alien_pila co do własnoręcznej konstrukcji skrzyń, to robiłem sobie suba do domu na Tosiu 30cm. Gra pięknie, zestrojony na 35 Hz – gdyby tylko wszedł do bagażnika, to chętnie bym go tam wrzucił

Jednakże obecnie mam też w domu suba ONKYO i muszę przyznać, że jednak ten kupny gra wyśmienicie i moje konstrukcja przy nim blednie. Fakt, że nie mam porządnego wzmacniacza aby bujnąć tego Tonsilka i w zasadzie nie znam pełnych możliwości suba. Tak czy inaczej chce się go pozbyć. Jakby ktoś był chętny, to możemy się dogadać

Wracając do auta, to jednak chcę jakiegoś gotowca – nie mam zbytnio czasu, żeby bawić się w wyliczanie obudowy i jej składanie, bo wiem ile mi zeszło z poprzednią konstrukcją. Także idąc za Waszymi wskazówkami wybiorę coś ze stajni JL, HERTZ lub JBL + ten proponowany wcześniej wzmak. Rozumiem, że Alpinie jeżeli chodzi o głośniki odpuścić?
PS: reasumując i nie zajmując już więcej cennego czasu...
Kupując np coś takiego:
http://allegro.pl/item623449983_jl_audio_12w1v2_nowy_subwoofer_mdf_polski_dealer.html
Obudowa z mdf-u, ciśnieniowa, idealnie dobrana pod specyfikację producenta: 34,5 litrów
Średnica: 12"
Impedancja: 1 x 4 Ohm
Moc RMS: 150 W
Fs: 23.68 Hz
Qes: 0.443
Qms: 6.465
Qts: 0.414
Vas: 105.81 liters
Xmax: 9.5 mm
Skuteczność: 86.81 dB SPL
Re: 4.101 ohm
Sd: 0.0525 sq. m.
Opracowano i wykonano w USA Waga ca 18 KG
ROZMIARY: podstawa 36,5 cm x 35,5 cm, wysokość 36 cm
będę zadowolony z głębokiego basu?
