Problem na benzynie

Postprzez fishman_c » 2 cze 2005, 09:58

Przestała prawie jeździć na benz.Pracuje jak by nie na wszystkich garach.Silnik drży i nie wchodzi na obroty.Na gazie jest OK.Skasowanie błędów przez odł.akumulatora nic nie daje.Jest to Cronos 2.0 litra z ASB.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2004, 12:17
Posty: 19
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 cronos

Postprzez JACU626 » 2 cze 2005, 10:25

A co z pompą paliwa, sprawna czy padła? A wtryskiwacze w jakim stanie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez fishman_c » 2 cze 2005, 10:38

Jeszcze nie zdążylem sprawdzić.To się stało nagle.Prawdopodobnie może pomóc restart kompa-nałykal się błędów.Ma 110tys.km(oryginał) i wykluczają raczej usterki mechaniczne
Początkujący
 
Od: 5 sie 2004, 12:17
Posty: 19
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 cronos

Postprzez mtaranti » 2 cze 2005, 23:27

a moze przepływomierz?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2004, 00:15
Posty: 278
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez Grzyby » 7 cze 2005, 10:28

Jeżeli sporo jeździsz na gazie (unikając benzyny) to stawiałbym raczej – tak jak Jacu – na wtryskiwacze. Ja tak sobie jakis czas temu jezdzilem beztrosko az na benzynce przestal dzialac. Jak wymienilem wtryski chodzi jak burza :D
pozdrawiam
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez fachura » 10 cze 2005, 21:06

Na bank walnięty jest przepływomierz.
NIE MA TO JAK PĘDZĄCA GWIAZDA MERCEDES-BENZ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2004, 20:26
Posty: 56
Skąd: Białystok

Postprzez Globy » 11 cze 2005, 01:14

fachura napisał(a):walnięty jest przepływomierz

Czy nie czules jakiegos strzalu?

PS. Popraw temat wg Regulaminu :]
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Paweł » 11 cze 2005, 02:21

fishman_c napisał(a):Skasowanie błędów przez odł.akumulatora nic nie daje.

fachura napisał(a):Na bank walnięty jest przepływomierz.

Globy napisał(a):Czy nie czules jakiegos strzalu?

Zaczalbym od tego, czy masz zapalony MIL? Jesli tak, to w 15 minut (jesli robisz to pierwszy raz) odczytasz kody i bedzie wiadomo, czy przeplywka jest jeszcze cala. Mozesz tez odkrecic dekielek (trzeba miec specjalna koncowke) przeplywomierza i zobaczyc, czy druty sa na miejscu.

Obrazek
rozmontowany przyplywomierz, zdjeta plytka z "goracym drutem"

Obrazek
widok na "goracy drut"
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez fishman_c » 15 cze 2005, 18:48

Dzięki wszystkim za info.-ale to nic nie dało.Byłem u speca-powiedział (że pokasował błędy bo było niby tego dużo i ożywił wtryski bo prawie staly)-zainkasował 150zł no madzia jeżdzi.Chyba szczęśliwie się skonczyło-bylem przygotowany na większe zło.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2004, 12:17
Posty: 19
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 cronos

Postprzez Paweł » 15 cze 2005, 23:29

fishman_c napisał(a):Skasowanie błędów przez odł.akumulatora nic nie daje

fishman_c napisał(a):że pokasował błędy bo było niby tego dużo

...?
fishman_c napisał(a):ożywił wtryski bo prawie staly

Jak?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez fishman_c » 16 cze 2005, 16:28

Właśnie chodzi o to że nic nie chcial powiedziec-może traktuje to jako tajemnice zawodową
Początkujący
 
Od: 5 sie 2004, 12:17
Posty: 19
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 cronos

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6