andrewx85
2 – to jest przepływomierz klapowy, wraz z czujnikiem temperatury..., jak nie wiesz co to jest to lepiej zosta bo tylko popsuć możesz... możesz tylko bardzo delikanie, żeby nie zrobić zwarcia – spięcia zmierzyć na nim napięcia
3 – dolot powietrza, powinien być czyściutki, bez oleju, ale przede wszystkim szczelny!! jak są jakieś dziury, to wymień całą rurkę lub sklej (super glue rewelacyjnie to skeji;)
4 – przepustnica, silnik krokowy i czujnik położenia przepusnicy

– ma być czyste!! czujnika – 3 żyłowy kabel nie dotykaj ;p bo popsujesz jego ustawienia
5 – musisz mocno przycisnąć z jednej strony wtyczkę, a na pewno Ci wyjdzie! tylko nie wyrywaj na siłę;)
6 – przecież opisywałem w poprzednih postach!!
7 – i prawidłowo, po odłączeniu ma się zacząć kręcić, tak było w oryginale, czyli po odcięciu masy kręci się wentylator, jak płyn w chłodnicy zagrzeje się do 97 stopni, to czujnik też przeskoczy odetnie masę i powinien wentylatorek się załączyć
PS
czytając Twoje posty dochodzę do wniosku, że twoja wiedza na temat mooryzacji jest dosyć mała, a jak Ci teraz nie działa samochód, to radziłbym najpierw go komuś oddać, żeby go naprawił, a dopiero potem uczyć się na sprawnym, bo jak nie odpali to będziesz wiedział co dotykałeś, bo teraz, to możesz raczej więcej tylko popsuć, odłączyć, a potem to szukanie igły, za którą może przyjść sporo zapłacić
To taka moja rada
