w zależność na ile rowerów u mnie na dwa)
-po dopasowaniu długości taśm mocujących szybki montaż i demontaż
-po zamontowaniu można otwierać bagażnik w samochodzie
-konstrukcja aluminiowa jest lekka
-montaż rowerów jest prosty
minusy:
– rowery ustawione z tyłu powodują dosyć spore opory powietrza co jest widoczne w spalaniu,
-dwa rowery to moim zdaniem max jesli chodzi o mazdę sedan gdyż klapa potem może się wyginać po wpływem ciężaru no chyba że ktoś ma jakieś lekkie rowery
mój jest włoskiej firmy Padova jest wersja stalowa i aluminiowa.Aluminiowa droższa trochę ale warto dołożyć parę groszy bo ta stalowa jest cięższa i szyny na których stoją rowery nie są tak bardzo sztywne ja te aluminiowe.Warto też dokupić sobie takie plastikowe ściągacze którymi dodatkowo można jeszcze przymocować rowery do bagażnika a potem po prostu odciąć tak w ramach jeszcze lepszego bezpieczeństwa.Ja ogólnie jestem zadowolony.
pozdrawiam
-Bagażnik ten pasuje prawie do większości samochodów
-Jest dosyć tani (około 400 pln(rok temu) w zależność na ile rowerów u mnie na dwa)
-po dopasowaniu długości taśm mocujących szybki montaż i demontaż
-po zamontowaniu można otwierać bagażnik w samochodzie
-konstrukcja aluminiowa jest lekka
-montaż rowerów jest prosty
minusy:
– rowery ustawione z tyłu powodują dosyć spore opory powietrza co jest widoczne w spalaniu,
-dwa rowery to moim zdaniem max jesli chodzi o mazdę sedan gdyż klapa potem może się wyginać po wpływem ciężaru no chyba że ktoś ma jakieś lekkie rowery
mój jest włoskiej firmy Padova jest wersja stalowa i aluminiowa.Aluminiowa droższa trochę ale warto dołożyć parę groszy bo ta stalowa jest cięższa i szyny na których stoją rowery nie są tak bardzo sztywne ja te aluminiowe.Warto też dokupić sobie takie plastikowe ściągacze którymi dodatkowo można jeszcze przymocować rowery do bagażnika a potem po prostu odciąć tak w ramach jeszcze lepszego bezpieczeństwa.Ja ogólnie jestem zadowolony.
pozdrawiam
- Od: 9 wrz 2008, 19:50
- Posty: 38
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2006 2.0 150 KM
Ja czytałem, że bagażniki na tylną klapę powodują odginanie blach. Tym bardziej poddałem temat dowiedziawszy się, że Thule nie ma wersji dla mojej mazdy... Decydując sie na bagażnik bazowy Thule mam możliwość zamontowania na niej różnych dodatków. Niestety koszt jest dość znaczny!
- Od: 29 paź 2008, 17:34
- Posty: 19
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości