Miętki pedał hamulca po wymianie pompki, klockow, odpowietrzani

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Riki » 15 mar 2009, 11:13

wyglada na to ze moja przypadlosc jest wyjatkowa



no to pocieszę Cię.... ja mam IDENTYCZNĄ usterkę. Wymieniłem pompę Vacuum i wydawałoby się, że problem zanikł.. jednak nie.


thomass napisał(a):.wymienilem filtr powietrza i hamulec wrocil.


rozwiń to dokładnie...

U mnie układ nie powinien być zapowietrzony a płyn ma 2 lata.
Niebawem zabieram się za przejrzenie wszystkich przewodów gumowych, zmienię płyn i hamulce z przodu.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez thomass » 15 mar 2009, 20:52

Riki napisał(a):rozwiń to dokładnie...

normalnie wymienilem filtr powietrza[sprawdzilem wezyk gumowy ktory dochodzi do wirnika i oczyscilem otwory gdzie przychodzi wezyk[w obudowie filtra,w obudowie wirnika.otwory grubosci szpilki.]dzis zrobilem 300 km.hamulec pod noga.teraz jestem spokojny.byc moze znowu jakis cud,ale po tych czynnosciach hamulec wrocil,wiec musi to miec jakis zwiazek.powodzenia.
RIKI odepnij czujnik od serwa[mi jak pompowalem pedal na zapalonym silniku migala kontrolka recznego,odpiolem czujnik i nie bylo sygnalu.wiec wyniklo ze problem z zasilaniem serwa.dlatego sprawdzilem weze pompe vacum.[jest jeszcze jedno [akumulator serwa]]ale nie wiem jak on dziala[jest po lewej stronie pod maska pod szyba .]ja narazie nie grzebie jak zapale auto i jezdze pedal pelny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6