Jak zdjac kierownice (z airbagiem) – prosze o podpowiedzi.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez trewi » 19 maja 2009, 20:24

Jak zdjac kierownice z airbaguiem- prosze o podpowiedzi.
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez Markiz » 19 maja 2009, 21:10

Z tyłu kiery masz 4 śruby na klucz 10. Jak je odkręcisz to odchylisz poduszkę i odepniesza dwie kostki. Zapamiętaj ułożenie tych kostek bo potem będziesz z nimi walczył. Jak wyjmiesz poduchę to masz dostęp do śruby głównej, chyba na klucz 32 i po wszystkim
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez jarusiek » 19 maja 2009, 21:18

Tylko dla pewności odepnij kleme akumulatora ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez trewi » 19 maja 2009, 21:20

ok
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez Speed » 19 maja 2009, 22:28

Markiz napisał(a):śruby głównej, chyba na klucz 32 i po wszystkim



21
wez ten od kol :)
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Loczek » 20 maja 2009, 01:15

Speed napisał(a):21
wez ten od kol usmiech

i rure i kolege ze by ci trzymał kierownice :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez kierownik » 20 maja 2009, 11:19

a do tego kiera często nie chce zejść – polecam sobie zrobić jakiś ściągacz, lub od kogoś pożyczyć, bo szkoda w nią czymś napieprzać od dołu.

jarusiek napisał(a):Tylko dla pewności odepnij kleme akumulatora oczko

teoretycznie jest to nie potrzebne, bo airbagi są odpalane z osobnego sterownika i z tego co mi się wydaje – tylko prądem zmiennym ;)


Loczek napisał(a):i rure i kolege ze by ci trzymał kierownice usmiech

może nie będzie trzeba.

a przy zakładaniu – nie dokręcaj od razu na siłę, tylko sprawdź czy Ci dobrze "siadła" na wieloklinie – czy jest w pozycji "zerowej" jak jedziesz na wprost.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Hugo » 20 maja 2009, 15:14

Zdejmowałem kierownicę w swojej GE przy okazji wymiany jej na inną, skórzaną. Żadnych problemów. Dwa uderzenia i zeszła bez problemu.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez trewi » 20 maja 2009, 18:05

Hugo napisał(a):Zdejmowałem kierownicę w swojej GE przy okazji wymiany jej na inną, skórzaną. Żadnych problemów. Dwa uderzenia i zeszła bez problemu.


a jaka polecasz
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6