Witam,
Będę rozbierał silnik i wymieniał kilka elementów, w związku z tym mam pytanie jakich marek części zakupić, a jakich zdecydowanie sobie odpuścić. Chodzi mi o to, że chcę zrobić remont na tzw. dobrych częściach i próbuję się zorientowac w tym temacie.
Będę zmienial nastepujące graty: pierścienie, uszczelkę pod głowicą + wszystkie pozostałe uszczelki ze szczególnym uwzględnieniem uszczelniaczy zaworów i uszczelniaczy wałków rozrządu. Prawdopodobnie zmienię też wszystkie "hydrauliczne kasowniki luzu zaworowego" (to sie inaczej nazywa, ale jakoś nie moge sobie przypomnieć normalnej nazwy więc pojechałem sobie opisowo :–) ).
Kurczak
Marki najlepszych części do remontu silnika?
Strona 1 z 1
witam,
to jednak zdecydowales sie zakupic tą testowaną na Obwodnicy Toruńskiej Madzię?
Co do części to japońskie pierścienie bym Ci proponował. Jest też taka frima Hastings z USA, ale o jakość i trwałość to pytaj Jaksę.
Pozdro,
to jednak zdecydowales sie zakupic tą testowaną na Obwodnicy Toruńskiej Madzię?
Co do części to japońskie pierścienie bym Ci proponował. Jest też taka frima Hastings z USA, ale o jakość i trwałość to pytaj Jaksę.
Pozdro,
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
a nie lepiej kupić inny silnik????????? ja już nigdy w życiu nie będę robił silnika
za to co wsadziłem w stary to miałbym trzy takie jak kupiłem póżniej hehehehehehehehe, ale cóż Twoja kasa ...



ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
Koszt remontu u mnie to tylko części, pozostałe skałdowe czyli robocizna, warsztat, mechanik, honowania, szlify, itp. mam za darmo więc można spokojnie podejść do remontu.
Zadałem pytanie o części, ale jak macie jakieś szczególnie dobre, czyli tanie i wiarygodne żródła części to równiez poproszę, żeby sobie porównać z tym co sam znalazłem.
Kurczak
Zadałem pytanie o części, ale jak macie jakieś szczególnie dobre, czyli tanie i wiarygodne żródła części to równiez poproszę, żeby sobie porównać z tym co sam znalazłem.
Kurczak
- Od: 10 maja 2005, 08:22
- Posty: 46
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Honda Civic Tourer 1.8
Z tego co sie orientuje to wszystkie wymienione przez Ciebie czesci (przynajmniej jesli maja wytrzymac znow ze 200 tys) to tylko oryginalne prosto z ASO. Koszta dosc spore zeby nie powiedziec ze wrecz ogromne.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Wszystko zalezy od kogo i po jakim przebiegu , ale to dobry pomysł ( przynajmniej wszystko w takim silniku jest oryginalne a nie podroba )spec napisał(a): nie lepiej kupić inny silnik?
Potwierdzam .Mav napisał(a):Koszta dosc spore zeby nie powiedziec ze wrecz ogromne.
Nie wiem czy robisz szlify czy tulejowanie bloku pod stare tłoki.....
Jak chcesz miec motorek zrobiony metodą fabryczną i wymieniasz tłoki,pierscienie ,panewki korby oraz główne ,wszystkie uszczelki ,uszczelniacze i.t.d. to same graty w oryginale będa kosztowac ....Jakies 4000 zł ( mogę się mylic o 500 zeta )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dołu silnika na 99% nie będę robił, bo wszystko wskazuje na to że jest OK. Najprawdopodobniej będę honował tuleje i zmieniał wszystkie pierścienie. Gdyby się okazało, że któras z tulej jest mocniej "wyeksploatowana" to wtedy będzie szlif. Z góry silnika zmienię uszczelkę pod głowicą (to oczywiste po rozbiórce silnika), dotrę zawory i zmienie im uszczelniacze.
Zastanawiam się jak zdiagnozować hydrauliczne regulatory luzu, czy są sprawne, bo tez bym je zmienił ale nie chcę wymieniać dobrych części. Tak przy okazji to słyszałem "plotkę", że dla długiej żywotności tych regulatorów wskazane jest używanie oleju nie gęstszego niż... (chyba 5W40 czy jakoś tak), wiecie cos o tym?
Kurczak
Zastanawiam się jak zdiagnozować hydrauliczne regulatory luzu, czy są sprawne, bo tez bym je zmienił ale nie chcę wymieniać dobrych części. Tak przy okazji to słyszałem "plotkę", że dla długiej żywotności tych regulatorów wskazane jest używanie oleju nie gęstszego niż... (chyba 5W40 czy jakoś tak), wiecie cos o tym?
Kurczak
- Od: 10 maja 2005, 08:22
- Posty: 46
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Honda Civic Tourer 1.8
Panowie, a co sądzicie o pierścieniach tłokowych marki GOETZE
?
Słyszałem od kilku osób, że są naprawdę dobrej jakości, ale nie jestem pewien, bo nie miałem okazji spradzić.
Słyszałem również, że ta właśnie firma produkuje pierścienie dla producentów samochodów, tylko pod marką danego producenta.
Wie ktoś na ten temat coś więcej...
?
Słyszałem od kilku osób, że są naprawdę dobrej jakości, ale nie jestem pewien, bo nie miałem okazji spradzić.
Słyszałem również, że ta właśnie firma produkuje pierścienie dla producentów samochodów, tylko pod marką danego producenta.
Wie ktoś na ten temat coś więcej...
- Od: 26 lis 2004, 16:52
- Posty: 39
- Skąd: Wyszków / Jabłonna
- Auto: Mazda 6 2.0 CD GH 2010r. – przed FL – 173KM/411Nm
wwy napisał(a):Panowie, a co sądzicie o pierścieniach tłokowych marki GOETZE
Do aut niemieckich.wwy napisał(a):Słyszałem również, że ta właśnie firma produkuje pierścienie dla producentów samochodów,
Dla japonca robi to "Podobno" firma Riken na pierwszy montaż ale ile w tym prawdy ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość