A więc najpierw odłączamy akumulator i odkręcamy cztery śruby mocujące podstawe pod akumulator jednocześnie odłączamy przewody przypięte do podstawy.
następnie znajdujemy filtr który znajduje się na przedniej grodzi za serwem poniżej – jakieś 20 cm



.ściągamy zaciski z przewodu górnego – są spreżyste najlepiej kombinerkami ,rozkręcamy obejme kluczem 10 – jedna śruba po środku rozhylamy obejmę i wyciągamy filtr i ściągamy dolną obejmę , trochę płójdzie do góry następnie wciskamy w przewód dolny filtr ściskając obejme na przewodzie i wkładamy w obejme filtru zakładamy górny przewód postępując jak z dolnym potem podstawa akumulator i koniec zabawy.
Do wymiany najlepiej jak są dwie osoby jedna ściska obejmy a druga wyciąga i wciska filtr
Fakt dojście i robota beznadziejna ale warto się pomęczyć i przytulić te parę groszy jakby przyszło płacić

  i 30min siłowalem się z tą srubką, aż w końcu poszukałem dłuższej i dopiero udało mi się ją skręcić. 




 Trochę paliwa wycieknie,ale będą to znikome ilości.