problem po wymianie uszczelniaczy!!

Postprzez Rubin_19 » 16 mar 2009, 20:00

witam
Od około roku jestem posiadaczem Mazdy 323f 1.5 16v DOHC 1996 r. Po kupnie oczywiście wymiana płynów itp i do tamtego momentu męczy mnie problem spędzający sen z powiek a mianowicie: przy porannym odpalaniu gesty biało niebieski dym przez około 20-30 sekund później już jest dobrze. No i po pewnym czasie postanowiłem oddać do mechanika długo się zastanawiałem nad wyborem i jednego wiele mi osób polecało no i tego wybrałem .
Wymienił raz uszczelniacze zaworowe uszczelki pod kolektorem ssącym i wydechowym oraz pod głowicą pojeździłem jakiś czas stwierdzając że jest gorzej niż przed naprawą pojechałem zostawiłem samochód do sprawdzenia. Mechanik rozebrał i stwierdził uszczelniacze się rozpadły wymienił ponownie uszczelniacze i uszczelkę pod głowica biorąc za to 100zl stwierdzając wadę fabryczna części (uszczelniaczy). Po wymianie 1 dzień było ok nawet ładnie odpaliła i co najważniejsze chmury dymu nie było jednak wsiadając następnego dnia załamałem się widząc za sobą powtórkę z rozrywki. I tu moje pytanie co jest nie tak czy rzeczywiście jestem takim szczęściarzem ze trafiłem na wadliwe uszczelniacze 2 rożnych firm czy jest to wina mechanika który po ostatniej wymianie zapewniał że już będzie ok. Proszę Was o pomoc oraz rade co dalej robić z tym problemem pozdrawiam
Rubin_19
 

Postprzez waldii » 16 mar 2009, 20:28

Rubin_19 napisał(a):I tu moje pytanie co jest nie tak

mechanik jest nie tak.Kup uszczelniacze firmy tacoma z www.carspeed.pl Sa sprawdzone ;) a co do kopcenia to oczywiscie pierscienie.Glupota jest dwa razy rozbierac silnik nie zmieniajac ich.Ci mechanicy faktycznie szanuja prace :| :| zmien go jak najszybciej.A z jakiego regionu jestes?
waldii
 

Postprzez Rubin_19 » 16 mar 2009, 21:07

Jestem z regionu łódzkiego. I jakbyście mogli polecić jakiś warsztat najlepiej w łodzi lub niedalekich okolicach który mógłby uporać się z tym kopceniem. Oczywiście przeszukałem to forum i znalazłem 2 warsztaty w łodzi ale nie jest nic na ich temat napisane. Aha a ile wyniósłby mniej więcej koszt uporania się z tym problemem.
Dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam.
Rubin_19
 

Postprzez Gandziej » 16 mar 2009, 21:11

http://www.zumi.pl/81157,Auto_Naprawa._ ... firma.html
Zadzwoń do tego Pana. Nie wiem czy się podejmie, bo ma sporo roboty, a to wymaga trochę czasu. W każdym razie zadzwoń, sprawdź. Ja u niego wymieniam wszystko, bo z mechaniki to trochę ciotka jestem i jak na razie nie ma sobie równych. Ufam bezgranicznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2008, 22:43
Posty: 120
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323f 1.5 Z5 BA 95r

Postprzez Rubin_19 » 18 mar 2009, 19:39

Jeszcze jedno pytanie mam mianowicie na jakich częściach robić remont:
– uszczelniacze już wiemy Tacoma
– jakie pierścienie
– jakie uszczelki
czy przy remoncie wymieniamy coś jeszcze np panewki jeśli tak to jakie
PS przeszukiwałem forum w celu znalezienia konkretnej odpowiedzi na to pytanie jednak nie znalazłem dość wyczerpującej odpowiedzi dlatego ciągne dalej ten temat
Za odpowiedzi z góry dziękuje
Rubin_19
 

Postprzez Gość » 18 mar 2009, 20:28

Rubin_19 napisał(a):– jakie pierścienie
– jakie uszczelki

pierscienie NPR panewki korbowe NPR usczelki ori!!
wszystko dostaniesz w carspeed...
ps ja mam zrobione na takim zestawie i nic nie ubywa oliwy :]
Gość
 

Postprzez sepamx3 » 18 mar 2009, 21:39

kolego części orginał oczywiście :P juz mam to za sobą
pierscionki NPR 190zł
ale niestety nie dostałem NPR bo nie mieli 3mm olejowych
wiec dopłaciłem jeszcze 120 i za310zł mam japońskie firmowe
mówili ze są lepsze jak NPR ale ile w tym prawdy to się okarze :D
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2008, 20:58
Posty: 83
Auto: mazda mx3 1.6 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323