nie wydaje mi się!! ponieważ błąd P0127 to jest "intake air temperature too high"
może to być spowodowane:
1) zwarciem kabla sygbałowego do masy
2) uszkodzeniem czujnika
3) mechanicznym uszkodzeniem układy dolotowego
4) spierniczony ECU
Jednak w Twoim przypadku, skoro słyszysz świst z okolic puszki z filtrem powietrza, to obstawiłbym na to, że jest ona nieszczelna – ułamana lub dziurawa i silnik zasysa sobie gorące, ogrzane właśnie od samego silnika powietrze, zamiast świeżutkiego chłodnego... w końcu po coś konstruktorzy zrobili dolot powietrza
czyli najpierw sprawdź cały układ dolotowy, również gumowe doprpwadzenie powietrza, musi być to w 100% szczelne, a nie trochę szczelne!! jak są w nim pęknięcia, to możesz pokleić go super glue, on rewelacyjnie klei gumę!! ewentualnie kupić nowy wężyk... natomiast próba zaizolowania izolacją jest raczej niedopuszczalna ;p
jak najbardziej brak mocy może być spowodowany nieszczelnym układem!! dopiero jak to wyeliminujesz, sprawdź sobie sam czujnik temperatury... i podłączenie jego do komputera, chociaż wg mnie to mechaniczna wina!!
poza tym jakby to był przepływomierz to komp wywaliłby błąd przepływomierza, a tego nie robi!!
