Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
10w30 juz mało kto chyba to produkuje nawet dexelia ori olej mazdy juz nie jest produkowany jako 10w30
w instrukcji valvolaine jest 5w30 i poźniej 10w40 do silnika z5
ale z twojej fotki wniosek jest jeden nie lac minerała
w instrukcji valvolaine jest 5w30 i poźniej 10w40 do silnika z5
ale z twojej fotki wniosek jest jeden nie lac minerała
TORUŃ – miasto upadłych aniołów
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 30 wrz 2007, 20:53
- Posty: 803
- Skąd: Upadłych Aniołów (TORUŃ)
- Auto: mazda 323f z5/96-speedkosiara
peugeot 1.6 118KM+NITRO
piatek05 po 13tys/km to zamiast dolac powinieneś zmienic olej
TORUŃ – miasto upadłych aniołów
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 30 wrz 2007, 20:53
- Posty: 803
- Skąd: Upadłych Aniołów (TORUŃ)
- Auto: mazda 323f z5/96-speedkosiara
peugeot 1.6 118KM+NITRO
ja u siebie zauwazylem niedawno ubytek i dolalem mobila 15w40(poprzedni wlasciciel zalal mineralny,nie wiem jaki ale wiem ze niedawno).razem dolalem litr(gdzies cieknie z tylu), a teraz nie ubywa praktycznie nic.olej na bagnecie jasniutki.czy to mozliwe ze sie samo uszczelnilo a bylo zalane jakies gowno z beczki??
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Dzisiaj w końcu odebrałem Magdalene od mechaniora po remoncie
Wymienił pierścienie,uszczelniacze,uszczelki,także planowanie głowicy i gniazd zaworowych
mówił że nagaru było tyle w silniku jakby ktoś od początku zmieniał tylko ze 3 razy olej,pierścienie zapieczone
zalał ja narazie castrolem 15W40
mam pytanko: czy śmigać narazie na benzynie na dotarciu czy mogę śmiało przełączać na LPG

Wymienił pierścienie,uszczelniacze,uszczelki,także planowanie głowicy i gniazd zaworowych
mówił że nagaru było tyle w silniku jakby ktoś od początku zmieniał tylko ze 3 razy olej,pierścienie zapieczone
zalał ja narazie castrolem 15W40
mam pytanko: czy śmigać narazie na benzynie na dotarciu czy mogę śmiało przełączać na LPG
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
mixR napisał(a):mam pytanko: czy śmigać narazie na benzynie na dotarciu czy mogę śmiało przełączać na LPG pytajnik
dotrzyj go na benzynie
pozdrawiam skorpek
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
Ja jak niemiałem kontaktów ,to też miałem płacić 1800 ale w tym jeszcze była wymiana przegubu ale zapłaciłem 1700 zł . Życzę powodzonka w docieraniu i oby wszystko było po twojej mysli 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Mi też jeden zaśpiewał 2200 hehe .Zdziercy 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
mixR napisał(a):Dzisiaj w końcu odebrałem Magdalene od mechaniora po remoncie![]()
Wymienił pierścienie,uszczelniacze,uszczelki,także planowanie głowicy i gniazd zaworowych
mówił że nagaru było tyle w silniku jakby ktoś od początku zmieniał tylko ze 3 razy olej,pierścienie zapieczone
zalał ja narazie castrolem 15W40
mam pytanko: czy śmigać narazie na benzynie na dotarciu czy mogę śmiało przełączać na LPG
Mechanik zalał silnik mineralnym 15W40
mój kolega jeździ Z5
ubywało dosyć dużo oleju na 1000km mimo, że silnik był po remoncie, ale i wycieki były nie małe... mimo, że poprzedni właściciel zalał go mineralnym... od razu po remoncie i na takim jeździł...
wymieniono uszczelniacze wałków rozrządu, wału korbowego przód, oring aparatu zapłonowego, uszczelniono miskę olejową, no i najważniejsze wymieniono rozrząd kompletny, filtry i zalano silnik półsyntetykiem mobila
jak na razie przez tydzień po odebraniu auta od blacharza i lakiernika i zrobieniu ok. 1000km oleju nie ubyło,
tak to jest jak nie chciało się dołożyć trochę kasy do ori uszczelek
wymieniono uszczelniacze wałków rozrządu, wału korbowego przód, oring aparatu zapłonowego, uszczelniono miskę olejową, no i najważniejsze wymieniono rozrząd kompletny, filtry i zalano silnik półsyntetykiem mobila
tak to jest jak nie chciało się dołożyć trochę kasy do ori uszczelek
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):mój kolega jeździ Z5ubywało dosyć dużo oleju na 1000km mimo, że silnik był po remoncie, ale i wycieki były nie małe... mimo, że poprzedni właściciel zalał go mineralnym... od razu po remoncie i na takim jeździł...
wymieniono uszczelniacze wałków rozrządu, wału korbowego przód, oring aparatu zapłonowego, uszczelniono miskę olejową, no i najważniejsze wymieniono rozrząd kompletny, filtry i zalano silnik półsyntetykiem mobilajak na razie przez tydzień po odebraniu auta od blacharza i lakiernika i zrobieniu ok. 1000km oleju nie ubyło,
tak to jest jak nie chciało się dołożyć trochę kasy do ori uszczelek
tzn remont polegal na wymienieniu uszczelniaczy??? a pierscienie
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość