Regeneracja kompresora (TA KJ)

Postprzez piotrek boss » 28 mar 2009, 22:45

Mam juz Lożyska oryginały z Japonii. Mam sporo pracy i nie mam zbytnio kiedy porobic tych fotek ale napewno opiszę tą regeneracje. Znalazłem firmę w Polsce, która zrobi mi te uszczelniacze w przyszłym tygodniu będą gotowe. Rok 1995, puszczała olej i to sporo, a bardzo nie lubię niebieskiego dyma i tym bardziej za moim autem przebieg to około 300 tyś. a i tak nie wiadomo dokładnie bo na zegarze jest 240. Mam trzy mazdy i żadna nie zawiodła a silniki jak "dzwon"i w żadnej większych remontów prócz rozrzadu, uszczelniaczy itp, i olej na czas!!!zobaczymy co będzie z tym millerem?
Początkujący
 
Od: 24 lis 2007, 22:42
Posty: 14
Skąd: Orzysz
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6

Postprzez wiesiek5 » 28 mar 2009, 22:56

No ciekaw jestem tych uszczelniaczy bo mam chyba z 12 kompresorów do roboty.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez piotrek boss » 29 mar 2009, 11:15

W odpowiedzi na wcześniejsze pytanie-tak te uszczelniacze a raczej jedna z ich części ta zrobiona z tworzywa pęka poprostu widocznie podczas eksploatacjii a bardziej popękane są od str.koła pasowego. Jak dowiedziałem się ile kosztuje regeneracja nie mówiąc już o nowej spręzarce to nie uwierzyłem a jednak, szczerze mówiąc jakby to było robione ze złota!! Te części do tych kompresorów powinny być dostępne conajmniej w serwisie i za "normalne" pieniądze!!! Ale oczywiście jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi tylko o jedno! To tylko 6 łożysk i 4 uszczelniacze i większość sprężarek by chodziła następne tysiące km. Mamy parę w polsce a conajmniej 2 fabryki, które zrobią mi te uszczelniacze i użyja trzech różnych materiałow, które w oryginale pękają. Mam nadzieje ze millery w końcu będą spreżały powietrze a nie olej!
Początkujący
 
Od: 24 lis 2007, 22:42
Posty: 14
Skąd: Orzysz
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6

Postprzez Janusz626 » 1 kwi 2009, 20:11

Doczytalem gdzies na forum chyba z USA gdzie pisali o waznym/odpowiednim dopasowaniu filtra powietrza do millera, gdyz nieodpowiedni lub bardzo zapchany, w bardzo szybkim czasie niszczy kompresor. Pisali o jakis przeciazeniach wewnetrznych i nadmiernym zuzyciu, dochodzi do zwiekszenia temperatury na ulozyskowaniu i w efekcie utraty stabilnosci elementow uszczelniajacych czy cos takiego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez trojanrob » 6 kwi 2009, 20:55

Witam.

Wielu z nas będzie <jupi> gdy regeneracja "SC" zakończy się sukcesem.
Z niecierpliwością czekam na ostateczne info (z podaniem kalkulacji – kosztów materiałów, czasu i skomplikowania zregenerowania "SC").

Moja madzia za kilka tygodni będzie miała nowe szatki, a nowe serduszko też by się przydało.
Obrazek
pozdrowienia
Robert
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:44
Posty: 309
Skąd: SZCZECIN
Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v

Postprzez piotrek boss » 6 kwi 2009, 22:29

Musi się udać :) mam już uszczelniacze. Wykonane są bardzo profesjonalnie i to za "normalne" pieniądze. W tym tygodniu poskładam madzie, a następnie testy. Po ok. miesiącu czyli 15-20tyś km i bedą wyniki. Jak bedzie dobrze to zaproponuje regeneracje wszystkim za rozsądne pieniądze. Mnie kosztować to będzie ok 1000zł – a to wszystko narazie wedle prototypu. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 24 lis 2007, 22:42
Posty: 14
Skąd: Orzysz
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6

Postprzez Globy » 6 kwi 2009, 23:55

Też się piszę na zapasowy, kocham ten samochód! :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez trojanrob » 7 kwi 2009, 14:42

piotrek boss napisał(a):Musi się udać :) ...

Trzymam kciuki i czekam.
ps.
To by była bajka. Kupuje zregenerowany wymieniam i odsyłam stary.
Obrazek
pozdrowienia
Robert
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:44
Posty: 309
Skąd: SZCZECIN
Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v

Postprzez piotrek boss » 19 kwi 2009, 12:49

Witam dopiero trzecie uszczelniacze zaczęły spełniac swoje zadanie ale jest efekt!! Jeżdże juz tydzien, rano żadnego dymka! Już trzy tyś.km i wszystko działa, stan oleju tak jak przy zalaniu!!! Jak do 10tyś.km będzie OK. to można powiedzieć że działa! koszt zależy od łożysk bo oryginalne są drogie jak cholera komplet ok.2600zł. a zamienniki ok.600zł i jakością nic nie odbiegają od oryginału! spr.twardość! Uszczelniacze ok.400zł.Moja fatyga ok.500zł. Proces składania sc jest złożony, wymaga etapów kolejno jeden po drugim bo inaczej wałki nie będą się kręcily w ogóle! Jeżeli ktoś ma pytania można dzwonić pod nr.607 559 369 Piotrek A jeżdzi się "coś pięknego"Mazda to jest TO!
Początkujący
 
Od: 24 lis 2007, 22:42
Posty: 14
Skąd: Orzysz
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6

Postprzez trojanrob » 19 kwi 2009, 22:23

Witam

poczekamy do 15 kkm.

Czyli za 1500,– regeneracja.

Pytanie 1:
Czy będziesz miał taka opcję :
Kupuję zregenerowany – płacę – Ty wysysłasz zregenrowany – po zdemontowaniu odsyłam stary.

Ptanie 2:
ile czsu trwa regeneracja ???

Ja mam millerka z 1995 roku.
Obrazek
pozdrowienia
Robert
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:44
Posty: 309
Skąd: SZCZECIN
Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v

Postprzez Globy » 19 kwi 2009, 23:23

Ja też klepię sztukę po 15 tys. km. Kupię jakiegoś wydmuszka do tego czasu, będę mieć zapas ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez piotrek boss » 19 kwi 2009, 23:32

Kolego jak czytałeś wcześniejsze moje wywody to powinieneś wiedziec że prowadze własny warsztat samochodowy, jestem mechanikiem i gustuje w Madzi. Posiadam ich kilka sztuk. Ostatnim nabytkiem i wyzwaniem jest 2.3 miller, był dymiący czego nie znosze w żadnym aucie a teraz pracuje jak złoto tzn.brak dymu z wydechu i trzyma stan oleju w silniku!!! Opis dotyczy moich kosztów że nie wspomnę o próbach i zleceniu firmom wykonania uszczelniaczy od nowa nie mając fabrycznie nowego!!! Co do opcjii naprawy to zobaczymy po przebiegu"dziś następne 500km"i gitara!!! Ewentualna regeneracja trwałaby 1 dzień!po wcześniejszym umówieniu i zamówieniu odp.części. Najlepiej zrobić to u mnie w warsztacie wtedy auto wyjeżdza w 1 dzien! To nie jest reklama tylko ewentualna pomoc właścicielom millera za normalne pieniądze jeżdzić sprawnym autem. Tak ewentualna regeneracja razem z częściami wyniosłaby ok.1500zł. Co do wysyłek to nie robię "masówy", nie posiadam zepsutych sc żeby je naprawiać i sprzedawać! Wysyłka narazie nie, dlaczego-607 559 369
Początkujący
 
Od: 24 lis 2007, 22:42
Posty: 14
Skąd: Orzysz
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6

Postprzez trojanrob » 19 kwi 2009, 23:48

OK.
Jeżeli jeden dzień (max 2 dni ) to pasuje.
Pytałem bo lubię sam grzebać w autku i turbinkę bym wymienił osobiście.
Ale przyjemnością podjadę po wcześniejszym umówieniu się i wpłaceniu zaliczki na części.

Tylko który ORZYSZ (są dwa w Polsce)
Obrazek
pozdrowienia
Robert
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:44
Posty: 309
Skąd: SZCZECIN
Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v

Postprzez piotrek boss » 20 kwi 2009, 00:15

ORZYSZ jest jeden, na Mazurach, (drugi to ORZESZ gdzieś koło Wrocławia). Pochodzę z tego małego miasta i tu mam obecnie warsztat, wcześniej pracowałem w aso ford i volvo w polsce i europie stąd powaga podejścia do sprawy by przetestować te wymienione elementy w sc! Jakby Ktoś chciał "już dziś" reanimować sc to piszę że do dziś zrobiłem 3500km. i jest dobrze! Staram się jeżdzić jak najwięcej, na ile mi to praca pozwala. Co do ewentualnego w/z sc to ja przeprowadzam od "A"do"Z" naprawę.
Początkujący
 
Od: 24 lis 2007, 22:42
Posty: 14
Skąd: Orzysz
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6

Postprzez trojanrob » 20 kwi 2009, 00:53

ok

po testach ustalimy termin.
odezwę sie na priva


idę spać dobranoc.
Obrazek
pozdrowienia
Robert
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 00:44
Posty: 309
Skąd: SZCZECIN
Auto: była Millenia S 2.3 V6 24v

Postprzez exkita » 20 kwi 2009, 11:18

Ciesze sie bardzo ze Piotrek zabrales sie do tego... Zrezygnowalem z kupna Milleni bo balem sie SC a teraz.... czekam na finalne podumowania Twojego arcydziela :D

Pozdrawiam
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2007, 14:27
Posty: 88 (2/1)
Skąd: Gostyń
Auto: Escort, ale bedzie Millenia S

Postprzez dedan2412 » 7 maja 2009, 09:07

Jeśli regeneracja zda egzamin to na forum masowo przybędzie Millerków <lol>
Trzymam kciuki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 sie 2008, 19:58
Posty: 19
Skąd: Opole
Auto: 323 BA Z5 95'
Xedos 6 94'
Omega A C30NE

Postprzez Globy » 7 maja 2009, 12:56

O, lokalizacja też super, chyba 50 km od Kolna <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Janusz626 » 21 maja 2009, 10:59

dedan2412 napisał(a):Jeśli regeneracja zda egzamin to na forum masowo przybędzie Millerków

jak Piotrek zdobedzie fachowosc regeneracji SC to tak sie stanie :D

ps:... Piotrze i jak tam ?? kilometry rosna ?? jak kompresor...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez piotrek boss » 22 maja 2009, 21:21

Jeżdżę codziennie i jest OK. Jestem zadowolony teraz z tego auta. Zrobiłem już 8000km. Oleju nie pali, i na miarce tez nie ubywa!
Początkujący
 
Od: 24 lis 2007, 22:42
Posty: 14
Skąd: Orzysz
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9