Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
qbass
a numer cześci tej reperaturki do zacisków hamulcowych
a numer cześci tej reperaturki do zacisków hamulcowych
- Od: 21 wrz 2007, 17:32
- Posty: 465
- Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
- Auto: MX-6
Witajcie.
Dzisiaj cały dzień zszedł mi na naprawie tylnego zacisku.
Bo tydzien temu jak jechałem po żonke i zatrzymałem się bo autko nie miało sieły jechać zobaczyłem pierwszy raz w życiu rozgrzaną jak wegiel w grillu tarcze. !!
Wiadomo gdyby nie fotorelacja to tylko bym zmienil gumki na tłoczku ale wziałem sie zeby zrobic całość.
I zrobił sie mały problem.
Dźwignia na której zamocowana jest koncówka linki w zaden sposób nie chciała u mnie wyjść.
I chyba dlatego ze nie miałem takich szczypiec zeby wyjąć te małe zegery.
Wolałem wszystko przesmarować i załozyłem wymieniając gumke przeciwpyłową i tą w srodku.
Dodatkowo gumki na prowadnicebo w Carsie dostępny tez jest zestaw na tylny zacisk firmy Frenkit pod takim samym numerem co Autofrena.
Czy jak nie wyjąłem tej sruby możnabyło wyjąć tą dźwignię??
Pozdrawiam.
Dzisiaj cały dzień zszedł mi na naprawie tylnego zacisku.
Bo tydzien temu jak jechałem po żonke i zatrzymałem się bo autko nie miało sieły jechać zobaczyłem pierwszy raz w życiu rozgrzaną jak wegiel w grillu tarcze. !!
Wiadomo gdyby nie fotorelacja to tylko bym zmienil gumki na tłoczku ale wziałem sie zeby zrobic całość.
I zrobił sie mały problem.
Dźwignia na której zamocowana jest koncówka linki w zaden sposób nie chciała u mnie wyjść.
I chyba dlatego ze nie miałem takich szczypiec zeby wyjąć te małe zegery.
Wolałem wszystko przesmarować i załozyłem wymieniając gumke przeciwpyłową i tą w srodku.
Dodatkowo gumki na prowadnicebo w Carsie dostępny tez jest zestaw na tylny zacisk firmy Frenkit pod takim samym numerem co Autofrena.
Czy jak nie wyjąłem tej sruby możnabyło wyjąć tą dźwignię??
Pozdrawiam.
DC CARS
dcc69 napisał(a):Czy jak nie wyjąłem tej sruby możnabyło wyjąć tą dźwignię
Niestety, nie. Trzeba wyjąć seger i cały mechanizm.
Jeśli wciąż nie zechce zejść, to wyjmij ten mały bolec pod dźwignią, włóż w imadło i kręć zaciskiem, powinno zejść nawet jak jest mocno zapieczone.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Własnie nie miałem jak zdjąć tego zegera.
Próbowałem srubokretami ale nic to ie dalo.
Podniosłem trochę do góry tą dźwignie i wtrysnąłem sporą ilość smaru miedzianego firmy Forch.
Aż się gotowało.
Ale rozruszało to dźwignię.
jak dostane takie szczypce do zegerów zrobimy tą robótkę drugi raz.
Dzięki za pomoc.
Próbowałem srubokretami ale nic to ie dalo.
Podniosłem trochę do góry tą dźwignie i wtrysnąłem sporą ilość smaru miedzianego firmy Forch.
Aż się gotowało.
Ale rozruszało to dźwignię.
jak dostane takie szczypce do zegerów zrobimy tą robótkę drugi raz.
Dzięki za pomoc.
DC CARS
DymeK napisał(a):panowie a nie zostalo nikomu takie cos na zbyciu po regeneracji
chyba ja mam w garażu, ale najwcześniej w święta mógłbym sprawdzić.
Podniosłem trochę do góry tą dźwignie i wtrysnąłem sporą ilość smaru miedzianego firmy Forch.
Aż się gotowało.
Ale rozruszało to dźwignię.
Raczej długo to ci nie podziała, wiem z autopsji, trzeba rozłożyć wszystko.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Mam takie pytanie do speców i znawców tematu...
Dlaczego przy regeneracji zacisków z ABS nie wolno używać smaru miedziowego (przewodzącego prąd)? Tak podaje Textar w opisach na stronie i Boll na etykiecie smaru miedziowego.
Dlaczego przy regeneracji zacisków z ABS nie wolno używać smaru miedziowego (przewodzącego prąd)? Tak podaje Textar w opisach na stronie i Boll na etykiecie smaru miedziowego.
- Od: 28 kwi 2007, 11:32
- Posty: 18
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F GT 1,8i DOHC
No wlansie, przed chwila w IC sie dowiedzialem ze do GF/GW nie ma zestawu regeneracyjnego. Cena ORI 330zl na 2 kola – chwilowo nie do przyjecia. Jest jakis zestaw regeneracyjny pasujacy do GF?
http://dsignlab.pl
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Polecam www.carspeed.pl 2l temu za zestaw uszczelek i uszczlniaczy na wszystkie zaciski płaciłem ok 150zł
pewnie teraz będzie trochę drożej bo euro zdrożało ale myśle że warto kupić bo przymajmniej wiadomo ze będzie pasowało
Ja teraz nie bawił bym się w takie rzeczy tylko kupił sobie zestaw zacisków od mazdy 6.
pewnie teraz będzie trochę drożej bo euro zdrożało ale myśle że warto kupić bo przymajmniej wiadomo ze będzie pasowało
Ja teraz nie bawił bym się w takie rzeczy tylko kupił sobie zestaw zacisków od mazdy 6.
http://allegro.pl/item613195753_zestaw_ ... xedos.html
http://allegro.pl/item613193502_zestaw_ ... xedos.html
http://allegro.pl/item608184572_reperat ... d4162.html
Co do ostatniego to nie jestem pewien czy do GE będzie pasować
Popytaj w IC tam mają, koszt ok 40 zł za tył i jakieś 25-30 za przednie ale bez tłoczków i prowadnic jarzma
Zestawy bierz Akebono lub Autofren
http://allegro.pl/item613193502_zestaw_ ... xedos.html
http://allegro.pl/item608184572_reperat ... d4162.html
Co do ostatniego to nie jestem pewien czy do GE będzie pasować
Popytaj w IC tam mają, koszt ok 40 zł za tył i jakieś 25-30 za przednie ale bez tłoczków i prowadnic jarzma
Zestawy bierz Akebono lub Autofren
Hazu napisał(a):tak jak napisałem ok 150zł (2l temu) ale w tym nie ma tłoczków.
Aktualnie 330zl na 2 kola + 115 za łożysko igiełkowe (1szt).
Zamówiłem dzisiaj telefonicznie zestaw do GF za 39zl, w sobotę działam także podzielę się opinia. Zamawialem w sklepie Japończyk, Białystok ul. Białówny.
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Czy ktoś z forumowiczów regenerował zaciski w GF'ce? Mam kilka pytań i mam nadzieje ze ktoś mi podpowie:
1. Czy w GF trzpień regulacyjny po wyjęciu segera, wszystkich sprężynek i podkładek wyciągnąć kombinerkami jak w wyżej opisanej fotorelacji?
2. Czy dźwignie hamulca ręcznego można wyciągnąć przed wyjęciem trzpienia regulacyjnego i czy jest ona osadzona na "wcisk"?
1. Czy w GF trzpień regulacyjny po wyjęciu segera, wszystkich sprężynek i podkładek wyciągnąć kombinerkami jak w wyżej opisanej fotorelacji?
2. Czy dźwignie hamulca ręcznego można wyciągnąć przed wyjęciem trzpienia regulacyjnego i czy jest ona osadzona na "wcisk"?
http://dsignlab.pl
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6