Pękł (zerwany) pasek rozrządu
Koala napisał(a):Poszły 4 dźwigienki na róznych cylindrach. Podobno pasek się nie zerwał. Jest to w ogóle możliwe?
no jest!!!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):czarek napisał(a): Jak mam sprawdzić ile mam nakulane? Czy może Jaksa mi pomoże jak podam VIN? Aha, nie chcę się zwracać do ASO w Poznaniu...
podaj mi VIN na PW to popytam u mnie w Serwisie..
E.
Dzięki, napisałem maila do dealera w Niemczech, gdzie była kupiona i serwisowana i dostałem wydruk ze wszystkimi przeglądami i przebiegami.
- Od: 24 sty 2008, 22:25
- Posty: 8
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda6,GG1-19R,2006r. 143KM, MX-5 nbfl 2003
A ja mam w swojej MPV taki pasek i ma on oznaczenia. Czy tam też podana jest dana produkcji, bo te liczby sugerują coś. Auto kupiłem 1 miesiąc temu z niemiec juz z tym paskiem i podobno był wymieniany. Czy można domowym sposobem sprawidzić ten hydronapinacz na podstawie np strzałki ugięcia pomiędzy kołami rozrządu bez całkowitego demontowania tego plastiku z boku.
pozdrawiam
pozdrawiam
woreczek
- Od: 25 mar 2009, 11:00
- Posty: 8
- Skąd: Rybnik
- Auto: MPV 2002r. 2.0TD 136KM
Ten pasek nie jest oryginalnym elementem rozrządu (czyt. zamiennik). Stan napinacza określisz wyłącznie demontując go. Może wyglądać na nowy ale trzeba sprawdzić czy nie cieknie przy czym trzeba bardzo uważać by podczas sprawdzania (przy wciskaniu elementu ruchomego) nie zapowietrzyć napinacza bo będzie nieciekawie.
Więcej informacji w punkcie 2. rozrząd: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65171
Więcej informacji w punkcie 2. rozrząd: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65171
- Od: 4 wrz 2008, 11:40
- Posty: 14
- Skąd: Włodawa
- Auto: 03' M6 GY 2.0 Diesel 121KM
zielak napisał(a):Ten pasek nie jest oryginalnym elementem
Nalezy go szybko wymienic , Contitech'y strzelają jak guma w .......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):zielak napisał(a):Ten pasek nie jest oryginalnym elementem
Nalezy go szybko wymienic , Contitech'y strzelają jak guma w .......
jesli masz oficjalny rachunek z warsztatu, co do tej wymiany paska...
np. od tego sprzedajacego auto,
to mozesz nic nie robic, bo masz gwarancje na tę naprawe,
no i zwiazane z nią wszelkie ewentualne szkody...
tzn. jak pęknie, to w najlepszym wariancie otrzymasz nowy motor.
wprawdzie jest to związane z dlugim terminem i zatrudnieniem adwokata, jesli firma nie będzie skora do kompromisu,
ale to nie jest problemem, bo ostatecznie to nie twoje koszta,
a przepisy regulują tstan prawny (bez wątpilwości)
jednoznacznie!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Znaczy się z tą firmą jest aż tak źle?. Rachunku nie mam i nie wiem co było dokładnie wymienione, ale sądzę że mechanikery poszli po najmniejszej linii oporu. Komis udzielił 3-miesięcznej gwarancji przez jakąś tam firmę ubezpieczeniową na zespół napędowy. Osobiście mając duszę majsterklepki i ciekaw co tam jest w środku po ochyleniu osłony to najpierw co rzuciło mi się oczy to ogromny napis
Rumunia. Oni przecież kiedyś do swoich dziwacznych "jeździdeł" drewniane okładziny hamulcowe stosowali...
Na razie na tym ujechałem ok. 1200km a ile wcześniej nie wiem.
Na razie na tym ujechałem ok. 1200km a ile wcześniej nie wiem.
- Od: 25 mar 2009, 11:00
- Posty: 8
- Skąd: Rybnik
- Auto: MPV 2002r. 2.0TD 136KM
woreczek napisał(a):Komis udzielił 3-miesięcznej gwarancji przez jakąś tam firmę ubezpieczeniową na zespół napędowy.
to niezgodnie z akt. przepisami!
jesli oficjalnie zakupiony to: ma 1 rok gwarancji
od dnia zakupu na podstawowe elementy
tzn. poza wycieraczkami, ponoami, zarowkami, hamulcami...
a ta gwarancja 3-mca, przez posrednika to zmylka...
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jaksa napisał: Moze w hondach wszystko jest ok ale w mazdzie ( DiTD /CiTD ) pekają jak guma w majtkach ... widziałem w paru samochodach ktore przyjechały na lawecie...
W AZ AUTO usłyszałem przed chwilą, że nie ma już na rynku pasków Unita i że Mazda oferuje w ich miejsce paski PowerGrip firmy Gates...?
W AZ AUTO usłyszałem przed chwilą, że nie ma już na rynku pasków Unita i że Mazda oferuje w ich miejsce paski PowerGrip firmy Gates...?
- Od: 2 kwi 2008, 19:11
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 MZR CD
Dzisiaj odebrałem z ASO zamowienie w tym miałem paski rozrzadu i nadal jest UnittaOl' Queboocha napisał(a):W AZ AUTO usłyszałem przed chwilą, że nie ma już na rynku pasków Unita
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
witam.sprawdzalismy stan rozrzadu po 40 tys.km.przebiegu.i mechanik mi powiedzial ze pasek jet luzny,a napinacz wyszedl [do konca]do blotnikaka czy zderzaka..co to oznacza?czy konieczna jest wymiana napinacza?napinacz jest suchy.czy moge wymienic sam napinacz?
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
thomass napisał(a):witam.sprawdzalismy stan rozrzadu po 40 tys.km.przebiegu.i mechanik mi powiedzial ze pasek jet luzny,a napinacz wyszedl [do konca]do blotnikaka czy zderzaka..co to oznacza?czy konieczna jest wymiana napinacza?napinacz jest suchy.czy moge wymienic sam napinacz?
na pewno pasek!
E.
Ostatnio edytowano 6 maja 2009, 14:38 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A znasz inny napinacz hydrauliczny w DiTD ?Enduro napisał(a):na pewno paska
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ja sie ucze.nie jestem takim znawca jak Pan.i dlatego pytam na forum od tego jest.mazde mam od roku.i ja rozrzadu na oczy tam nie widzialem ,z pompa borykalem sie od poczatku jak to auto kupilem.nie mozna byc najlepszym we wszystkim 
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
Jak uporasz sie z pompą wtryskowa czy tam "zwarciem " elektrycznym wymieniaj wszystko co trzeba w tym rozrzadzie , pasek ,napinacz,rolki,pompe wodną , bedziesz spokojnie smigal przez nastepne sto tysiecy km.thomass napisał(a):czyli wystarczy tylko pasek wymienic
I bardzo dobrze ( milo słyszec ) uwazam ze troszke za ostro potraktowałes w poprzednich postach serwisy napraw pomp wtryskowych ( od 19 lat prowadze serwis i siedze w tej branzy po uszy ) nie sadze aby wszyscy byli "cwaniakami " bo to ma krotkie nogi , znam doskonale ludzi z Mabi ( sam u nich naprawiam pompy bo nie mam sprzetu ani nie byłem szkolony w tym zakresie ) i tak szczerze nigdy nikt z moich klientów nie miał wiekszych problemów z tą firmą . Znaja swoja robotę , maja doskonały a zarazem bardzo drogi sprzet no i najwazniejsze jest to ze po ich naprawach nie ma reklamacji co dla wiekszosci ludzi jest bardzo wazne . Znam rozne serwisy w Warszawie i okolicy ktore oferuja naprawy owych pomp Denso ( z bardzo niskimi cenami usługi ) lecz to tylko mity , 3 razy sie sparzyłem wydałem w sumie sporo kasy a nadal pompa była zdechła.thomass napisał(a):ja sie ucze
Obserwuję Twoje wpisy , ciekawy jestem konca naprawy Twojej mazdy , zyczę powodzenia.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Przepraszam mam ostry jezyk.
Przesadzilem.
no i musze wymienic pasek i napinacz,rolki maja 40 tys,jak nowe.mialem pompe przestawiona na rozrzadzie.autko nie chcialo palic.napinacz pada nie napina paska,
dziekuje.wlasnie to bylo jednym problemem.opuzniony zaplon,i cos z jakims czunikiem przy pompie.teraz pali na dotyk.ale musze wymienic napinacz , pasek i ustawic pompe tak jak ma byc,bo teraz do koca sie nie dalo ze wzgledu na napinacz ktory pada.pasek jak flak luzny.
Jaksa napisał(a):uwazam ze troszke za ostro potraktowałes w poprzednich postach serwisy
Przesadzilem.
no i musze wymienic pasek i napinacz,rolki maja 40 tys,jak nowe.mialem pompe przestawiona na rozrzadzie.autko nie chcialo palic.napinacz pada nie napina paska,
Jaksa napisał(a):Obserwuję Twoje wpisy , ciekawy jestem konca naprawy Twojej mazdy , zyczę powodzenia
dziekuje.wlasnie to bylo jednym problemem.opuzniony zaplon,i cos z jakims czunikiem przy pompie.teraz pali na dotyk.ale musze wymienic napinacz , pasek i ustawic pompe tak jak ma byc,bo teraz do koca sie nie dalo ze wzgledu na napinacz ktory pada.pasek jak flak luzny.
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
Wszyscy chyba to juz zauwazylithomass napisał(a):mam ostry jezyk
Moze tutaj był cały problem ?thomass napisał(a):mialem pompe przestawiona na rozrzadzie.autko nie chcialo palic
Troszkę sie juz pogubiłem w Twoich zeznaniachthomass napisał(a):teraz pali na dotyk.ale musze wymienic napinacz , pasek i ustawic pompe

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6