mocowanie półosi prawej

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez trewi » 9 kwi 2009, 22:40

witam

jak naprawic mocowanie półosi prawej ktora oderwala sie od silnika (zerwane gwinty w bloku silnika)
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez ROMAN-R87 » 10 kwi 2009, 13:35

trzeba rozwiercic stare sruby i na nowo nagwintowac otwory w bloku silnika, ale te robote zlec profesjonaliscie,bo blok silnikow serii K jest wykonany ze stopow alu, ja tak mialem w KFie jak mi sie lapa boczna przy silniku urwala, u mnie nie obeszlo sie bez wyjecia motoru :(
pozdrawiam i zycze powodzenia i wesolych swiat ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez rafal_ldz » 10 kwi 2009, 20:00

a helicoil ??
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 20:59
Posty: 78
Skąd: Łódź/Szczecin
Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V

Postprzez ROMAN-R87 » 10 kwi 2009, 21:26

???
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez wiesiek5 » 10 kwi 2009, 21:32

rafal_ldz napisał(a):a helicoil ??

Ja zawsze na tym robie.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez rafal_ldz » 10 kwi 2009, 23:12

http://www.fastenernetwork.co.uk/cms/si ... 4x1_25.jpg
http://www.bombayharbor.com/tradeLeadIm ... nserts.jpg

wkręcasz w gwint specjalnym kluczem taką "sprężynkę"
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm


możesz tulejować, rozwiercić otwór, wpasować tulejkę stalowa i ją nagwintować, tulejka może też być nagwintowana i wkręcona na lewy gwint

metod jest sporo, ale te "sprężynki" są najszybsze :P
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 20:59
Posty: 78
Skąd: Łódź/Szczecin
Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V

Postprzez ROMAN-R87 » 11 kwi 2009, 20:49

bede wiedzia na przyszlosc ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez trewi » 3 paź 2009, 16:51

rafal_ldz napisał(a):http://www.fastenernetwork.co.uk/cms/site/images/530px-Helicoil_14x1_25.jpg
http://www.bombayharbor.com/tradeLeadIm ... nserts.jpg

wkręcasz w gwint specjalnym kluczem taką "sprężynkę"
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm


możesz tulejować, rozwiercić otwór, wpasować tulejkę stalowa i ją nagwintować, tulejka może też być nagwintowana i wkręcona na lewy gwint

metod jest sporo, ale te "sprężynki" są najszybsze :P



a trzeba wyciagac silnik
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6