
Urwana część od obudowy filtra powiterza. Skutki
Strona 1 z 1
Dzisiaj przez przypadek ułamał mi się pipek/cypek od obudowy filtra na którym był wężyk. Praca motoru bez zmian. Wie ktoś od czego jest ten wężyk i jaką role spełnia? I czy tak można jeżdzić?


Ostatnio edytowano 19 sty 2012, 02:48 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: edycja tematu
Powód: edycja tematu
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
TUTAJ masz to opisane.
Mnie też to pękło jak pierwszy raz wymieniałem filtr powietrza. Wziąłem śrubę 6 przewierciłem wzdłuż (żeby był przelot) i wkręciłem ją w obudowę zamiast tego co zostało. Działą wyśmienicie i jest szczelne.
Nie próbuj żadnych klejów – szkoda czasu.
z 1000km tak zrobiłem. Też nie zauważyłem różnicy.
Mnie też to pękło jak pierwszy raz wymieniałem filtr powietrza. Wziąłem śrubę 6 przewierciłem wzdłuż (żeby był przelot) i wkręciłem ją w obudowę zamiast tego co zostało. Działą wyśmienicie i jest szczelne.
Nie próbuj żadnych klejów – szkoda czasu.
melass napisał(a):I czy tak można jeżdzić?
z 1000km tak zrobiłem. Też nie zauważyłem różnicy.
melass napisał(a):Dałeś mi dobry pomysł z tym przewierceniem, i tak zrobie...
to tylko dodam, że przewiercenie śruby 6 wzdłuż, na długości ok. 3- 4 cm nie jest proste
Chyba dopiero trzecią przewierciłem prosto (2 wiertła złamałem bo chciałem za szybko
[quote="melass"] Wie ktoś od czego jest ten wężyk i jaką role spełnia? I czy tak można jeżdzić?
tym wezykiem zasysane jest powietrze do systemu pompy Vaku
( od EGR-a, Trubo...)
i wymagane jest, aby bylo filtrowane
E.
tym wezykiem zasysane jest powietrze do systemu pompy Vaku
( od EGR-a, Trubo...)
i wymagane jest, aby bylo filtrowane
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
JAREK tylko weź tu w UK znajdz gazownika
No wiesz mnie tak czasem nazywają ale to chyba nie od zawodu
Grzyby nic nie wierciłem tylko powiekszyłem tylko dziurke i włożyłem gumową rurke na którą nałożylem wężyk i chula.

Grzyby nic nie wierciłem tylko powiekszyłem tylko dziurke i włożyłem gumową rurke na którą nałożylem wężyk i chula.
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
...melass napisał(a): tylko weź tu w UK znajdz gazownika

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Pewnie ze nie – żartowałemmelass napisał(a):Za takim pipkiem chyba nie ma sensu jechać do PL...

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ja, u siebie po identycznym uszkodzeniu,
po nawierceniu otworu w miejscu gdyie jest ten czcek,
wsadzilem w dyiure gumowa przetoke
a w koniec wezyka wcisnelem plastikowa koncowke
w celu usztywnienia
i przez to jest to elastyczne rozwiazanie
E
po nawierceniu otworu w miejscu gdyie jest ten czcek,
wsadzilem w dyiure gumowa przetoke
a w koniec wezyka wcisnelem plastikowa koncowke
w celu usztywnienia
i przez to jest to elastyczne rozwiazanie
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
melass napisał(a):Grzyby nic nie wierciłem tylko powiekszyłem tylko dziurke i włożyłem gumową rurke na którą nałożylem wężyk i chula
druciarstwo

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6