Za dużo oleju wlałem...
Strona 1 z 1
Motyla noga, rozpędziłem się przy wymianie oleju i mam poziom 3mm nad MAX ...
Niespecjalnie chce mi się znowu lądować na kanale, spuszczać czy nie jak myślicie ?
Niespecjalnie chce mi się znowu lądować na kanale, spuszczać czy nie jak myślicie ?
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
- Od: 12 wrz 2004, 17:39
- Posty: 294
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF
Nadmiar oleju – w wyniku większego ciśnienia w układzie – może spowodować rozszelnienie uszczelniaczy na rozrządzie lub wału korbowego. Również zwiększone opory pracy układu korbowo-tłokowego (a więc i większe żużycie paliwa). Możliwe, iż olej będzie ładował odmą do komory spalania, co zaowocuje odpowiednim kolorem i zapachem spalin
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Ja też tak kiedyś miałem-oleju wlałem o ok. litr za dużo, nadmiaru nie spuściłem i zaczęło mi go wyrzucać przez dziurę od bagnetu, zaraz potem zaczęło dymić z rury, a po jakims czasie auto zaczęło dość mocno brać olej.
Koniecznie spuść nadmiar.
Nie warto ryzykować...
Koniecznie spuść nadmiar.
Nie warto ryzykować...
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Yoshi323 napisał(a):Ja też tak kiedyś miałem-oleju wlałem o ok. litr za dużo, nadmiaru nie spuściłem i zaczęło mi go wyrzucać przez dziurę od bagnetu, zaraz potem zaczęło dymić z rury, a po jakims czasie auto zaczęło dość mocno brać olej.
Koniecznie spuść nadmiar.
Nie warto ryzykować...
Już spusczony, tylko ja w sumie miałem może z 0,2 więcej – może jest jakaś mała tolerancja
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
- Od: 12 wrz 2004, 17:39
- Posty: 294
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF
Zdaje się, iż masz silnik Z5, a na nim naprawdę nie warto eksperymentować.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Jano napisał(a):Zawsze możesz kupić jakiś wężyk i oddesac nadmiar przez dziure od bagnetu, tak mi się przynajmniej wydaje
To musiałby być chyba bardzo długi i cienki wężyk:)
MiKo napisał(a):Już spuszczony
Prawidłowe podejście do Mazdy!
Gratuluję i pozdrawiam
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Gofnet tak czytam już od jakiegoś czasu Twoje posty i zastanawia mnie czy znajdujesz te gotowe odpowiedzi w internecie czy sam ze swojego doświadczenia...
P.S. Bardzo mi się Twoje wypowiedzi podobają, wszystko i na temat...
Oby wszyscy użytkownicy tego forum pisali tak jak Gofer-net
P.S. Bardzo mi się Twoje wypowiedzi podobają, wszystko i na temat...
Oby wszyscy użytkownicy tego forum pisali tak jak Gofer-net

DziękujęOby wszyscy użytkownicy tego FORUM pisali tak, jak GofNet![]()
Jestem posiadaczem Mazdy 323BG od niemal roku. To krótki staż, jednak wspomniany pojazd znacząco mnie zafascynował. Postanowiłem więc zagłebić się nieco w tematykę konkretnej marki – czyli Mazdy.
Mam dwa oczka w głowie
Pierwszym moim "konikiem" była jednak motoryzacja. Chciałem wieki temu zostać mechanikiem. Życie jednak poprowadziło mnie inaczej, jednak pasja pozostała (starałem się ją częściowo zaspokoić motorkami
Moja wiedza jest w największym stopniu oparta na teorii, logicznym rozumowaniu i wyciąganiu prawidłowych wniosków, doświadczeniach innych FORUM'owiczów oraz wiedzy mojego kuzyna, który jest bardzo dobrym mechanikiem (od początku opiekuje się moją Madzią, zaś od niedawna swoją 626 GE KL 2.5 V6 6/DOHC).
Jak można więc podsumować przekazywaną przezemnie wiedzę
Otóż jest to znacząca dawka teorii (pozyskana z książek, różnych FORUM, artykułów w internecie, itp.), nierzadko poparta doświadczeniami innych, bądź zastrzykiem danych, zdobytych przy uczestniczeniu podczas naprawy własnego auta lub pojazdów klientów kuzyna – mechanika.
Ocenę moich tematów/postów pozostawiam tym, którzy je czytają – czyli Wam, drodzy FORUM'owicze...
Przepraszam autora tematu za OT

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości