Zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu – czujnik położenia wału

Postprzez robertlodz » 17 kwi 2009, 22:59

Jeden z nich powinien iść do komputera jako sygnał obrotów.
Sprawdź może czy wszystko jest dobrze połączone, tzn. czy nie ma gdzieś śniedzi na połączeniach, możesz też omomierzem sprawdzić czy jest przejście z aparatu do kompa.

A w ogóle to który to jest rok produkcji?
Bo coś mi się zdaje że maks 92, jeśli to gd. Wiec nie jest to żadna tragicznie nowa generacja.

Spróbuj poszukać coś pod ford probe, jest chyba więcej informacji a probosz ma ten sam silnik.
http://ford-probe.net/index.php?option= ... e&Itemid=1
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2009, 21:06
Posty: 6
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD 2.2 12v Coupe

Postprzez steven » 18 kwi 2009, 10:38

1) wszystkie sygnały sprawdzam na kompie, żeby nie było, że kabelke źle podpięty!!
2) przecież 2.0 DOHC nigdy nie było w PROBE!! więc po co mnie tak odsyłasz!! silniki z probe były mocne (2.2Turbo) ale dosyć stare technologicznie!! – nie znaczy, że złe! ale zupełnie inne niż w Maździe
3) przecież w wątku jest napisane, że silnik FE3N, więc jest to inna generacja niż 2.2 czy 2.0i!!

dziękować za próby pomocy;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez robertlodz » 19 kwi 2009, 09:32

1. Po czytaj trochę na temat Probe i zobacz skąd pochodzi jego silnik i układ sterowania.
2.To że silnik wizualnie wygląda troszke inaczej nie znaczy że konstrukcyjnie mu nie odpowiada.
3. Sam widzisz że brak jest konkretnych informacji na temat Twojego modelu, trzeba więc ruszyć się i wyjść poza utarte szlaki.
4. Nie przesadzaj z tą swoją nowością technologiczną, bo tak czy tak niedługo 20 latek minie.
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2009, 21:06
Posty: 6
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD 2.2 12v Coupe

Postprzez steven » 19 kwi 2009, 10:34

1. już minęło dwa lata temu ( od 87 roku jest DOHC w GD) ;p
2. to że probe to mazda to naprawde nie musisz mi mowic, ale nie ten silnik, ty akurat masz 2.2 czyli dokladnie to samo ;)
3. u mnie nie ma zadnego sterowania kątem poprzez podciśnienie, tylko za wszystko jest odpowiedzialny komputer, wiec akurat w tym przypadku przegladanie forum probka sie zda na nic ;p – (juz nie jedno troszke czytałem i nici) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6