Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Jacol » 5 maja 2009, 01:39

Pit napisał(a):Jacol albo nie ma sprzęgła, albo pada na zlocie łoł

ano fakt... musze zmierzyc :P moze w koncu hamownia ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Pit » 5 maja 2009, 09:18

weede napisał(a):...klasie średniej ;)

Nie obrażaj Pawła :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacol » 14 cze 2009, 01:41

W końcu odświeżyłem pierwszy post w moim temacie, fotki znów działają, dodałem kilka nowych... narazie autko stoi w modyfikacjach, ale mam nadzieję że na zimę ruszę dalej i dogonię choć trochę lukiego ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez People_Hate_Me » 14 cze 2009, 12:35

Jakol kiedy przenosisz temat do projektów? :–) chyba sie nadajesz tam?;>
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez lukster » 14 cze 2009, 12:37

Jacol napisał(a):dogonię choć trochę lukiego

Nie zapomnij butli zatankować przed zlotem :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacol » 15 cze 2009, 13:31

People_Hate_Me napisał(a):Jakol kiedy przenosisz temat do projektów? :–) chyba sie nadajesz tam?;>

Jak będę miał 250KM+ to może tam się zapiszę...
lukster napisał(a):Nie zapomnij butli zatankować przed zlotem zeby

Mam nadzieję że do tego czasu psiknę już odpowiednio w dolocik n2o ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez lukster » 15 cze 2009, 13:40

Jacol napisał(a):Jak będę miał 250KM+ to może tam się zapiszę...

Ej no bez jaj :D
Dajesz ojciec
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacol » 16 cze 2009, 06:34

lukster napisał(a):Dajesz ojciec

Jak się wygrzebie z dołka finansowego i zacznę dalej modzić to poproszę o dopisanie mnie tam, przez najbliższe pół roku nic się nie zmieni... może pozakładam to co jeszcze mam do założenia... to się pochwale :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Borys » 13 lip 2009, 00:08

Uff...47 stron i nareszcie koniec :) tylko jedno słowo za to co zrobiłeś – SZACUN <spoko>
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez MazdaOvner » 20 sie 2009, 13:15

Witam, mam pytanie odnosnie zawieszenia, a mianowicie gdzie znalazles te zawieszenie? koni ma je w swoim katalogu? jest dededykowane do mx3 czy kombinowales moze jakies amorki od 323? no i przedewszystkim koszt, jakbys mogl mi odpisac na pw bylbym bardzo wdzieczny, z gory dzieki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2009, 19:13
Posty: 48
Skąd: Płock
Auto: Mx-3 1,6 16v SOHC

Postprzez lukster » 20 sie 2009, 13:44

koni special D koszt 4 szt około 1600zł to są wkłady do seryjnych amorków, regulacja twardości, polecam
spręzyny jamex u jacka, ja mam H&R , koszt 400-700zł
;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez MazdaOvner » 20 sie 2009, 22:20

hmm, no dzis gadalem z kolesiem <podobno specjalista> z warszawy i powiedzial ze koni do mx-3 ma tylko wklady z serii red, i ze podobno to żółte maja regulacje twardosci a czerwone sa bez.... (tak powiedzial), i koszt tych wkladow koni bez regulacji twardosci wynosi 460 za sztuke, polecil mi bilstein b4 (seria) i do tego sprzyny obnizajace H&R o 35 albo 40 mm (nie pamietam dokladnie) i powiedzial ze takie rozwiazanie bedzie dobre, sam juz nie wiem co mam zrobic... na zawias nie chce wydac wiecej jak 2200 pln + robocizna (jakies 200 pln)

a jak sie pytalem o te sprezyny jamexa to powiedzial ze na poczatku te sprezyny byly dobre ale teraz sa produkowane w chinach i mozna sie rozczarowac ^^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2009, 19:13
Posty: 48
Skąd: Płock
Auto: Mx-3 1,6 16v SOHC

Postprzez lukster » 20 sie 2009, 23:06

czerwone mają regulację, jedyny mankament to to, że aby przestawić trzeba wyjąć amortyzator. Zmień doradcę ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacol » 3 wrz 2009, 19:34

lukster napisał(a):czerwone mają regulację, jedyny mankament to to, że aby przestawić trzeba wyjąć amortyzator.

potwierdzam
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Siwus » 3 wrz 2009, 20:43

O Jacol wróciłeś w końcu z wakacji, jak było w Grecji?? pozdrawiam!
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez People_Hate_Me » 4 wrz 2009, 13:41

Jacol wrócił <jupi>
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez piwo » 7 wrz 2009, 20:31

Jacol :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacol » 4 paź 2009, 18:12

Skrzynia w MX-ie powiedziała chyba papa... po spuszczeniu oleju znalazlem troszke opilkow metalu i jakas blaszke lezaca na spuscie oleju, jutro wyjme to zobacze co i jak :(
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez People_Hate_Me » 7 paź 2009, 14:06

Jacol wkoncu cos rzeźbisz w MX'ie :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Jacol » 7 paź 2009, 16:38

People_Hate_Me napisał(a):Jacol wkoncu cos rzeźbisz w MX'ie :–)

niop ;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy