Weekend Made In Japan
1, 2
Niestety nie mamy więcej zdjęć, ponieważ okazało się, że nie wolno robić... dlatego tak mało.
sunnyluk napisał(a):A czy ktoś wie jakie ceny oferować będą podczas weekendu na Mazdy 2 z roku 2008??? Już od dawna chciałbym ją kupić ale obecna cena modelu z 2009 roku "lekko" mnie zniechęca... od 49800zł....masakra
dla mnie ta cena to kompletna porażka, poprzednia cena była wyśrubowana ale teraz to jest jakaś masakra. Poza tym obejrzeli się z tą wyprzedażą z 2008 r. Gdy w styczniu pytałem o Mazdę z rocznika 2008 to mi w Księżynie powiedzieli że na Mazdy 2 nie ma wyprzedaży bo dobrze się sprzedają na świecie a na mazdę 3 była obniżka 2 tyś ( dla mnie to żadna obniżka ). Wszystkie firmy robiły wyprzedaże w XI, XII, I więc kto miał kupić samochód z salonu to już kupił wcześniej, ja tez kupiłem choć niestety mimo miłości do Mazdy to niestety nie Mazdę (ale inna japońską).
pozdrówka z Madziolką w tle
- Od: 1 kwi 2004, 11:38
- Posty: 293
- Skąd: Białystok
- Auto: Została juz tylko Mazda2 1.4
Riki napisał(a):podjadę GFką w Niedzielę
....i już po wizycie. Podczas powolnego powrotu 626.. pocieszałem się faktem ,iż CX-7 ma identyczne manetki przy kierownicy nioch nioch...
No dobra wiem, że dzieli ich przepaść ale uwielbiam GFkę.
Auto pociągające do granic możliwości... cholera przefantastyczne! (wiem.. nie ma takiego terminu..ale piszę pod wpływem choroby Zoom-Zoom która mocno dopadła mnie dopiero po prezentacji ostatniej 6)
Każdy detal.. (prawie) każdy element.. i ta ciemna inkrustacja wewnątrz w postaci listwy na desce rozdzielczej o dynamicznych kształtach, przeszywa obszerne wnętrze modelu niczym strzała.. takie jest całe auto.. szybkie i zwarte, a sylwetka ma w sobie dużą dawkę seksapilu. Piękne 18" felgi robią piorunujące wrażenie.. mimo pokaźnego rozmiaru kół układ hamulcowy nie ginie za wieloma ramionami obręczy.. halogeny świetnie wkomponowane w zderzak i podobnie lakier.. jak wspomniał wcześniej Kolega – urzekający. Błotniki..... też robią dobre wrażenie, te przednie dzięki odpowiedniemu przetłoczeniu będą mogły podczas targów gościć na sobie piękne hostessy, a tylne pomagają linii okien wzbić się jeszcze wyżej. Linia boczna a'la coupe i to bez klamek w słupku C rodem z Alfy 156.
Grrr...światła mijania halogenowe, materiałowa tapicerka, brak rączki na tylnej klapie, mało miejsca nad głowami pasażerów zasiadających z tyłu (dotyczy liftbacka), niewygodny podłokietnik tylny, brak pełnowartościowego "zapasu"... To wady prezentowanego egzemplarza (jak wiemy, powyższą listę można skrócić dopłacając za dodatki) które "wyhaczyłem" w trybie natychmiastowym, tak szybkim jak reakcja na wahanie pedału przyśpieszania w najmocniejszym dieslu (mniam.)
Tu trochę strzelam, przyznaje.. (bo nie jeździłem nim – jeszcze..) jednak dane katalogowe mówią same za siebie. Ten motor nie daje się wyprzedzić własnej sylwetce.. w 6 z jednostką 1.8 na pewno stale ze sobą walczą.. hamulce przeszkadzają nieco słabszemu benzyniakowi.. są pewne i wystarczająco skuteczne.
Wpadnę tam jeszcze wieczorem, zapowiada się pełnia i czyste niebo. Na pewno przepaść ciemnego lakieru egzemplarza wystawowego (zapomniałem kodu) wraz ze wszystkimi smaczkami wersji TOP będą pokaźnie lśniły pod osłoną nocy. GFki nie zapomnę zabrać.. niech się lepiej zapozna z młodszą siostrą ("z klasowym mistrzem" nie napiszę – jeszcze poczekam kilka lat)
Pozdrawiam M.
P.S
Reasumując.. utwierdziłem się w przekonaniu, że GH to na prawdę niezłe auto i godny następca GG
Ostatnio edytowano 15 mar 2009, 16:23 przez Riki, łącznie edytowano 2 razy
A ja dziękuję za miłe przyjęcie w Pro-Moto w Katowicach. Fotkami nie ma się co chwalić bo robione tylko telefonem na swój użytek. Szczególne dzięki za możliwość przejażdżki "trójką" z panem, który mógłby o Maździe rozmawiać (nie tylko mówić) godzinami 
Riki napisał(a):u mnie w okolicy ciężko o takich....
też nie spodziewałem się takiego spotkać
Ja też po wizycie . Korzystając z pogody i pięknego słońca udaliśmy się wraz z moją drugą połową do salonu Matsuoka Motor w Lublinie. Pierwsze wrażenie---zamknięte, byliśmy jedynymi osobami w salonie. Ale może to i dobrze bo mogliśmy spokojnie porozmawiać , a co najlepsze skorzystać z jazdy testowej nową 6. Jako zwolennik napędu benzynowego wybrałem model z silnikiem 1.8 (niestety). Ogólnie wrażenia z jazdy pozytywne , samochód genialnie wyciszony (porównuje do swojej 626) świetnie wykończony i wyposażony, niestety silnik 1.8 to za mało samochód tylko jedzie, mam dziwne wrażenie że GF przyśpiesza lepiej, bardziej z dołu. Sama jazda po naszych drogach bardzo przyjemna , zawieszenie ciche i sprężyste, chociaż na koleinach trochę nie pewne, hamulce wystarczające niestety, myslałem że w samochodzie za prawie 100 tysięcy zł będą trochę lepsze.
Ale gdybym miał kupić nowy samochód to i tak była by to Mazda 6 tylko silnik 2.0.
Ale gdybym miał kupić nowy samochód to i tak była by to Mazda 6 tylko silnik 2.0.
- Od: 20 lip 2008, 11:23
- Posty: 37
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GY 2.0B 2005
ja z kolei odwiedziłem jedyny w mojej okolicy salon Mazdy w Bielsku-Białej... niestety dopiero jest w budowie
ale bardzo miły Pan pokazał mi wszystko co mnie interesowało (nie wiedziałem, że za salonem jest parking na którym stoi dobre 30 sztuk Mazd! zarówno szóstek, trójek i dwójek).
Ja niestety z braku nadmiernej ilości pieniędzy zamierzam zakupić Mazdę 2. Oby się udało, może jeszcze w tym tygodniu
Taką śliczną dwójeczkę w kolorze limonki... wersja Exclusive.
Ja niestety z braku nadmiernej ilości pieniędzy zamierzam zakupić Mazdę 2. Oby się udało, może jeszcze w tym tygodniu
-
sunnyluk
sunnyluk napisał(a):Taką śliczną dwójeczkę w kolorze limonki...
Ten kolor to normalnie cudnie w pełnym słońcu wygląda


- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości