Skrętna tylna oś – 4WS

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Groda » 30 maja 2005, 10:57

czołem !
jestem posiadaczem, od niedawna, Mazdy MX6.
Chcę spytać się Was o tą, jak w temacie tylną oś.
Czyli gdzie to było montowane itd.
Może ja też mam a nie wiem :)
Z góry dziękuję
Ostatnio edytowano 1 cze 2005, 23:01 przez Groda, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

PostTen post został usunięty przez Szyna 2 maja 2012, 21:56.
Powód: ot

PostTen post został usunięty przez Szyna 2 maja 2012, 21:56.
Powód: ot

Postprzez Bimbak » 30 maja 2005, 14:26

Czyli nie przysługuje Ci 4WS. Z tego co wiem to można było tylko do KL (2,5 V6) montować te gadżety :) Przynajmniej tak było w niemczech w 93 roku.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez jesus » 30 maja 2005, 14:57

jak to mówią chłopacy z mx6.com ... 4ws – it`s a crap ;D
fajny wynalazek .. ale można sobie podciąć żyły jak [tiiit]
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez Bimbak » 30 maja 2005, 15:50

była wogóle taka opcja w FSie jak 4WS?? :|
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Groda » 30 maja 2005, 16:35

czyli ogólnie mówiąc za słaby silnik :) ale nic to
jeszcze muszę popracować nad tymi wersjami bo się gubię
dzięki
a tak wogóle to mało stronek znalazłem o MX6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez jesus » 30 maja 2005, 16:50

a jak sprawdzić czy się ma: odpalić silnik skręcić koła na maXa w lewo lub w prawo – wyjść .. i zobaczyć czy [jakie?] też lekko skręciły .. nic prostszego
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2004, 13:40
Posty: 252 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: 2xRX-7 FD3S 1.3
RX-8
MX-6

Postprzez Groda » 30 maja 2005, 17:07

na to, to też wpadłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez es » 30 maja 2005, 17:36

Osobiscie widzialem skretna tylna os w GD coupe z silnikiem 2,0 i (ale nie DOHC). Bardzo latwo to urzadzenie zaobserwowac po zapuszczeniu zurawia z tylu auta. To takie wielkie cos, co zakrywa zbiornik paliwa i wylaza z tego drazki kierownicze (z tylu!!). Niedawno na Allegro widzialem cale takie uzywane zawieszenie do GD. Podobnie jak z modelu 4x4. Ciekawe dlaczego sprzedaja?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Groda » 30 maja 2005, 21:49

kurde, czy ktoś mi może wytłumaczyć te wszystkie GD, LS i inne oznaczenia a może jakaś stronka jest ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez b2 » 30 maja 2005, 23:04

Groda napisał(a):kurde, czy ktoś mi może wytłumaczyć te wszystkie GD, LS i inne oznaczenia a może jakaś stronka jest ?


http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/oznaczenia.php
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

PostTen post został usunięty przez Szyna 2 maja 2012, 21:56.
Powód: ot

Postprzez Groda » 31 maja 2005, 08:41

nie mogę nic znaleźć na temat swojego oznaczenia, chodzi mi o LS
co to jest ???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez Smirnoff » 1 cze 2005, 18:49

Proszę o uzupełnienie opisu tematu i dodanie obligatoryjnego oznaczenia modelu nadwozia (GD, GE ?)
W przeciwnym wypadku temat zostanie usunięty do kosza.
Pozdrawiam
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Przemo » 1 cze 2005, 21:56

Jak przeczytałem temat to się ucieszyłem, że nie jestem jedynym posiadaczem 4WS na naszym forum. A jednak jestem!! <jupi> <jupi> Zapodał bym wam jakieś zdjęcia ale niestety brak serwera!! Jest to fajny bajer zwłaszcza na parkingu, lub przy szybko pokonywanych zakrętach, naprawdę różnica jest duża. Moja niestety nie jest w pełni sprawna, bo raz działa raz nie, ale dzięki temu wiem jak duża jest różnica między samochodem wyposażonym w ten system lub bez niego. Mówicie, że ludzie sprzedają bo się psuje, muszę się z tym zgodzić bo u mnie też w pełni nie działa. Ale żeby sprzedawać to przesada, jak jest zepsute to poprostu samochód zachowuje się jak zwykły 2WS, więc nie widzę potrzeby dilowania. Pozatym nie jest to aż tak skomplikowane urządzenie żeby było nie do naprawienia. Dobry fachman od elektroniki i po bólu. Problem polega raczej na tym że jest to dość egzotyczne urządzonko w Polsce i byle pan Henio sobie nie poradzi bo nawet nie słyszał o czymś takim.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Groda » 1 cze 2005, 22:31

o kurcze to jednak ktoś ma :)
dlaczego nie naprawisz, nie masz fachowca Henia ?

nadwozie podałem już a o co chodzi w tym opisie tematu – to do Smirnoffa
aaaa juz wiem, zrobione
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez Przemo » 7 cze 2005, 22:33

Sorki, że tak późno ale ostatnio mnie trochę nie było. Dlaczego nie naprawiam? Nie naprawiam bo zwyczajnie nie mam czasu, mechanior kazał mi odstawić auto na cały dzień, ale niestety samochód jest mi potrzebny cały czas i nie mam kiedy mu go odstawić.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Groda » 8 cze 2005, 07:50

myślałem, że jakieś poważniejsze sprawy wstrzymują naprawę np. brak części czy też właśnie brak znawców w tej materii :)
czy to się samo uruchamia podczas powolnej jazdy czy jest jakiś magiczny guziczek ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2005, 10:46
Posty: 98
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda MX-6 2.0i 16V GE,92r.LPG

Postprzez zbyniu » 9 cze 2005, 21:29

w GD jest elektryczna tylna oś????
Jeździłem kiedyś kolegi MX6 2.5 USA ale tam chyba była oś taka jak w 929 HD czyli mechaniczna (w 929 na 100% jest mechaniczna) i działa tylko w czasie jazdy a nie na postoju (elektryczna napewno jest w PRELUDE 2.3 )
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6