Mazda MX-3 złącze diagnostyczne

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez msobecki » 17 kwi 2009, 14:32

Witam, posiadam Mazde Mx-3 jak w opisie moje pytanie jest następujące:
Jaki rodzaj złącza diagnostycznego występuje w tym pojeździe, na aukcji napisane jest ze OBD2, lecz niektórzy twierdzą ze OBD1.
To po pierwsze, po drugie, w którym miejscu mogę znaleźć te złącze w samochodzie?

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Postprzez SponeR » 17 kwi 2009, 15:22

było na forum a jak nie było to na stronie głównej w warsztacie jest razem z kodami
złącze to złącze nie wiem po co ci rodzaj
sądząc po produkcji naszych mxek to pewnie OBD namber 1 :D
złacze jest jak otworzysz maske to pod szyba od strony kierowcy
reszte masz " na stronie głównej w warsztacie jest razem z kodami" :]
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez KyRy » 17 kwi 2009, 17:44

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez msobecki » 17 kwi 2009, 18:06

hmmm, chyba nie o to mi chodzilo ;–) chciałem nabyć sobie interfejs diagnostyczny oparty na układzie ELM327, czy takie urządzenie będzie kompatybilne z moją madzią ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Postprzez yama » 17 kwi 2009, 18:17

nic ci to nie da
obd I to najlepiej na diodzie koszt 1PLN a tu wydasz 150 i dowiesz sie tyle samo
zeby lm327 ruszyl musisz miec OBD IIE czylio po 2000 roku przewaznie wyjatki to millenia i xedos tam wystepowaly wczesniej
ale jak bardzo chcesz mam gotowe plytki/do wytrawienia czy to tam chcesz/ zarowno jako na USB jaki RS232
MAZDA &M....ITSUBISHI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 19:14
Posty: 571 (1/7)
Skąd: Rzeszow
Auto: mazda 3 1.6 BK/Eclipse 4g63(T awd)

Postprzez msobecki » 18 kwi 2009, 20:09

może masz i racje ze to zbędny wydatek ;–) Czy uszkodzenie przekaźnika od wentylatorów przy chłodnicy, ma jakiś swój kod błędu czy takiej usterki nie można zdiagnozować tą metodą ? Ostatnio oddalem samochód do "autoryzowanego" warsztatu, trzymali go tam 3 dni nie mogąc znaleźć przyczyny nie działania właśnie wentylatorów, po kilku dniach powiedzieli ze najprawdopodobniej jest brak przejścia miedzy czujnikiem temperatury a komputerem, później okazało sie ze to ponoć brak przejścia miedzy komputerem, a stycznikiem sterującym pracą wentylatorów, rzekomo wymienili wiązkę czy tam naprawili uszkodzoną, i w miejsce oryginalnego stycznika, wsadzili stycznik od jakiegoś polskiego samochodu w dodatku nie nowy co najzabawniejsze nie mieścił się w puszcze w której być powinien, więc wystaje z puszki na kabelkach (to zapewne ta wiązka którą wymienili :| ) za naprawę zaśpiewali 500zl gdyż wymagało to użycia zaawansowanych technik co kolwiek to oznacza. Do czego zmierzam, moim zdaniem taka naprawa powinna zamknąć się w dużo mniejszej kwocie, jakie jest wasze zdanie na ten temat? Pomijam już fakt ze chłopaki na warsztacie zapomnieli oddać mi kilku części których brakuje po ich naprawach, chyba ze osłona wentylatorów i ten taki śmieszny wlot do filtra powietrza był również przyczyną nie działania wentylatorów <lol>
Tak wyglądają niektóre autoryzowane serwisy niestety, nie wiem kto autoryzacji im udzielił
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:20
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323