Wysokie obroty po nagrzaniu silnika. Jaka przyczyna?
Strona 1 z 1
Witam. Po odpaleniu silnika jest wszystko ok, w miarę nagrzewnia się silnika stopniowo rosną obroty, juz po ok 5km gdy temperatura silnika jest wysoka obroty są na poziomie 1300-1500 i nie spadają. Próbowałem regulować przepustnicą i nic, teraz mam ją skręconą maksymalnie (nawet nie gaśnie silnik). Płyn w układzie chłodzenia jest uzupełniony. Problem z tymi obrotami pojawił się chyba po takiej ostrzejszej jeździe na wysokich obrotach. Czy ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam.
- Od: 25 mar 2005, 09:35
- Posty: 30
- Skąd: Piaseczno
- Auto: XEDOS '96 2.0 v6
Po sprawdzeniu kodów błędów:
17 – Układ sprzężenia zwrotnego
24 – Układ sprzężenia zwrotnego
Tylko nie wiem co to oznacza.
Dodam jeszcze że test zrobiłem na wyłączony silniku a następnie na włączonym na benzynie – błędy te same.
17 – Układ sprzężenia zwrotnego
24 – Układ sprzężenia zwrotnego
Tylko nie wiem co to oznacza.
Dodam jeszcze że test zrobiłem na wyłączony silniku a następnie na włączonym na benzynie – błędy te same.
- Od: 25 mar 2005, 09:35
- Posty: 30
- Skąd: Piaseczno
- Auto: XEDOS '96 2.0 v6
DTC 17, mówi o otwartej pętli sprzężenia zwrotnego, czyli nie ma regulacji lambda.
Ten kod nie wskazuje na jakieś konkretne uszkodzenie...z mojego skromnego doświadczenia podpowiem Ci, że może być wynikiem:
1. wypadania zapłonów
2. wolnej sondy O2
3. zmian ciśnienia paliwa
Stawiam na sonde
pozdr.
Ten kod nie wskazuje na jakieś konkretne uszkodzenie...z mojego skromnego doświadczenia podpowiem Ci, że może być wynikiem:
1. wypadania zapłonów
2. wolnej sondy O2
3. zmian ciśnienia paliwa
Stawiam na sonde
pozdr.
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
alien napisał(a):Jeśli rozwiąże problem sonda to ją zamontuję.
Zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać sprawdź obie sondy u mechanika na analizatorze.
Po drugie spróbuj jeszcze raz regulację przepustnicy (oczywiście w trybie serwisowym) oraz TPS-u.
Powodzenia!
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Ja również zaczął bym od przywrócenia stanu normalnego. Sondy zostały zamontowane nie z powodu tego, że mieli nadstan w Japonii tylko po to, że są potrzebne do prawidłowego działania silnika
Poza tym takie objawy, to prawdopodobnie źle wyregulowany TPS. Miałem tak samo. I też występowało to równolegle z błędem 17-tym.
tymbardziej, że mówisz o skręceniu maksymalnym śrubki bypassa. Regulacja obrotów – od tego należy zacząć. No pomijam powrót sondy bo to oczywiste.
Poza tym takie objawy, to prawdopodobnie źle wyregulowany TPS. Miałem tak samo. I też występowało to równolegle z błędem 17-tym.
tymbardziej, że mówisz o skręceniu maksymalnym śrubki bypassa. Regulacja obrotów – od tego należy zacząć. No pomijam powrót sondy bo to oczywiste.
alien napisał(a):Zrobię jak radzicie.
Daj znać czy i co pomogło
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
alien napisał(a):Witam. Po odpaleniu silnika jest wszystko ok, w miarę nagrzewnia się silnika stopniowo rosną obroty, juz po ok 5km gdy temperatura silnika jest wysoka obroty są na poziomie 1300-1500 i nie spadają.
u mnie było podobnie – naszczeście pomogło uszczelnienie dolotu
a dokładnie gapy filtra pow
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6