witam
jak naprawic mocowanie półosi prawej ktora oderwala sie od silnika (zerwane gwinty w bloku silnika)
mocowanie półosi prawej
Strona 1 z 1
trzeba rozwiercic stare sruby i na nowo nagwintowac otwory w bloku silnika, ale te robote zlec profesjonaliscie,bo blok silnikow serii K jest wykonany ze stopow alu, ja tak mialem w KFie jak mi sie lapa boczna przy silniku urwala, u mnie nie obeszlo sie bez wyjecia motoru
pozdrawiam i zycze powodzenia i wesolych swiat
pozdrawiam i zycze powodzenia i wesolych swiat
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
http://www.fastenernetwork.co.uk/cms/si ... 4x1_25.jpg
http://www.bombayharbor.com/tradeLeadIm ... nserts.jpg
wkręcasz w gwint specjalnym kluczem taką "sprężynkę"
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm
możesz tulejować, rozwiercić otwór, wpasować tulejkę stalowa i ją nagwintować, tulejka może też być nagwintowana i wkręcona na lewy gwint
metod jest sporo, ale te "sprężynki" są najszybsze
http://www.bombayharbor.com/tradeLeadIm ... nserts.jpg
wkręcasz w gwint specjalnym kluczem taką "sprężynkę"
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm
możesz tulejować, rozwiercić otwór, wpasować tulejkę stalowa i ją nagwintować, tulejka może też być nagwintowana i wkręcona na lewy gwint
metod jest sporo, ale te "sprężynki" są najszybsze
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
- Od: 12 kwi 2008, 20:59
- Posty: 78
- Skąd: Łódź/Szczecin
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V
rafal_ldz napisał(a):http://www.fastenernetwork.co.uk/cms/site/images/530px-Helicoil_14x1_25.jpg
http://www.bombayharbor.com/tradeLeadIm ... nserts.jpg
wkręcasz w gwint specjalnym kluczem taką "sprężynkę"
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm
możesz tulejować, rozwiercić otwór, wpasować tulejkę stalowa i ją nagwintować, tulejka może też być nagwintowana i wkręcona na lewy gwint
metod jest sporo, ale te "sprężynki" są najszybsze
a trzeba wyciagac silnik
- Od: 1 mar 2008, 20:28
- Posty: 51
- Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6