Stukanie w ukladzie kierowniczym

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez wertmaster » 15 kwi 2009, 10:28

witam szukalem szukalem i szukalem na tym forum ale nie znalazlem.

wiec tak mam taki problem podczas jazdy slychac na dolach glosne stuki z przodu nie sa to koncowki odrazu mowie! skad wiem ?? poniewaz nawet gdy samochod stoi i poruszam energicznie kierownica slychac stukanie gdzies zaraz za podloga gdzie wychodzi kierownica z kokpitu i nie wiem czy tam sa jeszcze jakies lozyska czy cos bo nic nie moge tam dopatrzec tak wyglada jak by cos sie odkrecilo czy wyrobilo w ukladzi kierowniczym, jak wyjezdzam na aswalt to stuki ustaja :/ co to moze byc????
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez wertmaster » 15 kwi 2009, 10:49

konieczna mi pomoc bo nie wiem co to jest czy mi sie cos dzieje z autem powaznego czy nie ??? gdzie mam szukac usterki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez maciekpodole » 15 kwi 2009, 12:59

Ostatnio byłem na diagnostyce i też mam leke stuki przy obracaniu kierownicy. Gość mi powiedział że to część w maglownicy sie wyrobiła ale nie kazał jej odrazu naprawiać ponieważ nie jest to uciążliwe i nie wpływa to negatywnie na bezpieczeństwo. Proponuje abyś odwiedził stacje diagnostyczną i tam dopiero ci powiedzą co masz dalej robić.
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2009, 17:37
Posty: 244
Skąd: Płock
Auto: Mazda 323F BA 98r. 1.5

Postprzez wertmaster » 16 kwi 2009, 07:53

hmm ciekawe ile kosztowalo by takie cos, ale jak by sie wyrobilo cos w maglownicy to by stukalo tez na dolkach ??? to tak slychac jak by cos tam latalo :/ hmm
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez skitmen » 16 kwi 2009, 13:01

u mnie stukało w jednym przednim kole jak jechałem po nierównej drodze, jak i na postoju przy kręceniu kierownicą. po wymianie koncówki układu kierowniczego jest cisza w aucie. 90zł końcówka + 110zł robocizna i zbierzność. może Ci sie przyda ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2008, 14:11
Posty: 94
Skąd: Czarny Dunajec
Auto: 323F (BA), 1.5, '98

Postprzez -Cinek- » 16 kwi 2009, 20:21

remont magla to droga spraw a wyciągnięcie go katorga .... na 90 % stuka Ci na listwie magla wyrobiły się tulejki teflonowe .
ps jak nie cieknie olej z magla nie masz się czym martwić luz jest jeszcze w miarę mały
#Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier**** laj w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą #
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2008, 08:01
Posty: 63
Skąd: podlasie
Auto: z5 ba

Postprzez piatek05 » 17 kwi 2009, 08:24

Magiel do regeneracji , razem z uszczelnieniem ok 500-750 zł netto :) U mnie również do roboty :/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 13:38
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 , 95 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323