Kontrolka absu ładowania i spalonej żarówki
Strona 1 z 1
Witam. Mam mazdę mx6 z silnikiem 2,5v6 KL z 1992r.Problem polega na tym że co jakiś czas( czasami zaraz po odpaleniu a czasami po paru kilometrach) zapalają mi się i gasną(za kilka sekund albo palą się przez dłuższy czas) jednocześnie kontrolki od ładowania, absu i spalonej żarówki. Dodam że alternator jest po regeneracji a ładowanie na mierniku pokazuje ok16 ale to może być wina miernika bo jest własnej roboty. Może ktoś miał podobne problemy? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
- Od: 9 kwi 2005, 22:51
- Posty: 11
- Auto: 2,5v6 mx-6 175tkm
Sprawdź koski łączące wiązki po prawej stronie poniżej skrzynki fuse box.
Nie wiem jak jest w GE ale w xedosie lubią tam przewody ugnić.
To ta kostka niezabezpieczona przed wilgocią.
Nie wiem jak jest w GE ale w xedosie lubią tam przewody ugnić.
To ta kostka niezabezpieczona przed wilgocią.
Dzieki Hazu ale to chyba nie to sprawdziłem wszystkie kostki po odpinałem i popsikałem wd40 i nic nie pomogło nadal zapalają się kiedy chcą, ale co to może być to nie mam pojęcia? Może ktoś powie mi co jeszcze powinienem sprawdzić?
- Od: 9 kwi 2005, 22:51
- Posty: 11
- Auto: 2,5v6 mx-6 175tkm
Zmierz sprawnym miernikiem -16volt to stanowczo za dużo a te kontrolki sa powiązane z ładowaniem -gasną w momencie zapalenia silnika jak jest ładowanie ,musisz sprawdzić czy w momencie zapalenia się tych kontrolek masz ładowanie -mi to wygląda na uszkodzone szczotki alternatora
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
marcin mx-6 napisał(a):Witam. Mam mazdę mx6 z silnikiem 2,5v6 KL z 1992r.Problem polega na tym że co jakiś czas( czasami zaraz po odpaleniu a czasami po paru kilometrach) zapalają mi się i gasną(za kilka sekund albo palą się przez dłuższy czas) jednocześnie kontrolki od ładowania, absu i spalonej żarówki. Dodam że alternator jest po regeneracji a ładowanie na mierniku pokazuje ok16 ale to może być wina miernika bo jest własnej roboty. Może ktoś miał podobne problemy? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Ktoś tu nie dawno pisal, że przy slabej baterii w mierniku pokazuje on za duże wartości
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Zacznij od poprawnego miernika, napięcie powinno mieścić się w granicach: 13.8 do 14.8V jak będziesz miał faktycznie 16V to ta regeneracja alternatora spowodowała uszkodzenie modułu alternatora. Trzeba to poprawić i bedzie dobrze, a kontrolki wrócą do normy.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
- Od: 22 kwi 2006, 20:18
- Posty: 477
- Skąd: Białystok
- Auto: M6 2.3 Sport
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6