Popychacze i Wynn Oil

Postprzez Radosław Połeć » 28 maja 2005, 19:39

Witam wszystkich!

Czy ktos z drogich klubowiczow wlewal cos takiego jak "Hydraulic Valve Lifter – Concentrate" do silnika ? Jest to produkowane przez Wynn's Belgium. Polecili mi to w ASO aby uciszyc popychacze w mojej GE, sam specyfik wlewa sie do silnika jezdzi 500 km, a potem zmienia olej. W ASO czasami niezle bzdury wygaduja dlatego przed wlaniem tego cuda chcialbym zebrac jak najwiecej informacji, aby przypadkiem nie uszkodzic silnika. Co o tym sadzicie ?
Czy ciemno czy jasno sunie Mazda przez miasto....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2004, 12:13
Posty: 31
Skąd: Łódź
Auto: bezfurewie

Postprzez waldii » 28 maja 2005, 20:24

Nie uszkodzisz silniczka a takie cuda raczej nie pomagaja.Wlej najpierw olej do sinika tak,zeby bylo do max na bagnecie.To jest wyprobowany sposob i bardzo ucisza HLA.pozdro
waldii
 

Postprzez tomekrvf » 31 maja 2005, 09:01

Srodek jest pewny. Ja po wlaniu zrobilem jakies 4000 km ale to nie usunelo stukania KLa(bo przyczyna nie byly popychacze) a za to pieknie wyplukalo silnik
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Radosław Połeć » 31 maja 2005, 23:25

Dzieki za odpowiedzi, zdam relacje jak wleje ten specyfik do silnika.
Czy ciemno czy jasno sunie Mazda przez miasto....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2004, 12:13
Posty: 31
Skąd: Łódź
Auto: bezfurewie

Postprzez Radosław Połeć » 17 lip 2005, 22:22

Jestem juz po zmianie oleju, jak na moj gust to ten preparat za duzo nie dal. Jak stukalo tak stuka.
Posluchalem rady Waldiego, dolalem oleju na maxa i roznicy tez jakos nie slysze, za to pojawil mi sie wyciek oleju w okolicach miski olejowej. Tak naprawde to nie wiem czy to dolanie spowodowalo ten wyciek, czy moze to juz pojwilo sie wczesniej.
W kazdym razie czy takie zalanie silnika olejem na maxa moze spowodowac skutki uboczne ??
Czy ciemno czy jasno sunie Mazda przez miasto....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2004, 12:13
Posty: 31
Skąd: Łódź
Auto: bezfurewie

Postprzez nemi » 17 lip 2005, 23:22

Radosław Połeć napisał(a):W kazdym razie czy takie zalanie silnika olejem na maxa moze spowodowac skutki uboczne

nie, najlepiej cały czas utrzymywać max

Radosław Połeć napisał(a):za to pojawil mi sie wyciek oleju

u mnie też, a nic nie dolewałem, może to normalne, że się poci na uszczelce (?)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Jaksa » 17 lip 2005, 23:41

Radosław Połeć napisał(a):Tak naprawde to nie wiem czy to dolanie spowodowalo ten wyciek
nie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 18 lip 2005, 00:02

[quote="Radosław Połeć"]Jestem juz po zmianie oleju, jak na moj gust to ten preparat za duzo nie dal. Jak stukalo tak stuka.

A sprawdzales cisnienie oleju ... u mnie pomogl zaworek upustowy i teraz mam silnik elektryczny ...... :D
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 18 lip 2005, 00:03

[quote="Radosław Połeć"]Jestem juz po zmianie oleju, jak na moj gust to ten preparat za duzo nie dal. Jak stukalo tak stuka.

A sprawdzales cisnienie oleju ... u mnie pomogl zaworek upustowy i teraz mam silnik elektryczny ...... :D
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez tomekrvf » 18 lip 2005, 09:30

Przy stukaniu szklanek zasada jest taka:
-mierzysz cisnienie oleju, powinno byc w zakresie 392-492 kPa przy 3000 obr/min na dobrze rozgrzanym silniku, czyli zakladamy czujnik do auta tore zrobilo kilka kilometrów i przy pomiarze trzymamy je jeszcze przez 3-4 minuty na 3000rpm az kilka razy wlaczy sie wentylator. Ciagle obserwujemy cisnienie oleju. Jesli cisnienie oleju jest na dole normy i dziwnie zachowuje sie wskazowka od manometru(skoki, chwilowe spadki itp) to moze to oznaczac ze mamy do wymiany zaworek w pompie
-wymieniamy zaworek w pompie, po wymianie trzymamy auto na 3000rpm az do momentu odpowietrzenia HLA, nawet 10 minut
Przyczyna stukania sa szklanki ktore nabijane sa powietrzem ktore z kolei przedostaje sie do ukladu przez niesprawny zaworek w pompie
Jak chcesz wiedziec co sie zmienia po wymianie zaworka to zapytaj Marcin ( Pycia ). Czasem madzia lekko stukala a czasem chodzila jak diesel. Ja mierzylem cisnienie oleju i wymienialem zaworek
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6