Wymiary uszczelniaczy wałków rozrządu
Strona 1 z 1
r4obo napisał(a):misiek@07 a jakie to są orginalne??? Bo nie wiem.
Dzwon do Smirnoffa (www.carspeed.pl) – powiedz, ze interesuja Cie oryginalne uszczelniacze – gosc bedzie wiedzial o co chodzi – zna dobrze te tematy
r4obo napisał(a):Uważam, że niewarto przepłacać
W grudniu za uszczelniacze wałków rozrządu do xedosa 2.0 V6 (przy okazji wymiany rozrządu) zapłaciłem 36zł za sztukę (czyli 72zł) i za przedni uszczelniacz wału korbowego 39zł – wszystko sygnowane przez Mazdę.
Dla mnie cena wydała się normalna, jak na coś co wymienia się przy okazji raz na powiedzmy 100.000km
f*ck
Mev napisał(a):r4obo napisał(a):Uważam, że niewarto przepłacać
W grudniu za uszczelniacze wałków rozrządu do xedosa 2.0 V6 (przy okazji wymiany rozrządu) zapłaciłem 36zł za sztukę (czyli 72zł) i za przedni uszczelniacz wału korbowego 39zł – wszystko sygnowane przez Mazdę.
Dla mnie cena wydała się normalna, jak na coś co wymienia się przy okazji raz na powiedzmy 100.000km
potwierdzam!
Panowie takie rzeczy dla Mazdy produkują kooperanci i już. Ja na uszczelniaczach wałków AJUSA przejechałem już 30 tys. i jest ok. Kwestia w tym, czy np. na wałkach nie ma już podcięć od uszczelnień bo wtedy nawet orgi nie pojeździ długo. Zejdźcie na ziemię panowie z tymi orginałami bo lekko przesadzacie... Nie mówię żeby wkładać byle co ale dobry zamiennik niczym nie ustępuje temu co kupujecie w torebeczce Mazda genuine parts, jedynie zapłacicie kilkukrotnie mniej.
Oczywiście wybór należy do kupującego a o tym jak o gustach się nie dyskutuje.
Jeden woli blondynki, drugi brunetki a trzeci rude i już.
OT CO!!
Oczywiście wybór należy do kupującego a o tym jak o gustach się nie dyskutuje.
Jeden woli blondynki, drugi brunetki a trzeci rude i już.
OT CO!!
- Od: 4 sie 2008, 22:41
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GW '99 2.0 16v FS
r4obo napisał(a):Panowie takie rzeczy dla Mazdy produkują kooperanci i już. Ja na uszczelniaczach wałków AJUSA przejechałem już 30 tys. i jest ok. Kwestia w tym, czy np. na wałkach nie ma już podcięć od uszczelnień bo wtedy nawet orgi nie pojeździ długo. Zejdźcie na ziemię panowie z tymi orginałami bo lekko przesadzacie... Nie mówię żeby wkładać byle co ale dobry zamiennik niczym nie ustępuje temu co kupujecie w torebeczce Mazda genuine parts, jedynie zapłacicie kilkukrotnie mniej.
OT CO!!
nikt nie twierdzi, ze te uszczelki sa produkowane przez Mazde – to raz. Dwa – z tym, ze dobry zamiennik jest kilkukrotnie tanszy to tez chyba grubo przesadzasz
Wszyscy macie rację, a żeby Was pogodzić to napiszę, że niektórych części (np. tulejek mechanizmu zmiany biegów do 626 GE) nie kupi się w zamienniku, więc pozostaje tylko ori
. Wymieniałem właśnie te tulejki (cena trochę chora-87 zł za cztery plastikowe kółeczka), ale cóż. Część była Made in U.S.A. i wykonanie nie pozostawiało wiele do życzenia. I jeszcze jedno: niektóre części można zastąpić zamiennikami, a niektórych nie warto. Tyle. Chyba, że kogoś stać na zamienniki, bo mnie nie
. Wiadomo o co chodzi.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):cena trochę chora
Powiedziałbym że nie trochę, tylko cholernie chora.
Porównanie uszczelniaczy wałków rozrządu orgi – dobry zamiennik:
70-15=55
55*2=110
110 = pół zbiornika paliwka = dobry olej +filtr oleju i pow = nie kilka złotych
a to tylko dwa uszczelniacze a jeśli potrzeba by było z 10 to już mamy 550 różnicy.
To też parę złotych??
Apeluje o rozsądek przyjaciele...
- Od: 4 sie 2008, 22:41
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GW '99 2.0 16v FS
r4obo napisał(a):Hugo napisał(a):cena trochę chora
Powiedziałbym że nie trochę, tylko cholernie chora.
Porównanie uszczelniaczy wałków rozrządu orgi – dobry zamiennik:
70-15=55
55*2=110
110 = pół zbiornika paliwka = dobry olej +filtr oleju i pow = nie kilka złotych
a to tylko dwa uszczelniacze a jeśli potrzeba by było z 10 to już mamy 550 różnicy.
To też parę złotych??
Apeluje o rozsądek przyjaciele...
ad.1
Kolego, z Twoich wyliczen rozumiem, ze Twoj zaminnik kosztujue 55zl/szt, czy tak? W takim razie rachunek wyglada nieco inaczej... 110zl komplet w zamienniku, 140zl komplet w oryginale co daje 30zl roznicy...
ad.2
jak pisales, potrzeba dwie sztuki tych uszczelniaczy, takze nie pisz prosze o roznicy na 10szt. bo taka kalkukacja w tym wypadku nie ma najmniejszego sensu. Nie popadajmy w paranoje – na dzien dzisiejszy te czesci juz nie sa, az tak drogie jak jeszcze kilka lat temu.
Ja jezeli mnie stac, to staram sie kupowac oryginalne czesci, no chyba, ze roznica w cenie jest kolosalna a zamiennik tez jest dobry – przyklad: komplet ori panewek korbowodowych do KF'a to koszt jezeli dobrze pamietam ponad 600zl, koszt zamiennika 130zl za komplet (bodajze TDC) – oczywiscie wzialem zamiennik bo tutaj roznica juz jest spora, a podobno ten zamiennik jakosciowo nie ustepuje oryginalowi.
sq2jul napisał(a):Chcesz mi powiedziec, ze taki uszczelniacz w dobrym zamienniku kosztuje zamiast 70zl w oryginalne np. 20zl?
Tak właśnie jest. Stąd moje wyliczenia.
Nie chce się kłócić panowie tylko przetrzeć niektórym oczy. Oczywiście wybóru każdy dokonuje sam.
Skąd wiecie czy w orgi torebeczce za 70 zeta nie kupujecie tego co można kupić za 15 czy 20?
- Od: 4 sie 2008, 22:41
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GW '99 2.0 16v FS
r4obo napisał(a):sq2jul napisał(a):Chcesz mi powiedziec, ze taki uszczelniacz w dobrym zamienniku kosztuje zamiast 70zl w oryginalne np. 20zl?
Tak właśnie jest. Stąd moje wyliczenia.
Nie chce się kłócić panowie tylko przetrzeć niektórym oczy. Oczywiście wybóru każdy dokonuje sam.
Skąd wiecie czy w orgi torebeczce za 70 zeta nie kupujecie tego co można kupić za 15 czy 20?
r4obo – przytocz mi konkretna marke tego zamiennika, bo szczerze mowiac, az nie chce mi sie wierzyc i z checia sprawdze to.
A co do Twojego pytania – jasne, ze nikt nie ma tej pewnosci
sq2jul napisał(a):przytocz mi konkretna marke tego zamiennika
Pisałem już, jeśli chodzi o uszczelki silnikowe to np. AJUSA, końcówki drążków, sworznie, tuleje met-gum np. LAMFORDER, itd.
To jest to o co się otarłem ale firm jest oczywiście więcej. Np. Lamforder robi dla Mesia na pierwszy montaż...
Mogę przytoczyć jeszcze przykład z czasów gdy się przemieszczałem jeszcze Cienkim; tarcze hamulcowe firma motortasport z wawy z ul. modlińskiej robiła dla fiat auto poland – w torebeczce FIAT w serwisie (potocznie zwane orgi) i można było kupić w normalnym sklepie w eleganckim pudełku firmowym. Różnica w cenie: w folijce Fiat 110 pln/szt., w pudełku mototransport 35 pln/szt. Towar ten sam więc dopłata za folię firmową fiata 75 zeta. Tarcze wymieniamy zawsze parami więc 150 zeta w kieszeni. Na klocki starczyło i reszta jeszcze była... w trudnych studenckich czasach... oj ciężko było...
- Od: 4 sie 2008, 22:41
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GW '99 2.0 16v FS
a uszczelniacze czy to na wałki czy wał OE Mazda robi NDK
ale nie dostaniesz ich w opakowaniach NDK (przynajmniej nie w Polsce)
kupiłem ostatnio uszczelniacze półosi JC, żeby tylko móc założyć półosie – bo to na miejscu było
na razie nie cieknie... bo nie wlałem jeszcze oleju do skrzyni
zabijcie mnie że silnik rozebrałem na części pierwsze i złożyłem na oryginałach
kupiłem ostatnio uszczelniacze półosi JC, żeby tylko móc założyć półosie – bo to na miejscu było
na razie nie cieknie... bo nie wlałem jeszcze oleju do skrzyni
zabijcie mnie że silnik rozebrałem na części pierwsze i złożyłem na oryginałach
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6