Układ kierowniczy...pomocy...

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez LukasJogaBonito » 20 kwi 2009, 17:59

Witam wszystkich...
Mam problem, w sumie trudny do opisania :( Przeglądałem forum ale nie znalazłem nic na ten temat.A więc, gdy stoję w miejscu kręcę kierownica wszystko jest OK wspomagania fajnie działa...ale gdy wyjeżdżam na trasę w miare wzrostu prędkości kierownica lata coraz luźniej (a powinno byc chyba odwrotnie co nie).Az w koncu np przy 90 km/h i nierownej drogi musze sie skupiac by go "utrzymac" na drodze.Stoje teraz na oponach 195\50

Co to może być?
Jakieś luzy w układzie kierowniczym???
Jakis problem z zawieszeniem ( dodam ze dochodza jakies niepokojace stuki czasem wiec pewnie nie jest w najlepszym stanie choć na ostatnim przegladzie wszystko było ok)

Gdy stoje w miejscu reaguje na ruchy kierwnica jak trzeba, tak mi sie przynajmniej wydaje...

Dodam moze jeszcze ze gdy jade Octavia ojca (3 letnia) mam wrazenie ze tam strasznie ciezko chodzi wspomagania.A dziwne by w 3 letnim samochodzie z salonu gorzej dzialalo wspomaganie...
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2008, 19:43
Posty: 31
Skąd: Bdg
Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0

Postprzez LukasJogaBonito » 20 kwi 2009, 19:27

nikt nie zna odpowiedzi :(((
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2008, 19:43
Posty: 31
Skąd: Bdg
Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0

Postprzez skitmen » 21 kwi 2009, 21:03

wg mnie im wieksza prędkość obrotowa silnika, tym lżej kierownica powinna się kręcić. jak ja np. wyprzedzam przy ok 120km/h i zjade troche na nierówne pobocze, to robie niezły slalom. tak już musi być
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2008, 14:11
Posty: 94
Skąd: Czarny Dunajec
Auto: 323F (BA), 1.5, '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323