Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03
Wiem, miałem w mx3 Proxes4, więc mniej więcej wiem czego się spodziewać po tychJacek176 napisał(a):Nie chce cie martwić ale te Toyo strasznie się ślizgają na starcie.

Riki napisał(a):Dobry wybór
ravo napisał(a):fajne autko
Dzięki
Przed chwilą wróciłem z wymiany, ale nie miałem okazji przetestować, bo na tylnym siedzeniu walały się zimówki




P.S. okazało się, że zimówki to runflaty (jakkolwiek się to pisze)
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Bardzo ładne koła... nie siakiś niski profil i fela 18"
tylko tak jak powinno być.. fabrycznie (i ładnie)
być może
aczkolwiek mam je u siebie już drugi sezon i jak od wielkiego dzwona z kimś się spróbuję to starty wychodzą profi 

Jacek176 napisał(a):ale te Toyo strasznie się ślizgają na starcie.
być może
Riki napisał(a):Jacek176 napisał(a):ale te Toyo strasznie się ślizgają na starcie.
być możeaczkolwiek mam je u siebie już drugi sezon i jak od wielkiego dzwona z kimś się spróbuję to starty wychodzą profi
Może poprostu ja nie umiem startować
Na zimówkach Barum, wg G-tech'a, miałem bardzo powtarzalne czasy 15.8-15.9 na 1/4 mili. Można powiedzieć, że na 10 startów conajmniej połowa była poniżej 15.9s. Teraz na 10 startów najwyżej 1 wyjdzie mi poniżej 15.9 a reszta powyżej 15.9 a nawet powyżej 16 sie zdarzają

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Niestety nie
Strasznie chciałem jechać, ale akurat 18 jest jedynym dniem kwietnia, w którym muszę być w domu 
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Ostatnio dostaliśmy (my, czyli MazdaSpeed Zielona Góra) zaproszenie od Vectra Klub Polska na zlot, więc miałem możliwość przetestowania osiągów auta w porównaniu m.in. do 2.5V6 i 2.0 turbo po chipie
Z 2.5 i500 po modach i dostrojeniu komputera przed wyścigiem (mierzone na hamowni >200KM) wyszło 2:2. Raz zapomniałem wyłączyć kontrolę trakcji, a później kompletnie spaliłem start
Były to właściwie pierwsze wyścigi z autami o podobnych mocach i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony. Jeszcze trochę popracuje nad startem i będzie bardzo dobrze
Dodam tylko, że zwykłe 2.5V6 dostało mocno po tyłku
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Jakoś tak wyszło
Przy okazji mieliśmy okazje pooglądać Vectre która wygrała tą śmieszną bitwe operacji tuning. Muszę przyznać, że auto zrobione ze smakiem

Przy okazji mieliśmy okazje pooglądać Vectre która wygrała tą śmieszną bitwe operacji tuning. Muszę przyznać, że auto zrobione ze smakiem
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Dzisiejszy piękny dzień przemienił się w jeszcze piękniejszy wieczór, gdy wybrałem się na pomiary TSki Gtechem. Wiedziałem, że TS robi poniżej 8s bez większego problemu, ale wynik dzisiejszego pomiaru przerósł wszelkie oczekiwania i upewniłem się, że kupiłem auto ze zdrowym silnikiem
Oto co pokazał Gtech (seryjnie auto ma w danych technicznych 8.4s)
Oczywiście Toyotka jest w pełni seryjna i stoi na oponach 205/55/16 (Powinny być 195/55/16)

Oczywiście Toyotka jest w pełni seryjna i stoi na oponach 205/55/16 (Powinny być 195/55/16)
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Te dane techniczne to już kilka stron wcześniej zostały wyjaśnione, a dokładniej, że był to element polityki Toyoty
Przy kiepskich startach z pasażerem na pokładzie czasy były maksymalnie w okolicach 7.7
Co do czasu widocznego na zdjęciu, to wiem że można pojechać lepiej, bo przy zmianie biegu obroty spadły na moment poza zakres działania vvtli. Nie wiem tylko czy będę robił dalsze pomiary, bo po pierwsze ten wynik jest dla mnie bardziej niż zadowalający ( jak już wcześniej pisałem nie jest to auto do katowania), a po drugie żeby uzyskać taki czas trzeba ruszać z prawie 7000RPM (sprawdzone różne sposoby i ten jest najlepszy), a szczerze mówiąc żal mi opon, bo do tego czasu nie miały ze mną lekko
Muszę pojechać na hamownię z jednej strony po wykres, a z drugiej zapytać czy da się przesunąć moment załączenia vvtli
W niedzielę z okazji pomiarów Gtechem zielonogórskiej ekipy, wygrałem z lotnego startu z Preluda 2.2 JDM 200KM (co dziwne na Gtechu wyszło 6.5)
Bardzo nieznacznie, najpierw wysunęła się na prowadzenie (vtec wcześniej się załącza), jak zapiąłem 3 bieg to do końca toru byłem z przodu o długość maski 
Przy kiepskich startach z pasażerem na pokładzie czasy były maksymalnie w okolicach 7.7
Muszę pojechać na hamownię z jednej strony po wykres, a z drugiej zapytać czy da się przesunąć moment załączenia vvtli

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
fajne autko i właściwie nowe,
gdy szukałem autka dla siebie to na 1 miejscu była corolla w dieslu ale nie znalazłem i kupiłem mazdę czego nie żałuję jak na razie,
bezawaryjnej jazdy życzę
gdy szukałem autka dla siebie to na 1 miejscu była corolla w dieslu ale nie znalazłem i kupiłem mazdę czego nie żałuję jak na razie,
bezawaryjnej jazdy życzę
o ja pierdut!!! Wiedziałem że ta maszynka jest szybka ale że aż tak jak zobaczyłem wynik na g-tecu to szczęke z podłogi pół dnia już zbieram.Gratuluje.
zrobie teraz mały ot-a mianowicie masz może naklejki klubowe czarne bo madzia idzie do malowania
zrobie teraz mały ot-a mianowicie masz może naklejki klubowe czarne bo madzia idzie do malowania
- Od: 9 sty 2008, 19:22
- Posty: 142
- Skąd: Wrocław
- Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości